Uskomatonta tämä malttamattomuus kun tietää, että kohta voi tehdä raskaustestin!
Nytkin kun olisi saanut nukkua niin ei puhettakaan nukkumisesta sen jälkeen kun hieman havahtui unesta. Illalla oli nukahtaminen vaikeaa kun asiat vaan pyöri mielessä.
Koko ajan mittailee tuntemuksiaan, että onko tämä nyt tulevien kuukautiskipujen oireilua vai mitä ihmettä kun ei pysty nukkua mahallaan. Kaikki kuvottaa, vatsa on sekaisin mutta niinhän se on joskus ollut ennen kuukautisiakin.. HUOH! =)
Suloisen mutta piinaavan ihanaa jännitystä ja samalla niin pelottavaa jos tuleekin negatiivinen vastaus.
No, torstaina olisi jo 14 päivää ovulaatiosta. Kai sitä sitten jo uskaltaisi..
Kommentit (16)
että kyllä ne menkat alkaa, ei vielä oo tärpänny vaikka salaa koko ajan toivon että voi kun se olis nyt tässä...
Muistahan tuo sama ilo ja äitiyden onni, kun uhmaikäisesi piirtää lastenhuoneen seinään! Tai kun hyssyttelet sitä nyyttiäsi klo 3 aikaan aamuyöstä uneen. Moni ei arvaakaan miten paljon vauva tuo tullessaan, mutta aina niitä vain kuumeillaan... Huoh...
Nimim. krooninen vauvakuume vaikka lapsia on jo 3, eikä ne nyt aina niin mallikelpoisesti käyttäydy
No, toisaalta, onhan se ihmeellistä synnyttää uusi elämä ja hoitaa omaa lasta. Helppoa se ei kylläkään aina ole.
t. 1-vuotiaan, ensimmäistä tahtokauttaan elävän pojan äiti
no voihan se niinkin olla että kaduttaa, mutta miks helvetissä te kaikki muut ootte tehneet lapsia jos niistä niin paljon harmia on? Ei elämä tähän astikaan mitään ruusuilla tanssia ole ollut!
tietäviä kommentteja aiheeseen kuin aiheeseen
Itse olen ollut äärettömän onnellinen lapsistani aina. Joka päivä jään ihmettelemään, miten minulle on voitu antaa jotain näin arvokasta. MIKÄÄN ei ole tässä maailmassa minulle tai miehelleni tärkeämpää, kuin lapsemme ja heidän hyvinvointinsa.
Ja kyllä meillä on eletty koliikit, yöheräämiset, uhmat ja muut kaudet. Silti en sanoisi, että tämä perheen pyörittäminen olisi jotenkin kamaan rankkaa . Jos elämä ja varsinkin parisuhde on muuten kunnossa, niin koliikkisestakin lapesta voi nauttia täysin siemaksin :)
Tsemppiä ja plussaonnea!
välttämättä kerro totuutta; mulla plussasi vasta 20 pvää oletetusta/kierron mukaan lasketusta ovulaatiosta, ensimmäinen testi näytti negaa. Nyt on edessä valtaisa maha, jonka sisällä potkii erittäin vilkas tyttö, väsyttää, ummettaa, ei saa nukuttua, synnytys pelottaa... Että toivotaan todella plussaa :)
Oli melkein elämäni vaikeimmat pari minuuttia silloin, ennen kuin näin, että testiin alkoi piirtyä viiva.
Tällä viikolla jouduin uusintatestaamaan, kun edellisen testin viiva oli mielestäni liian hailakka. Selvä, vahva viiva tuli tällä viikolla. :)
Täytyy vain toivoa, että tämä raskaus sujuu loppuun asti hyvin ja että ensi keväänä minä kärräilen pikkuista itkevää nyyttiä.
-Toista odottava
Montako kuukautta teillä on yritystä takana? Jospa se pian...
Taidan olla niin malttamaton, että jaksan odottaa vain 11 pv oviksesta ja testata Aconilla... Vielä pari päivää...
Kyllä me toinenkin haluttaisiin.
Ja sille, joka tuskaili 1-vuotiaan kanssa, niin tiedoksi, että kyllä se siitä helpottaa. 3-vuotiaan kanssa voi jo jossainmäärin keskustella asioista.
t. Ap joka löysi tämän ketjun tyhjätessään suosikkikansiotaan..
Pidetään peukkuja!