Onko teillä ihmisiä joiden kanssa " henkinen side" ?
Itselläni on sellainen vahva henkinen yhteys edelleen ex-poikakaverini kanssa vaikka erosta on jo yli 10 vuotta! Tämä on siis sellaista syvää ymmärtämystä, tuntemista yhdestä katseesta, tavallaan telepatiaa mutta henkisesti, ei liity siihen mitä yleensä rakkaudella tarkoitetaan eikä tähän liity todellakaan seksuaalisia haluja tms! Tavallaan on sisimmässään niin samanlainen kuin se toinen. Eikä haittaa vaikka välissä olisi vuosikaudet ettei nähdä, ja juteltu ei olla varmaan 7 vuoteen mutta jos sattumalta jossain törmätään niin tuntuu kuin törmäisi sukulaissieluunsa. Tulee vahva henkinen yhteys. Joskus muulloinkin kun ei siis edes törmätä..
Fyysinen normaaliarki ei hänen kanssaa aikoinaan oikein pelannut mutta tuo henkinen yhteys on jotain käsittämätöntä edelleen.
Poden tuosta joskus huonoa omaatuntoa koska kenenkään muun kanssa ei ole vastaavaa ollut eikä tosiaan esim rakkaan mieheni kanssa ole vastaavaa. Mieheni kanssa kuitenkin arki pelaa, on sitä välittämistä ja rakkautta mutta ei siis tuota " samanlaiset sielut" -tunnetta.
Onko muilla vastaavaa jonkun kanssa?
Kommentit (3)
Itse sanoisin että nykyisen poikaystäväni ja minun välillä on joku erityinen side. Sekin on ollut aivan pikkutenavista asti. Ymmärrys pelaa puolin ja toisin ja tunne kuin olisi sukulaissielut. Muistan kun joskus pieninä hän muutti pois eikä nähty moneen vuoteen. Tunne ei kuitenkaan kadoonnu ja sitten tavallaan tapasimme toisemme uudestaan ja "side" on vain vahvistunut. Ja rakkauskin astui kehiin.
olen pari kertaa elämässäni tavannut sielunkumppanini.
Molemmat vastakkaista sukupuolta mutta kummankaan kanssa ei olla edetty ystävyyttä syvemmälle noin niinkuin konkreettisesti.
Toinen on minua yli 10 vuotta nuorempi mies ja toinen itseäni pari vuotta vanhempi mies jonka kanssa oli tiivis kaverisuhde teini-iässä mutta ei sen kummempaa, edelleen hyviä kavereita kyllä.