Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea olette tehneet tänään?

Vierailija
20.08.2026 |

Oliko kiva päivä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. 

Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus. 

Vierailija
2/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

📺📠👴🏼👍🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut pitkään, tehnyt pari työjuttua ja käynyt ostoksilla.

Vierailija
4/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinut videoita, esim. Tuusula Aveger Lonely rider yritti saada useita uhreja.

https://www.youtube.com/shorts/G43ypcNtIeo

Vierailija
5/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut paikka vuosikymmeniä intensiivisen ja hullun Gang stalking  vainon kohteena tuolla ulkosalla  Siis on se ihan jännääkin ollut, mutta valitettavasti olen joutunut törkeiden  rikostenkin kohteeksi ja sabotoitu  ikävästi kaikkea. . Myös läheisteni elämää on sabotoitu. 

Täällä olen myös kirjoitellut laidasta laitaan  jonkin verran normi kotitöiden ohella. Paljon myös kertonut siitä Gang stalkingista  täällä, jos joku tietäisi  siitä jotain. Hirveitä juttuja, uskomattomia tehty. 

Vierailija
6/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, söin aamupalaa, kävin suihkussa, menin töihin, tein töitä, lopetin työt tältä päivältä, nyt matkalla kotiin.

Aika lailla sama kuin eilen.

Vierailija
7/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin noin 13.30. Sitten laitoin aamupuuron ja kahvit. Puoli tuntia sitten söin banaanin, jogurttia ja join kahvit mustikkapiirakan kera. Muuten olen selannut nettiä ja ollut ja öllötellyt. Seitsemän paikkeilla ajattelin ryhtyä syömään Pirkka lihapullia ja perunamuusia-laatikon. Jäkiruoaksi suklaanougat jäätelöä ja Pandan konvehteja.

Vierailija
8/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin noin 13.30. Sitten laitoin aamupuuron ja kahvit. Puoli tuntia sitten söin banaanin, jogurttia ja join kahvit mustikkapiirakan kera. Muuten olen selannut nettiä ja ollut ja öllötellyt. Seitsemän paikkeilla ajattelin ryhtyä syömään Pirkka lihapullia ja perunamuusia-laatikon. Jäkiruoaksi suklaanougat jäätelöä ja Pandan konvehteja.

😋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän