Töissä oleva tuttu syö ravintolassa joka päivä
Joka päivä hänellä menee 2000€ huippuravintolaan, palkat on edelleen liian sopivat .
Kommentit (12)
Ei se oikein ole että Työläinen tuhlaa Firman rahoja ravintoloihin. ei ihme että konkursseja tulee.
Kuulin että joku Työläinen oli maksanut Asuntonsakin Työnantajan rahoilla!!!!
Itse sain täydentävää toimeentulotukea Ferrari 812 Superfastiin. Olisi kyllä koko Kela lakkautettava, liian avokätiseksi mennyt touhu.
-Nalle W
Ilmeisesti hän syö myös koko päivän. 2000 euron hinta ei ole muuten mahdollinen, ainakaan Suomessa.
2000 e/pvä ravintolaan? Etköhän nyt hiukan liioittele?
vain 2000 euroa? hyhhyh, missä rupuravintolassa? mulla menee 3500e ateriaan.
Sanos muuta. Saan varhaiskasvatuksen opettajana 50 tonnia kuussa. Ei ihme että valtio on konkurssissa. AI voisi hoitaa ne lapset ilmaiseksi ja huudella kehotuksia bluetooth-kaiuttimista.
Taaperot voisivat vaihtaa toistensa vaipat riittävällä treenillä ettei yhtäkään aikuista tarvita paikalle.
Aika köyhää menoa. Mulla menee pitkäaikaistyöttömänä pelkkään shampanjaan 12 500€ päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hän syö myös koko päivän. 2000 euron hinta ei ole muuten mahdollinen, ainakaan Suomessa.
Katso Palacen juomamenua etenkin punaviinien ja kuohareiden osalta ja mieti uudestaan. 2000 on vielä skaalan alapäässä reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso Palacen juomamenua etenkin punaviinien ja kuohareiden osalta ja mieti uudestaan. 2000 on vielä skaalan alapäässä reippaasti.
Minulle täysin vieras maailma. En ole voinut kuvitella että pullo viiniä voi maksaa 14500€. Asuntoni arvo on noin 40k.
Vierailija kirjoitti:
Ei se oikein ole että Työläinen tuhlaa Firman rahoja ravintoloihin. ei ihme että konkursseja tulee.
Kuulin että joku Työläinen oli maksanut Asuntonsakin Työnantajan rahoilla!!!!
Asuntolainat pitäisi tehdä laittomaksi. Jos ei huvilaa tai kartanoa peri suvulta, ei pidä missään asumaankaan. Turha vinkua jotain työnantajia maksamaan sinulle asuntoa tai taloa. Asukaa maakuopissa ja siltojen alla sen sijaan että mangutte "palkkaa".
EK
Palkoista olisi näköjään varaa leikata reippaasti.
T:Kokoomus/EK