2-vuotiaamme oli tänään ekaa kertaa päiväkodissa tutustumassa!
Ihana paikka!! Toinenkin lapsemme on tarhassa ja mua on aina ihmetyttänyt kun niin monella on huonoja kokemuksia, eli että lapset riehuu ja hakkaa toisiaan, kun pienet itkee yksinään ja tädit juo kahvia. Nyt olin ekaa kertaa siellä pidemmän aikaa katsomassa menoa enkä voi kun ihailla!
Eri-ikäset leikki yhdessä, kaikkialla oli rauhallista, tädit juuri niin ihania lapsille kun olen aina kuvitellutkin, luettiin, piirrettiin, leikittiin. Isommatkin otti meidän tytön leikkeihin mukaan ja pikkulapset (parivuotiaat) minulle selittivät juttujaan.
Ei kukaan tapellut tai pitänyt kauheeta älämölöä.
Kommentit (4)
Minusta vaan on ruvennut tuntumaan että kaikki jotka käyvät päiväkodeissa tutustumassa ovat ihan järkyttyneitä, miten kauheeta siellä on.
Tosiaan, isompi lapsemme on tarhassa ja olen toki aina hakiessa ja viedessä ajatellut, että on hyvä paikka (+ lapsemme kertomusten perusteella) mutta koska mies aikanaan hoiti isomman tutustumisen niin nyt vasta olin ekaa kertaa siellä useamman tunnin ihan arkea seuraamassa.
meillä myös ihana tarha ja parivuotias menee sinne intoa puhkuen
Haikeaa oli kun tarha-aika päättyi meidän perheen osalta kuun alussa :(. Lapset viihtyi siellä hyvin vaikka kuopus tutustumiskäynnillä katselikin paikkaa nenänvartta pitkin ja sanoi että minä en sitten leiki täällä :) Vaan niinpä sitten kuitenkin leikki innolla monta vuotta...
Tosiasiassahan päiväkodeissa on juuri tuollaista; tylsän leppoisaa ja tavallista, kaikkia kauhutarinoita ei siis kannata uskoa.