On se kumma etta jos on " vaan" 2 viikkoa yhteista lomaa miehen kanssa, niin ei voi yhta iltapaivaa/ iltaa viettaa ystavan kanssa...??!
Pyysin ystävääni grillaamaan ja iltaa viettämään meille (ei ollut tarkoitus baarin lähteä) toissa viikonloppuna. No hänelle ei käynyt koska töitä ja muuta sovittua menoa. sanoi, että katsotaan sitten kun hällä alkaa loma viikon päästä.
Loma alkoi siis perjantaina. Olin yksin kotona vkl ja ajattelin sopisiko nyt, ei sopinut, oli menossa ystävän mökille. Sovittiin että palaillaan asiaan.
Nyt hän oli soittanut ja soitin takaisin. Kysyin samalla koska hänelle sopisi tulla? Sanoi että " kun mulla on nyt vaan 2 viikkoa yhteistä lomaa miehen kanssa, niin halutaan viettää se ihan kaksistaan, että joku toinen kerta sitten..."
Voi tsiisus, enpä enää kysy! Mikä voisi olla parempi ajankohta kuin loma (varsinkin kun molemmat meistä tekee vuorotyötä)!!?
Ja sitä paitsi hänen miehensä oli justiin poikien kanssa kalareissulla, mutta itse ei voi/ halua tulla iltapäivää/ alkuiltaa kaverille viettämään ja höpisemään tyttöjen juttuja....
Kommentit (9)
Mutta todellakin tuo kuulostaa selityksien selitykseltä, että ei halua/ voi tavata ystäviään lomalla kun haluaa vaan kuherrella miehen kanssa ja siltten möläyttää seuraavassa lauseessa että muuten vaan soittelin kun mieskin lähti poikien kanssa kalaan...
Sitäpaitsi asutaan n. 5km päässä toisistamme, että ei todellakaan matkoihin kulu puolta päivää...
ap
on miehen loma pyhitetty vain minulle, miehelle ja lapselle.
Meillä tosin lomaviikkoja on neljä.
Kavereille olen jo ilmoittanut, että nyt on neljään viikkoon turha kysellä
Meille on sovittu vierailuja ja siihen väliin on sovittu itse kyläreissuja ja tämän takia olen sanonut jollekin että nähdään loman jälkeen. Siihen ei todellakaan ole liittynyt mitään vinkkejä tai muuta kuin se että jos loma on jo melkein suunniteltu joka päivälle niin olisi kivaa että välissä saisi olla pari päivää kotona oman perheen kanssa. Nykyään sukulaisia asuu siellä sun täällä ja monet suunnitelevat matkat esim. Helsinkiin jo todella ajoissa. Kun on sellaisten kaukana asuvien kanssa jo sopinut puoli vuotta etukäteen niin toivoisi että lähempänä asuvien kanssa voisi sopia sitten kun ns. kiireisin aika on jo ohi. Todellakin kauheaa ylipäätään sanoa että loma on vuoden kiireisin aika.
Vierailija:
Ymmärrän häntä.
LOMALLA ja YHTEISELLÄ AJALLA (jota kaverini niin hehkutti...)
ap
Ensin kaveri sanoo, että sitten sopii kun hänellä alkaa loma. Sitten kun se loma alkoi, niin tilanne olikin se, että ei sovikaan. perustelee asiaa sillä, että haluaa olla miehen kanssa koko loman, mutta tulee mölayttäneeksi, että tässä soittelen kun mies on kalareissulla...
Läpinäkyvää, sanon minä!
ap
Olet jo kolme kertaa pyytänyt häntä kylään eikä koskaan sovi eikä hän ole ollut valmis edes lyömään lukkoon päivää jolloin sopisi! Ei siis voisi vähempää kiinnostaa, valitettavasti.
Luuletko tosiaan ettei hän aio tavata yhtäkään ystäväänsä loman aikana?
Vierailija:
Vierailija:
Ymmärrän häntä.LOMALLA ja YHTEISELLÄ AJALLA (jota kaverini niin hehkutti...)
ap
vastaus oli, että nyt alkaa loma ja katsotaan sen jälkeen..