Muita joilla on / on ollut erittäin lyhyt kuukautiskierto?
Eli tuollaiset 23-25 päivää. Tiedättekö koska on ovulaatio?
Minulla oli nuorena 23-25 päivän kierto, mutta kun käytin vuosia pillereitä, kierto piteni 28-30 päivään. Nyt yritetään lasta ja epäilen, että ovulaatio on edelleen aikaisessa vaiheessa, mutta en ole varma.
Kommentit (5)
Kiero oli 22-26 päivää, useimmiten 22. Ovulaatiosta ei ollut hajuakaan. Pillereitä käytin välillä, jolloin kierto oli 28 päivää ja säännöllinen aina. Esikoinen saatiin alulle ekasta kierrosta eli ongelmia ei sen suhteen ollut. Nyt kakkonen tulossa, joka sai alkunsa ns. " varmoista päivistä" (seksiä kp6) eli ilmeisesti ovulaatio on mulla kierron alkuvaiheessa...
ja kyllä suunnilleen tiedän sen koska ovulaatio on.
Epäilisin, et mulla ovis aina siinä 10-12 päivän tietämil. Hyvin oon aina (2 krt.) raskautunut. Kummankin muksun laskettua aikaa on aina siirretty n. viikolla ultras aikasemmaks ja siitä huolimatta molemmat synty viikkoa aikasemmin sitä uutta laskettua aikaa. Ja epäilevät just tätä lyhyttä kiertoa syyks.
Nykyään tiedän ovulaation, kun sen tunnen, ja se on n. 10-12pvä menkoista. Meillä yksi lapsi, joka sai alkunsa 2 päivää sen jälkeen, kun kuukautiset loppuivat.
ovulaatio 12 päivää ennen kuukautisia. Olen raskautunut suht nopeasti, 2. ja 3. yrityskierrosta.