Harvinaisimmat ja erikoisimmat nimet jotka tiedät?
Kommentit (28)
Yksi Orkkuli on nimetty vuosina 1960-1979, eikä sinä aikana ole nimetty yhtään Sireä? Virkkuleita ei löydy yhtään. Joten joko muistat nimet väärin tai niitä ei edes ole.
ovat kaksoset, jotka työskentelivät armeijan sotilaskodissa mieheni ollessa armeijassa joskus 80-90-luvun vaihteessa.
Ovat siis aivan oikeita suomalaisia, eivät legendaa.
Virkkulia ja Orkkulia ei löydy myöskään sukunimistä, joka näyttää myös entiset nimet - joten taitaa olla legendaa tämä juttu tai sitten vaan lempinimiä.
Ihme kyllä tuo Lammassaari sentään on jopa kolmella!
rekisterissä on todella monia nimiä vain yksi kappale kutakin.
Minuun ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen Preeti ja Prokko, vaikkeivät uniikkeja olekaan
naisesta jonka nimi oli Unnukka. Minusta hassu nimi sitten kun hanesta tulee vanha. Itse tapaamistani oudoimmat (en katsonut lukumaaria vrk) tytolla Utu ja miehella Lippo. Ulkomaalaisista australialaisen kaverini pojan nimi on Undine. Ulkomailla voi laittaa mita vain, onhan meilla Gandalf-nimisiakin jotain 50. Tiedan pojan jonka nimi on Raven eli Korppi, ja tyton jonka nimi on Summer Rain eli kesasade. Keskimmaissina nimina tiedan tytolla Rainbow eli sateenkaari ja pojalla Hurricane eli hurrikaani. Ja tyttareni ryhmassa oli poika nimelta H' trae eli earth eli maapallo toisinpain kirjoitettuna.
Ekassa viestissa mainittu nimi Keevi saattaa olla suomennos irlantilaisesta / kelttinimesta Keavy.
AIHEESTA LÖYTYY KESKUSTELUJA, kun haet googlella,
hakusanoiksi : sirkkuli/orkkuli
=)
Tunnen henkilökohtaisesti naisen, jonka nimi on Unnukka! Hä on noin kuusissakymmenissä iältään - enkä voisi kuvitellakaan Unnukka-nimistä lasta. Samoin tunnen henkilökohtaisesti myös yhden Lipon :o) Molemmille sopii nimensä aivan loistavasti!
En tunne ketään erityisen epätavallisella nimellä varustettua, vaikka olen itse (kröhöm!) ainoa vrk:ssa (kolmas nimeni), lisäksi serkkuni ja hyvä ystäväni ovat uniikkeja vrk:ssa.
Tuo Lammassaari teki muhunkin vaikutuksen... Onpa todella persoonallinen nimi, ja ajattella, sopii sekä tytölle että pojalle... ;o)
Lammassaari ja Cool ovat nimet jotka ovat jäääneet mieleeni. Kumpikaan ei ole oikein minun makuuni;)