G: saisit vain yhden lapsen ja olis valittava: TYTTÖ vai POIKA?
Ei selityksiä, ei riitaa tähän galluppiin, vain vastaus kysymykseen. Minun vastaus on
TYTTÖ
Kommentit (34)
Onneksi ihania tyttöjä kaksi sainkin :-)
molempia löytyy, ja vaikea olisi tuollainen päättää!!!
Poikalapsista onnitellaan enemmän ja miniä paljon arvokkaampi kun pojan on tehnyt jne. Ihan typerää.
vastaan tyttö, niin pojanhan mä ekana sain
Poikalasta " toivoin" jo esikoista odottaessani.
Tyttöä toivoin ja tytön sain! Mies ei halua toista lasta, joten olen onnellinen, että minulla on tuo ihana tytär. Jos olisi ollut poika, niin painostaisin varmasti paljon enemmän tuota ukkoa... mutta jos suostuukin joskus toista lasta yrittämään niin sitten ei ole enää väliä että kumpi tulee:)
Tytön kanssa on niin paljon enemmän yhteistä touhuttavaa ja tyttöä on helpompi ymmärtää
" nainen veljellä mitään tekee"
.. kaikille ei varmaan ole sattunut yhtä hienoa leikkikaveria veljeksi kuin minulle. Kanalan kasvateilla on mun horisontistani ollut kauhean tylsää niitä hiuksia letittäessä.
( kaupungissa asutaan ja ihan itselleni sen pojan tahtoisin, en miehelle;) )
mä en oikeasti osaa vastata tähän kysymykseen!
minulla on kumpiakin enkä osaa eritellä heitä " paremmuusjärjestykseen" . Jos minulla ei olisi lapsia niin ehkä sitten jompaa kumpaa toivoisin enemmän.
Niin ja ajattele tilannetta jossa sulla ei vielä olis lasta eli nyt ei ajatella sitä kotona olevaa kullannuppua ja kuinka sitä ei vaihtaisi pois vaan ajatellaan vaan kumman ottaisit kun pitäisi valita!
(mua kyllä kiinnostais kuulla ihmisten perustelutkin...)
Ja vaikka tulisi neljä lasta niin toivon kaikista tyttöjä.
Jokaisen äidin luontainen toive :) Ja en usko pätkääkään niitä, jotka tässä ketjussa vastaa, että poika... Ehkä tyttö JA poika. Mut silti ensin tyttö.
olin hyvin pettynyt (lue järkyttynyt), kun lapseni olikin tyttö, en toki enää ole. Mutta lapsettomana toivoisin silti poikaa.