Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kisa: Kenellä pahimmat raskausarvet, kuvailkaa?

Vierailija
19.06.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausarvet alkaa heti rintojen alta ja jatkuu häpykarvoihin asti. ylettyy kylkiin asti. pientä ja tiheää seepraraitaa. kammotusta lisää se, että napa on kuin iso kraateri. navan yläpuolella on napakorureiän venyneet jäänteen.

Vierailija
2/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän menee selänkin puolelle ja reilusti yli navankin. Kun aloin odottaan painoin 59 kiloa ja kun vauva syntyi painoa oli 73 kiloa, pituutta mulla on 160cm. Eli ei painoa nyt ihan tolkuttomasti tullut. Rasvailin masua kyllä mutta ei auttanut. Suurin osa arvista tuli viikoilla 40 ja 41.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kylkiin täynnä syviä vaalenneita arpia, sisäreidet ylhäältä myös, käsiversien yläosat on täynnä juonia jotka erottuu selvästi nyt kun olen ruskettunut. Rinnoissa myös arpia. Alaselässä menee juovia, sinne kun joskus olisin tatskan halunnut mutta enpä taidakaan laitattaa :/ Lihoin siis esikoista odottaessani 34kg mikä varmaan edes auttoi noita.

Vierailija
4/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet ovat ihan viiruilla, samoin pohkeissa on muutamia raskausarpia. Ilmeisesti ainakin pohkeiden arvet johtuvat raskausajan turvotuksesta. Rinnat ovat niin arvilla, että normaalia ihoa ei ole näkyvissä lainkaan.

Vierailija
5/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on arpia pohkeissa takana, yläreisissä ja lantiossa mutta maha on kuin mummon ryppyinen pyllyreikä. Mahassa on pienen pieniä arpia vieri vieressä koko mahan alueella. Ylimääräistä läskiä ei paljoa ole joten nahka on ryppyinen ja ällöttävä. Menen leikkaukseen heti kun saan tarpeeksi rahaa :(

Olen 160cm ja 50 kg ja raskauksien aikana tuli painoa n.20kg, raskauksia oli kaksi peräkkäin.

Vierailija
6/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä voitan varmasti tämän kilpailun.

vatsa on täynnä arpia, samoin rinnat. Olen todella hoikka vartaloltani, mutta arvet pilaavat senkin ilon.

Vierailija
7/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
8/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta annas olla kun maha taas synnytyksen jälkeen pienenee, eikä iho arpien vuoksi palaudu, sen saa ihan oikeasti rusetille. SIIS SEN IHON. (No ehkä lievää liioittelua, mutta ei paljon)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä