Lue keskustelun säännöt.
3-v poikani kommentoi isän ajamista:
19.06.2007 |
Ajoimme keskustan läpi ja lähestyimme liikennevaloja. Poika 3v huusi takapenkiltä, " hiljennä ISI!" Punainen vaihtui sopivasti vihreäksi ja matka jatkui. Mies selitti, että se oli vihreä valo. Poika laittoi kädet puuskaan, käänsi katseensa ulos ja sanoi puolivihaisella äänellä: " Vihreä- HÖPÖHÖPÖ" .
Nauratti :)
Kommentit (2)
Meilläkin tuo HÖPÖHÖPÖ on tuttu. Ja miten oivallisissa tilanteissa se välillä tuleekaan :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä muakin joskus punastuttaa, kun kuulen jotain omia sanojani- ja tietenkin eleillä höystettynä - meidän 3-vuotiaan suusta, etenkin kun joskus huomaa, että ne on just niitä samoja juttuja ja hössötystä, mitkä lapsena omassa äidissä ärsytti.. :)
Mutta tietenkin tänne pitää jonkun kirjottaa tyyliin " isä hoitoon kun ajaa niin holtittomasti, että lapsikin sen huomaa.." :(