Miksi käristät ruokaa klo 22.15?
Ja päästät rappuun käryt?
Kommentit (24)
Koska mina tehä ruuka kun minä halu. Mina paista maustetu halal-liha.
Mä olen päässyt ysiltä töistä, että teen tähän aikaan itselleni ruokaa ja huomiseksi. En päästele hajuja rappuun, kun ei semmoista ole.
Pitäskö sun muuttaa paremmin eristettyyn taloon tai yleensäkin pois sieltä rapusta.
Taidat asua meidän rapussa. Yks naapuri tuulettaa käryt rappuun vaikka niin ei saa tehdä. Siitä on jo sanottu sille. Mutta ei mee perille.
Miksi olet klo 22:15 rapussa? Menisit kotiin. Jos asuntosi oven tiivistys ei ole kunnossa, niin hoida asia kuntoon.
Koska tulin juuri iltavuorosta kotiin ja on jumalaton nälkä päällänsä!
Myöhälläpä haistelet ;) Kaikki kiltit ovat tuohon aikaan tutimassa. Vain me tuhmat mulkut valvotaan. Toinen haistelee kun ei muuten saa aikaansa kulumaan, minä kokkaan kun töissä ollessani alkoi hiukka hiukoon.
Vierailija kirjoitti:
Taidat asua meidän rapussa. Yks naapuri tuulettaa käryt rappuun vaikka niin ei saa tehdä. Siitä on jo sanottu sille. Mutta ei mee perille.
Kannattaisi sinunkin välillä tehdä ruokaa niin ei tulisi nälkäkiukkua muiden ruuanlaitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin välillä tehdä ruokaa niin ei tulisi nälkäkiukkua muiden ruuanlaitosta.
Kannattaisi sinuunkin tuulettaa ne käryt ikkunasta ulos eikä kiusata naapureita ruuankäryillä.
Sulle ei kuulu vtun pätkää, koska kokkaan.