Kukahan se mystinen oriveden vainajanainen on. 25-40 v. Joskus synnyttanyt. Miksei sen henkilollisyytta keksita. Silla oli mukanaan laukku, jossa oli vain
Kommentit (115)
Kun ei edes maripaitaa ollut päällä.
Kun se löytyi sieltä puun juurakon alta kuopasta. Eli voisi hyvin olla houkutteleva paikkaa jättää ruumis, jos maa ihan jäässä.
En mäkään ollut kuullut tästä tapauksesta ennen kuin luin tämän aloituksen. Ja musta tuossa ei ole mitään kovin mysteeristä. Näin itsekin masentuneena pystyn samaistumaan tuohon naiseen vaikka itse joudun lasteni vuoksi sinnittelemään hengissä. Masentunut ihminen on elänyt pitkään muista eristäytyneenä ja suunnitellut tarkkaan kuolemaansa. Metsä on hyvin tyypillinen paikka jonne mennään kuolemaan. Ja suomalaisissakin on kapeavyötäröisiä ja leveälanteisia, tosin harvinainen ruumiinrakenne se on. Mahdollinen lapsi, jos on elossa, voi olla jo aikuinen ja elää itsenäisesti, ei ole ollut väleissä äitiinsä, elää ehkä ulkomailla.
siinähän sanottiin, että on todennäköisesti synnyttänyt. ei se silti tarkoita, että lapsi olisi jossain kaipaamassa (eikä luultavasti olekaan, kun ei kukaan ole ilmoittanut kadonneesta). nainen on voinut antaa lapsensa adoptoitavaksi tai lasta hoitaa yh:na tämän isä tai lapsikin on jo kuollut...
Vai olisiko murhaaja poistanut muut. Miksi esim taskulamppu ja paljon vettä. Vesi voisi olla lääkkeiden nielemistä varten. Olisiko joku lavastanut itsemurhaksi ja pakottanut ottamaan lääkkeitä. Väkivallan merkkejäkään ei ollut.
Voihan hän hyvin olla venäläinenkin. Siellä varmaankaan ei niin hyvin kaivata kaikkia kansalaisia.
Toisaalta myös kummallinen itsemurhaksikin.
tohon vastaukset/luetut kohtaan tulee mulle kiinanlippu ja puhelinnumero?!?!? ilmeisesti jotenkin skypeen liittyvä juttu, häiritsee
sori
ehkä joku mielenterveydeltään häiriintynyt ihminen, joka halusi vain kuolla jälkiä jättämättä. Tunsi ehkä olevansa ulkoavaruudesta, kuten mukanaan olevassa sarjakuvassakin oli tapahtumat. Eli tunsi olevansa kaiken ulkopuolella. Mielenterveyshäiriöön viittaisi voimakas laihuuskin.
" Olo tuntuu, kuin olisin ulkoavaruudesta, siksi tein tämän" tai " en halua tulla tunnistamattomaksi. Ajatelkaa, että olen ulkoavaruudesta. Tunnisteet itsestäni hävitän."
Miksi kolikkoina oli vain saksalaisia viisisenttisiä. Se tuntuu omituiselta.
Ehkä metsä tuntuu jostakusta lohdulliselta paikalta kuolla tyyliin: olen osa luontoa.
sen Pirkkalan kassin kohtalo, niin tiedettäisiin, että sillä toisella tyypillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
olo 166cm ja päälle 50 kiloa. Itse olen 173cm ja 56kiloa ja aivan nomaalin hoikka, kukaan ei ole koskaan sanonut anorektiseksi, enkä tosiaan ole mikään syömishäiriö- tai mielenterveyspotilas.....
jotain rotanmyrkkyä olisi elimistössä...
Sitten illalla rankan päivän jälkeen kokata perheelle ruokaa ja siivota, kattoo salkkarit, lemmiskellä pikaisesti lähetyssaarnaaja-asennossa ukon kanssa ja käydä nukkumaan taas seuraavaa päivää varten.
Ajatella ei saa, eikä ainakaan kelata mitään turhia juttuja. Sallittuja on vaan sellaset että mistä saa reimatecit alesta, jookos?
Surullista jos sulla ei riitä aivotoiminta sekä työntekoon että funtsimiseen.
Vierailija:
Menkää akat töihin tai kouluun ni ei tarvii tämmösiä juttuja miettiä pitkin iltaa..
...avoin siis siltä osin.
Naisella oli myös epätyypillinen ruumiinrakeen. Todella kapea vyötärö, mutta leveä lantio.
Lapsen synnyttäminenhän nyt todellakaan ei tarkoita sitä, että hänellä olisi lapsi. Lapsi on voitu ottaa huostaan, lapsi on saatettu antaa adoptoitavaksi heti synnyttyään, lapsi on voinut kuolla ym.
Meillä tykätään lukea Lassi ja Leevi Calvin and Hobbes-muodossa ihan siksi, että teksti on nasevampaa alkuperäisenä. Suomennokset tehty lapsille.
laihuudesta kirjoittamisella yleensä vinkata huumeongelmiin?
Niin on sama tyylilaji joka viestissä ja ne tyypilliset av:n välikommentit puuttuvat. Ja mikä tää juttu edes on? Never heard!
se olisikin haukaa jos yksi olisi kirjoittanut yli 50 viestiä.. miksei samantien kirjoittaisi päiväkirjaa!
t. ei-ap
Itsellänikin niitä on kukkarossa paljon, koska niitä aina joskus saa kaupasta tai jostain, en tiedä mistä niitä tulee. Sitten kun niillä ei voi maksaa niin ne jäävät lojumaan kukkaron pohjalle. Ja kun muut kolikot on käytetty, niin mullakin on usein vaan kasa saksan 2 sentin kolikoita kukkarossa. Että sinänsä se johtolanka ei tarvitse olla mitenkään merkitsevä tässä tilanteessa.
Ne saksalaiset kolikot ihmetyttävät siksi, että laukun sisältö oli erittäin vähäinen ja harkitun oloinen. Harvalla naisella on noin vähän laukussaan tavaraa. Ei ollut esim henkilöpapereita. Ei paljon muutakaan.
Tullut riitaa asiakkaan/parittajan kanssa ja tapettu. Matkaliput ym. revitty ettei tiedetä mistä tullut. Voi olla työskennellyt myös muualla Euroopassa.