***MARRASMASUJEN tiistaiturinat***
Huomenta! Ja linkkiä eilisen keskusteluihin:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10572634&p=&mpage=1&tmode…
Kommentit (23)
Mulla eka sf-mitta otettiin 17+3 ja silloin se oli 15cm. Tuntuu että siitä masu on kasvanu tosi paljon. Asukki on tosi kova liikkumaan. Se tuntuu mukavalta ja samalla tulee tunne että kaikki on hyvin kun liikettä piisaa. Nytkin touhuaa kovasti tuolla asunnossaan.
Nukkuma-asennosta kylki/maha asento on parhain ja ehdottomasti oikea kylki. Selällään nukun joskus mut se asento ei tunnu omalta.
Tänään ostin uuden yöpaidan kun edellinen ei mahdu enää vatsan kohdalta päälle!
Meillä on vaunut jotka on esikoiselle ostettu, saavat luvan vielä kelvata tälle kolmannelle. Oran vaunut jossa on vaunu ja ratas osa erikseen. Olen vaunuista tykänny. Turvaistuin on ainut mikä ostetaan uusi. Tuo vanha on jo niin käytetty ja kulahtanu eikä sinä ole mitään pehmusteita.(käytettynä saatu)
Vaatteita löytyy iso kasa niin punaisia kun sinisiäkin. Pitää laittaa niistä valmiiksi kaikista neutraalimmat kun ei tiedä kumpiko sieltä marraskuussa tulee.
Rakenneultra on 28.6 joten vielä saa hetken jännitellä ultra kuulumisia, sukupuolta ei kysytä vaan jännitetään loppuun asti.
Viimeksi neuvolasta sain jo paperit jotka pitää täyttää sairaalaa varten, apua. siihen pitäisi olla jo nimi eikä siitä ole vielä mitään tietoa. Tytölle on jo pari vahvaa ehdotusta mutta pojalle ei vielä mitään.
Me ollaan aina tässä vaiheessa pähkäilty nimi asia selväksi, molemmat on saanu sen nimen mikä papereihinkin on päätetty. 2 viikkoa olisi aikaa tuumata asiaa.
Seuraavaksi saakin sit paperit jolla saa hakea äitiyspakkausta, Ihanaa!!!! En malta odottaa että pääsee hypistelemään niitä ihanan pieniä vaatteita.
Taitaa riittää turinat tälle iltaa ja pitäis pikkuhiljaa mennä nukkumaan.
Hyvää yötä kaikille mammoille.
72oinas 20+4
Kuinka moni on saanut neuvolasta papereita kotiin täytettäväksi? Minä en ole saanut vielä mitään ja neuvolassa sanoivat että ehkä sitten ensi kerralla saisin kelalle papereita täytettäväksi. Seuraava neuvola on 10.7.
Tarald: Onneksi olkoon tädille! Kävin katsomassa viime viikolla kaverin pientä poikaa ja kyllä tuli sellainen olo ettei jaksaisi odottaa...
Minuakin väsyttää, mut ei enää niin paljon kuin alku aikoina ja päivällä pitää ottaa päikkärit jos on mahdollista ja vielä parin tunnin.
Nukkuminen onnistuu kyljellään tai selällään.
Alkais kauppoihin tulla talvivaatteita niin pääsis ostelemaan asukille vaatteita. Minun isä lupasi " Kallelle" ostaa uudet vaunut ja mummot ja ukit näyttää hommaavan vaikka sun mitä, onneksi, mut haluan itsekkin ostaa tavaroita.
Joko olette miettineet nimiä? Meillä on pari nimivaihtoehtoa, mut lisää pitää miettiä.
-tulppa ja hiplaaja-
rv 19+6