Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-v poikani kommentoi isän ajamista:

Vierailija
19.06.2007 |

Ajoimme keskustan läpi ja lähestyimme liikennevaloja. Poika 3v huusi takapenkiltä, " hiljennä ISI!" Punainen vaihtui sopivasti vihreäksi ja matka jatkui. Mies selitti, että se oli vihreä valo. Poika laittoi kädet puuskaan, käänsi katseensa ulos ja sanoi puolivihaisella äänellä: " Vihreä- HÖPÖHÖPÖ" .

Nauratti :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin joskus punastuttaa, kun kuulen jotain omia sanojani- ja tietenkin eleillä höystettynä - meidän 3-vuotiaan suusta, etenkin kun joskus huomaa, että ne on just niitä samoja juttuja ja hössötystä, mitkä lapsena omassa äidissä ärsytti.. :)



Mutta tietenkin tänne pitää jonkun kirjottaa tyyliin " isä hoitoon kun ajaa niin holtittomasti, että lapsikin sen huomaa.." :(



Vierailija
2/2 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tuo HÖPÖHÖPÖ on tuttu. Ja miten oivallisissa tilanteissa se välillä tuleekaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme