Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30€ 3 henk 3 vrk,mitä juhannusherkuksi

Vierailija
18.06.2007 |

siis 30¿ käytettävissä juhannusruokiin, 2 aik ja 1 lapsi. Ollaan kaikki ruokaisia, ei allergioita. Grillaus on ykkösjuttu, mutta ei välitetä makkarasta, miehet haluaa kuitenkin lihaa

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman asian varmaan vie lätyt ja jätski, se voiskin olla keittopäivän ohjelmanumero.

Jee,hyvä idea,kiitos! Mä alan jo ihan innostua, olis jo juhannus

Mulla on kaapissa maitojauhetta, jota voi käyttää kaikkeen leivontaan ja ruoan laittoon

Vierailija
42/55 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta oli olematon koska ne oli tosi vanhoja.... Kaikki kerät jo ihan ruskettuneita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Mä kävin kans tänään Lidlissä ja ostin sieltä jäävuorisalaattia, jääsalaattia, tammenlehtisalaattia ja lehtisalaattia.

Vierailija
44/55 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalajeja oli tosi monta, itseasiassa ruokailujen ohessa tuli päiviteltyä tavanmukaiset " ohhoh kun tulee syötyä niin paljon"

En pidä meitä alkuunkaan pieniruokaisina, voitko valottaa kommenttiasi?

Vierailija
45/55 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa meillä on kaapissa sitä ja tätä,kun mies kävi kaupassa ja osti kaikenlaista ylimääräitäkin...mutta normaalisti paljon vähemmän,ja aina on syöty mahat riittävän täyteen. MEillä oli myös letut eilisen listalla hillon kanssa,tosin muurikkapannulla paistettuina. Hitna ei päätä huimaa niissä,taikinan tekee tosi halvalla. Ja nyt oli kaikissa kaupoissa tarjouksena pihvejä ja uusia perunoita =)

Vierailija
46/55 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samaa mieltä sen kanssa, joka kyselee ruokien riittävyyttä... Meillä ainakin aina syödään 2 kunnon ateriaa päivässä. Ihan pakko, muuten kyllä ollaan nälässä. Lisäksi aamupala, päiväkahvi ja iltapala.

Ja kyllä mä olen sellaisessa luulossa, että suurimmassa osassa perheitä syödään 2 lämmintä ateriaa, lounas ja päivällinen.

Vierailija
47/55 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hyödyntää tarjoukset ja vähän suunnittelee, niin sitä syö tosi edullisesti. ja silti herkullisesti....

Letut olivat ehdottomasti juhannuksen kohokohta,kiitos ehdotuksesta Melballe! Tein vielä raparperista mehuakin joka maistui myös miehelle.

Olihan noissa vähän puuhaa,mutta lopputulos oli palkitseva.

Vierailija
48/55 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
49/55 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussina oltiinkin kylässä ja vietiin isovanhemmille vain jälkiruuat, mutta tästä ketjustahan sai kivoja, edullisia ruokavinkkejä!

Vierailija
50/55 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuivatulla, mutta ei sillä tule yhtä maistuvaa.

Minä taas haikailen kovasti hyötykasvikuivuria... rajalliset pakastustilat kun on.

Vierailija
51/55 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-paitsi ei nokkossämpylöitä...

Tällaisin vinkkejä ottaisin useamminkin vastaan =)

Mies jo hermostui että täytyykö sinne koneelle heti rynnätä, mutta täytyyhän av kokemukset jakaa!

Vierailija
52/55 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muukin. Tavoite täyttyi yli odotusten! Mukava juhannus oli, kaikilla hyvä mieli ja vatsa tännä! Vaikka joku kovasti koitti sitä epäillä...

Jaetaan vaan vinkkejä!

Vierailija
53/55 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan kasvislaatikko. Ideana minusta niin ihana olisi tuommoinen viedä kylään. Tietty tuommoisen voi koota itsekin, mutta ylikätevä tuollainen valmis laatikko olisi napata mukaan.

Kiva, että tästä ketjusta on ollut monille iloa. Mekin eilen paisteltiin pojan kolmannen nimen nimipäivän kunniaksi vohveleita ja ai että oli hyviä. Ekaa kertaa oli käytössä kaksi vohvelirautaa (toinen löytyi viime kesän alen alesta 10 eurolla), niin ei mennyt paistamisessakaan niin kammottavan paljon aikaa kun oli vieraita kans.

Tällä hetkellä haaveilen vielä yhdestä vekottimesta eli leipäkoneesta. Marttojen sivuilla kun on kerrottu miten 4 hlö hiivaleivät maksaa vuodessa yli 400, niin itse tehden jotain alle 100 euron ja leipäkoneella pikkuisen yli 100 euron. Nyt tekisi mieli ostaa se leipäkone ja kokeilla. Onko jollain kokemusta jostain merkistä tai mallista ja jos on, niin mistä ja minkälaisia?

Vierailija
54/55 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa,että mulla on ollut jo useamman vuoden leipäkone ja on kyllä huippu!

Heti yksi huono puoli: leivät on aina samannäköisiä... mutta senkin voi muuttaa niin,että sekoittaa ja kohottaa taikinan koneella ja paistaa uunissa.

Edullista tosiaan leivän tekeminen on. Alkuun harmitti kun leipä meni usein pilalle - aineiden järjestys ja suhde on tosi tarkkaa,mutta kun niksit oppi niin leipominen lähti sujumaan.

Aamulla on tosi ylellistä herätä vastapaistetun leivän tuoksuun! Meillä on koneena Princess -oisko 6v vanha ja olen ollut tyytyväinen. Tosin ei ole kokemusta mihin verrata.

Valkosipulileipä on meidän perheen suosikki ja aivan varmasti miehet narisevat oman leivän perään jos ostan kaupasta muuta kuin ruisleipää.

Vierailija
55/55 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos udella jo näin ilman konetta, että millä tuo valkosipulileivän valkosipulin maku tehdään? Tuoreella valkosipulilla? Kuivatulla? Vai valkosipulisuolalla peräti?

Pitää pitää silmät auki, jos vaikka taas loppukesästä olisi koneita alessa jossain. Tässä pari vuotta sitten muistan pyöritelleeni yhtä konetta -40% alessa, mut hölmöyksissäni jäi nappaamatta mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi