Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellään muulla miestä,joka töissä joka päivä 12-14h?

Vierailija
19.06.2007 |

eikä vapaata koskaan, työnarkomaani ja yrittäjä kun on...

kivaa näin yksinhuoltajana tavallaan... :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta taloutemme pyörittämiseen liittyvästä.

Mies lähtee aamulla kahdeksalta töihin ja palailee sieltä iltaseitsemän - iltayhdeksän aikoihin, vain jatkaakseen töitä kotona.

Vierailija
2/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietty sen rahat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja kyllä meillä myös jatkuu työpäivä kotonakin, laskutusta yms...

Vierailija
4/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä on

Vierailija
5/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajalla (jos sopimukset pelaa) sentään aina silloin tällöin vapaata. Mutta itse olen tiennyt miehen urakeskeisyyden jo ennen perheen perustamista, joten se siitä. Oma valinta.

Vierailija
6/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosi sitten,mun mies teki 6 pvää viikossa työtä ja työpäivät olivat 05-22 pituisia... Mut sit pistin stopin,vaikka KUINKA rakastaa työtään niin pitää jäädä jonkin verran edes aikaa kodille ja kodin ihmisillekkin.

Nyt mies tekee 2 viikkoa kuukaudessa töitä 6 pvää/vko ja ne päivät on yleensä vähän pidempiä,eli 05-20/21 ja sitten 2 viikkoa tekee 5 päivästä viikkoa ja ne päivät on lyhyempiä,eli 05-17.

Taitaa olla jonkinverran keskivertoa enemmän edelleen ;) mutta luxusta meille :)

Vierailija
7/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt tehnyt muutaman 12-tuntisen päivän ja ei tätä kyllä kauan jaksais. Alkaa ajatus jumittaa ja huomaa, että 8 tunnin jälkeen kannattaa lähteä kyllä kotiin.

Vierailija
8/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä omaa elämää ei sitten ollutkaan.

Kun palasin töihin ja rahaa rupesi tulemaan kahdelle tililli, rupesi myös mies tekemään normaalia päivää.

Hän tulee edelleen vasta illalla kotiin, mutta vastaavasti hän pystyy viemään lapset tarhaan 9 - 10 välillä, kun taas itse menen jo kahdeksaksi töihin. Mukavaa ja kätevää!

Perhe voi hyvin ja minä voin hyvin=)

Joku kommentoi, että ei se ole yh-elämää, jos mies kuitenkin kotona käy. En usko, että ap halusi loukata ja tunsin itse aikoinaan ihan samoin.

On melkein rasittavampaa ja ärsyttävämpää, kun tietää, että ON olemassa joku, joka voisi auttaa, vaan häntä ei koskaan näe. Siinä joutuu todella tekemään ihan itse kaiken. Ei paljon lohduta, että mies tulee kotiin, kun hänestä ei ole mitään apua.

Se on yh-elämää sillä rasitteella, että joudut lisäksi hoitamaan sen yhden poissaolevan, mutta olemassa olevan pyykit, laskut, ruuat, lapset...

Vierailija
9/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi pientä lasta. Ei tämä helppoa ole, mutta menee se elämä tälläkin lailla ihan kivasti. Onneksi voidaan käydä miehen työpaikalla, jossa lapset saa rakentaa suhdetta isäänsä ja me voidaan miehen kanssa hoitaa parisuhdettamme ;D

Vierailija
10/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun 12 tuntia. Ei se näinkäänpäin ole mukavaa...

Vierailija
11/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enää, kun asutaan eri osoitteissa. Lapsikin näkee isäänsä nykyään, ja mulla on vapaata joka toinen viikonloppu...

Vierailija
12/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
13/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paitsi tietty sen rahat...

Vierailija
14/14 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä jaksaa montaa 12-tuntista putkeen.

Ja tuo " yrittäjä" ei vielä kauheesti kerro. Voi vaikka asentaa putkia, koodata Javaa, tehdä sähkösuunnitelmia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan