Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v tytön huoneesta tuli 40v mies

Vierailija
19.06.2007 |

Sinne meni lujaa vauhtia ulos kuuden maissa. Tyttö oli illan ulkona, olisiko ollut puoliyö kun tuli kotiin. Nyt vessassa lukkojen takana eikä suostu puhumaan mitään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen ei vaikuta edes se, onko tuo alle 18-vuotias osapuoli itse ollut seksiin halukas tai jopa aloitteellinen vai ei. Jos siis ap:n tytär haluaa, hän voi nostaa rikossyytteen. Myös äiti voi tehdä sen tyttären puolesta, mutta minä en niin toimisi.

Se 16v on todellakin vain SUOJAikäraja, joka EI oikeuta esim. 40v aikuista seksiin alaikäisen teinin kanssa. Ja jos kyse on ollut seksiin painostamisesta, olisi se laitonta, vaikka tyttö olisi 18v. Missä ihmeessä on aikuisten miesten aivot, kun he tällaiseen alentuvat?! Kannattaisi ajatella yläpäällä ennemmin tai kantaa seuraukset...

Vierailija
22/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitini olisi nostanut syytteen kundikaveriani (no, fuckbuddya) vastaan kun olin 17 ja mies 41, olisin ihan takuulla todistanut oikeudessa että olin itse se aloitteentekijä, enkä millään lailla hyväksikäytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs määrittelet, kuka on ketäkin huomattavasti kypsempi? Ikä kun ei kerro kypsyyttä. Jos äitini olisi nostanut syytteen kundikaveriani (no, fuckbuddya) vastaan kun olin 17 ja mies 41, olisin ihan takuulla todistanut oikeudessa että olin itse se aloitteentekijä, enkä millään lailla hyväksikäytetty.

Se ei silti tee hänestä vähemmän pervoa eikä se olisi tehnyt lain edessä hänestä myöskään vähemmän rikollista, JOS olisit halunnut syytteen itse nostaa tai olisit ollut syytteen nostaneenäitisi linjoilla. Eli täysi-ikäinen seksikumppani on lähtökohtaisesti aina altavastaaja, jos toisena osapuolena on alle 18v nuori. Ja hyvä niin.

Vierailija
24/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laista löytyy määritelmä suojaikärajalle, eikä se mene noin.

Vierailija
25/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas parran kasvu, lihava jne. Kukaan ei ole uskonut kun olen sanonut hänen ikänsä. Alettiin seurustelemaan teineinä ja äitini reaktio oli aika hurja. Olen itse 22v. Olin silloin 15v ja äitini luuli että mies on 30v vaikka olikin 16

Vierailija
26/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ikää, jolloin lain mukaan on sallittua alkaa harrastamaan seksiä, kutsutaan suojaikärajaksi ja se vaihtelee eri maiden välillä. Suomessa suojaikäraja on 16-vuotta. Mielenkiintoista on, että laki sanoo ettei seksi ole pelkästään yhdyntää, vaan siihen kuuluu myös suuseksi ja toistensa itsetyydytys.

Heti kun täytät 16 vuotta, olet laillisesti tarpeeksi vanha seksuaaliseen kanssakäymiseen ¿ paitsi henkilön kanssa, joka on sinuun katsoen luottamusasemassa, kuten esimerkiksi opettaja, huoltaja tai lääkäri. "

" Suojaikäraja on 16 vuotta ja se tarkoittaa, että alle 16- vuotiaat ovat erityisessä suojelussa seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Lapsen vanhemman syyllistyessä seksuaaliseen hyväksikäyttöön suojaikäraja on 18 vuotta.

Seksuaalinen hyväksikäyttö tarkoittaa sellaista seksuaalista kanssakäymistä alle 16 ¿vuotiaan kanssa, joka on omiaan aiheuttamaan haittaa lapsen kehitykselle. Rikokseksi katsotaan myös alle 16- vuotiaan kanssa tapahtuva sukupuoliyhteys silloin, kun toinen osapuoli on huomattavasti vanhempi, vaikka kyseessä ei olisikaan sukupuoliyhteyteen pakottaminen."

Vierailija
27/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoret naisetkin ovat seksuaalisesti hyvin aloitteellisia ja iskevät myös vanhempia miehiä. Muistan itsekin kuinka meillä oli likkojen keskuudessa oikein vallalla sellainen käsitys, että neitsyydestä kannattaa hankkiutua eroon vähän vanhemman miehen kanssa. Nämä kun osaavat hoitaa hommat asiaankuuluvalla tavalla.

Äidit vaan ei aina ole samalla aaltopituudella ja soittelevat sitten poliiseja tyttöjen pokaamien miesten perään...

Vierailija
28/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
29/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoista ukoista.

Vierailija
30/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ikä on oletettu...ikähän voi olla vaikka haarukassa 25-45...Jos vilaukselta on vain näkynyt..Mutta kuten sanottu viittaa kovasti provoiluun.

Vierailija
31/31 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaan ainoa 4-kymppiselle miehelle neitsyyteni menettänyt tyttönen.

Tapaus oli hassunhauska sikäli, että mies on paikkakunnallaan ihan pidetty ja monien tuntema superkunnollinen tyyppi. Omistaa takseja ja laulaa esim. arvostetussa kuorossa. Olimme kerran sängyssä, olin silloin 17 ja mies oli 42.

Menin sitten aika pian tapauksen jälkeen kuuntelemaan tämän kuoron sellaista erikoista konserttia ja mies oli kyllä NIIN vaikeana siellä, kun huomasi minut. En mennyt miehen vaan itse tapahtuman takia. Pelkäsi ressukka, että hänen retkensä paljastuisi. Mies tuntee hyvin isäni ja esim. nykyisen appiukkoni. Olisi siinä riemu revennyt, jos isi olisi saanut tietää ;-)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä