Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISSÄ HELVETISSÄ NE KENGÄT OVAT??!!

Vierailija
19.06.2007 |

Huhtikuussa ostettu juhlakengät lapselle, ja nyt niitä ei ole enää missään!!

Olen kääntänyt kämpän ylös alaisin, eikä niitä helkutin kenkiä löydy! En todellakaan voi ymmärtää, mihin ovat joutuneet, ARGH!

Voisko joku näkijä paljastaa niiden olinpaikan, please ;D?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat jossain kenkäpussissa kaapissa? Tai siten jääneet sinne juhlapaikkaan?

Vierailija
2/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puulaatikko tms kannellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

villi veikkaus on, että kengät ovat jääneet eteisen lattialle pyörimään kaupan muovikassissa ja joku on heittänyt ne erehdyksessä roskiin :(

olen itse todennäköisesti tehnyt tämän tempun, tosin kyseessä olivat omat työkenkäni. mutta niitä ei löydy mistään enkä keksi enää muuta selitystä. viimeinen muistikuva kenkäpussista on, että laskin sen käsistäni eteisen lattialle riisuakseni ulkokengät...

Vierailija
4/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole enää, ei myöskään mitään muistikuvia minulla tai miehellä, että olisimme ne jonnekin siirtäneet. Kaikki yläkomerotkin ja muut tongittu.

Ei voi käsittää!

Vierailija
5/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eivät varmaan enää mahtuisi lapselle, jos jo huhtikuussa ostetut :D

Vierailija
6/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on ottanut ne leikkeihinsä? Nukella?

Mahtuuko kirjahyllyn taakse tippumaan?

Vierailija
7/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että eivät varmaan enää mahtuisi lapselle, jos jo huhtikuussa ostetut :D

Vierailija
8/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoita nyt mitään kenkälaatikkoa vaan suurempaa. Onko teillä rahi tms avattava? Pimeässä, jonne tulee valoa vain kantta avaamalla.

4

Vierailija
9/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos lapsi on ottanut ne leikkeihinsä? Nukella?

Mahtuuko kirjahyllyn taakse tippumaan?

Kirjahylly koluttu taustoineen kymmenen kertaa, ei mitään.

Jos lapsi olisi ottanut, niin olisin varmaan jossain vaiheessa törmännyt laatikkoon ja/tai kenkiin jossain, lastenhuonekin siivottu ihan perusteellisesti huhtikuun jälkeen parikin kertaa ;).

Lastenhuoneen kaapin ylähylly, missä ovat joulu- ja pääsiäiskoristeet, täytyy vielä tonkia päiväsaikaan. JOS joku olisi vaikka nostanut ne kaappiin ja tyrkännyt pääsiäisrojut päälle... (miestä syytän, koska itselläni luultavasti olisi jossain vaiheessa tullut joku muistikuva kenkien siirtämisestä, nyt kun olen kissojen ja koirien kanssa etsinyt ;)).

Ihanaa, kun jaksatte " auttaa" :D!

Vierailija
10/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä tarkoita nyt mitään kenkälaatikkoa vaan suurempaa. Onko teillä rahi tms avattava? Pimeässä, jonne tulee valoa vain kantta avaamalla.

4

Ei löytyneet nytkään sieltä :P.

Vierailija
11/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty.. Senhän ne on kengätkin ja halunnu jemmata ne.. :)

Katsoitko eteisen kaapit? Missä talvikengät on, olisko sielä?

Tsekkaa lapsen huoneesta: kaappi, lelulaatikko, sängyn alta..

Onko teillä kylpyamme, sen alla?

Meillä lapset tunkee roinaa aina sinne misse mahtuu: sohvan alle, kaapin taakse.

Itte olin viime keväänä istuttanu Liljoja, syksyllä päätin siirtää toiseen kukkamaahan. Keväällä ihmettelin miksei kukat kasva. Käänsin kukkamaan ja olin varma että myyrät tai muurahaiset (tai varkaat) on syyllisiä miksei MITÄÄN ole jäljellä, kunnes aloin ihmettelemään miten paljon Liljoja toisessa kukkamaassa onkaan..

Eli olisko sulla voinu myös " unohtua" se parempaan paikkaan siirtäminen ja muistat vaan sen kirjahyllyn -josta sun on pitäny ne laittaa johonkin.

Kun keväällä kengät oli hyllyssä niin oliko sulla joku isompi siivous käsillä silloin? Vaikka siivosit varaston? Tai tyhjensit jonkun kaapin (josta sait kivasti kengille tilaa)..

Vierailija
12/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli olisko sulla voinu myös " unohtua" se parempaan paikkaan siirtäminen ja muistat vaan sen kirjahyllyn -josta sun on pitäny ne laittaa johonkin.

Kun keväällä kengät oli hyllyssä niin oliko sulla joku isompi siivous käsillä silloin? Vaikka siivosit varaston? Tai tyhjensit jonkun kaapin (josta sait kivasti kengille tilaa)..

nekin " piiloon" kirjahyllystä, mutta mietin myös, että hylly on siitä hyvä paikka säilyttää niitä, että siitä ne löytyvät helposti.. Ei siis ole mitään muistikuvaa, että olisin päättänyt siirtää ne muualle. Luulisi kai, että nyt viimeistään olisi jossain vaiheessa pälkähtänyt päähän " ai niin, mähän laitoin ne sinne.." , jos olisin päättänyt siirtää :P?

Vierailija
13/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sekoja paikkoja: Ajattele miten otat laatikon, samalla viet vaikka keittiöön laseja, laitat laatikon keittiön pöydälle. Mihin laitat siitä? Vilkase ne ylähyllyt joihin et koskaan erehdyksessäkään käytä!! ;)

Vierailija
14/15 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mihin yksittäinen kenkä voi noin vain kadota. Olemme vielä muuttaneet kengän katoamisen jälkeen, ja ajattelin, että viimeistään muutossa se jostain putkahtaa esiin, mutta eipä ole vieläkään näkynyt, vaikka tavarat on käyty läpi niin vanhassa kuin uudessakin kodissa.

Ärsyttää, kun kyseessä oli kengät, joita ehdittiin käyttää vain pari kertaa. :(

Vierailija
15/15 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat eteisen kaapissa hattuhyllyllä lippiskasan alle hautautuneina.. Ei muuten mitään, mutta mies katsoi tuon kaapin kahdesti pyynnöstäni!!

Ei voi olla noin puusilmä!!

Mutta eipä ole ensimmäinen kerta, kun voin todeta " pistä mies asialle, mene itse perästä" :P. Kai se on tästä lähin itse tongittava alusta saakka joka ikinen paikka, eikä luottaa miehen katsomisiin ollenkaan. Krääh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan