Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-vuotias yritettiin raiskata bussipysäkillä ja ketkäs muutkaan kuin tummaihoiset..

Vierailija
18.06.2007 |

14-vuotias yritettiin raiskata bussipysäkillä

18.6.2007 15:17

14-vuotias tyttö joutui raiskausyrityksen kohteeksi Turussa perjantaina vähän ennen puolta yötä.

Tyttö oli jäänyt bussista Haritussa. Samalle pysäkille jäi myös kaksi miestä, jotka kävivät tytön kimppuun bussin lähdettyä. He kaatoivat tytön maahan ja tekivät hänelle seksuaalista väkivaltaa.

Raiskausta ei ehtinyt tapahtua, sillä miehet pakenivat nähtyään toisen bussin tulevan.

Poliisi etsii teosta epäiltynä kahta tummaihoista ja mustahiuksista miestä. Miehet ovat 18-25-vuotiaita ja noin 170-180 senttiä pitkiä. Kumpikin puhuu suomea murtaen. Toisella on kiharat olkapäille ulottuvat hiukset ja parta. Yllään hänellä oli keltainen takki. Toisella on lyhyet hiukset ja parransänkeä. Hän oli pukeutunut tummaan takkiin tai t-paitaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveitä uutisia vähän väliä. onneksi eivät pääseet loppuun saakka suunnitelmissaan, traumat taisi tytölle tulla silti.

täytyy toivoa että syylliset saadaan kiinni ja vähitellen näitä väkivalta- ja seksuaalirikoksiin syyllistyneitä alettaisiin rangaista kunnolla. niin lieviä ovat nykyiset tuomiot verrattuna vaikka talousrikoksiin. minä ainakin pidän ihmisten henkeä, terveyttä ja hyvinvointia materiaa tärkeämpänä.

Vierailija
2/2 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellä täytyy, miten tollasia voi riehua vapaana kaduilla, kun valitettavasti tapaus ei ole ainoa laatuaan :-/ Eikä noita pipipäitä todellakaan löydy vain tummaihoisista, haloo!

Sitäkin on pakko ihmetellä, mitä 14-vuotias tekee noin myöhään YKSINÄÄN bussipysäkillä. Enkä todellakaan tarkoita, että omapa oli vikansa, ei todellakaan ollut! Vaan ihan yleisestikin olen ihmetellyt, miten kukaan enää nykypäivänä uskaltaa antaa teiniensä kulkea öisin kaduilla yksin, kun en itse edes aikuisena naisena uskalla sitä kovin mielelläni tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä