Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 34 menossa ja veto ihan pois :(

Vierailija
19.06.2007 |

Ei jaksais kun nukkua, mutta mahdollisuudet aika vähissä.. illala kun pääsis nukkumaan niin unta ei vaan tuu. stressiä.

Luulen, että hb alhaalla vaikkaa rautaa oonkin syöny nyt parin viikon ajan. viime neuvolassa oli 103, toivottavasti ei enää siitä oo laskenu.

oloa ei ainakaan kohenna vajaa 2-vuotia ja reilu 3-vuotias jotka tarvitsisivat äidin huomioo, syliä, hellyyttä ja AIKAA.

Mutta kun tuntuu, että " pää hajoo" pienemmästäkin.. ja senkös lapset vaistoo ja kehä on valmis :(

Muutenkin olo on niin tukala, vauva tosi ylhäällä ja tuntuu, ettei pysty hengittämään kunnolla.

Ärsyttää, ei mun pitäny olla tämmönen ruikuttaja äiti :(

Kiitos että sain purkautua!

Kettokaa te muut samoilla viikoilla olijat omia fiiliksiä!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ollut suht hyvä fyysisesti, mutta kyllähän tuo pinna on kireellä suht koko ajan. Stressiä on täälläkin joka vaikuttaa nukkumiseen ja jatkuva väsymys painaa. Onneks lapset nukkuu vielä päiväunia niin voi sen aikaa aina rauhoittua ja mahd. nukkua jos vaan vauva antaa siihen mahd.! Meinaa aina alkaa vaan potkimaan kun mamma käy makuulteen ja ne potkut on aika raivostuttavan kovia jo. Närästystä on iltaisin ja sekin valvottaa aika myöhään.

Kyllä tästä selvitään, ei sinullakaan enää niin pitkään ole. Huilia vaan joka välissä ja antaa lasten välillä huutaa jos niitä huudatuttaa, ei ne siitä rikki mene.

Vierailija
2/3 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs lapsi tulossa, joten tohinaa riittää. Ei tosin onneksi ole ihan pientä tässä nosteltavana kuitenkaan, nuorin on pian 3v. Itse olen tietoisesti ottanut mahdollisimman rauhallisesti. Kerran viikossa meillä käy lastenhoitaja ja tänään kävi tuttu siivoamassa talon juhannuskuntoon :) Maksetaan mielellään vähän siitä, että saadaan helpotusta. Suosittelen kyllä avun ottamista, että saat itse välillä lepäillä ja olla miehen kanssa kahdestaankin kun se vielä on mahdollista.

Tiedän kyllä olon jos hb on alhaalla, siihen ei auta uni eikä mikään.. Ei vaan jaksa tehdä mitään. Itsellä kesti 1,5kk ennen kuin lopulta saatiin kahden lääkkeen avulla se nousemaan ja nyt on olo taas aika normaali. Toivottavasti hb nousee sullakin ja eihän tässä enää pitkää aikaa tarvi kärvistellä. Yritä lepäillä aina kun voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä meni päivät olkkarin lattialla makoillessa. (patjalla siis) Luettiin, leikittiin ja katottiin videoita siinä maaten.=)

Onneksi on lyhyt aika vaikka ei siinä tilanteessa tuntutunut siltä. Miehesihän voi sitten viedä lapset ulos kun tulee töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän