Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en olekaan onnellinen raskaudesta?

Vierailija
20.06.2007 |

Sain muutama päivä sitten tietää olevani raskaana. Raskaus tuli yllätyksenä vaikka lapsi onkin ollut toiveissamme jo jonkin aikaa. Mutta nyt, kun oikeasti lapsi onkin tulossa, mulla on masentunut mieli koko ajan. En jotenkin osaa iloita vauvasta, huolehdin rahapulasta kahden lapsen kanssa ja työkuvioista joista jään paitsi ollessani äitiyslomalla. Mulla on ollut kova vauvakuume, mutta nyt se onkin häipynyt taivaan tuuliin.

Onko teillä muilla koskaan ollut vastaavaa, mistä kummasta johtunee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yrittäneet lasta jo 4 vuotta. Jos joskus onnistuu, pelkään että minulle käy juuri noin. En tiedä mistä johtuu. Mutta onnea raskaudesta joka tapauksessa!

Vierailija
2/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun asiat kongretisoituukin ja lapsi tulossa, niin alkaa kaikki peikot hyppimään päässä. Mutta onneksi se on vaan väliaikaista ja kohta huomaakin jo nauttivansa uudesta tulokkaasta.

Ja jos yhtään helpottaa, niin kyllä sinä kerkiät töissä olemaan, niin monta vuotta vielä ettei sitä kannata murehtia ja muutenkin asioiden on tapana suttaantua jotenkin aina. Niinhän se vanha kansakin sanoo, että aina ne asiat jotenkin sujuu, hyvin tai huonosti, mutta sujuu.

Onnea raskaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse odotin kovasti raskaaksi tuloa ja kun testi oli positiivinen niin ihanaa oloa ja jännitystä kesti joitain viikkoja. sen jälkeen lähinnä tympäsi! mutta odotus palkittiin aivan ihanalla tytöllä!:) hormonit vaikuttaa asiaan myös hyvin paljon!

kyllä se iloksi vielä muuttuu:)

Vierailija
4/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet pitkään jotain odottanut ja nyt kun vihdoinkin sen saat on tilalla vain menettämisenpelkoa..

Menee kyllä ohi kun pahat olot ja positiivinen mieli tulee..

Vierailija
5/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä iloksi muuttuu.=)

Vierailija
6/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olemme yrittäneet lasta jo 4 vuotta. Jos joskus onnistuu, pelkään että minulle käy juuri noin. En tiedä mistä johtuu. Mutta onnea raskaudesta joka tapauksessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme