<3<3Tonttujen juhannusviikko<3<3
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10520652&p=2&tmo…
Tuostapa viime viikon turinat..
Kommentit (55)
Ei näy tätiä vieläkään, ei tuhrun tuhrua.
Alkaa hermostuttamaan. Vieläkin on välillä niitä polttelu/kipu tuntemuksia, varsinkin yöllä ja aikaisin aamulla.
Varmaan menkat vaan myöhässä, argh!
Täytyy testata ennen reissuun lähtöä, mikäli tätiä ei näy..
Terv. Sohvi kp 34/29-32
Sohvi! Nyt testaat ja heti paikalla! Ei tätä jännitystä kestä kukaan!! Sulla on niin hyvät oireetkin...ei hiivaa ja menkkamaista kipuilua...ihan selvää pässinlihaahan tuo on :-))
Ihania synnytyskertomuksia, niitä on aina ihana lukea ja puhua!!
Mä tulen kertomaan omani paremmalla ajalla!
nonuli ja justiina 13+3
Toi reissuun lähtöhän taitaakin olla hyvä raskautumiskikka. Mä testasin plussan just ennen Kreetan matkaa...
Juu uskos nyt Nonulia ja hae testi apteekista. Clearbluessa ei ole ainakaan tulkinnanvaraa. Mut ehkä kannattaa vasta aamupissasta..
t. M mukana jännittämässä
Hei hauskaa synnytyskertomuksia! Nyt vaan ei kaikki pääse (vielä) kertomaan kokemuksia kun meillä on pari tonttua jolla ko juttu on vielä tulevaisuutta. Mut ei kai teitä haittaa (sohvi, calle ja fudgis)?
Mun synnytykset oli ihan eriliaiset niinkun noi lapsetkin on kuin yö ja päivä (sohvaperuna ja duracellpupu) Eka käynnistettiin kun oli mennyt 10 päivää yli ja kuviteltiin että olis muka yliaikainen. Pah ei ollut oli, laskettu aika väärin. Olen kertonutkin joskus. Menin synnärille iltapäivällä ja illalla laitettiin jotkut avaavat supot. Yritin saada nukuttua jossain ihme yhteishuoneessa jossa oli muitakin synnytystä odottelevia mammoja. Oikeesti en nukkunut hetkeäkään sillä valot olivat päällä ja kello tikitti ja jos ei muuta niin joku hoitaja kävi paikalla...Karu yö!! Aamulla mut vietiin saliin ja tyrkättiin tiputukseen. Kalvot puhkaistiin ja vauvan päähän kiinnitettiin elektrodi. Viiden kivuliaan tunnin päästä sain tyttären syliini. Noihin tunteihin mahtui kaikenlaista.. Suurimman osan aikaa kipu oli kestämätöntä ja luulin jossain vaiheessa ihan kuolevanikin. Sen tunteen laittaisin ehkä ilokaasun piikkiin joka ei ilmeisesti oikein käy mulle tai sitten otin sitä liikaa. Muuta kivunlievitystä en saanut. Kätilö joka mulle sattui oli vanha kiukkuinen mummo joka " pakotti" mut selälleen ponnistamaan. Vieläpä niin että pyllyn alle laitettiin alusastia. Ihan siinä sitten yläviistoon pusasin. Mut onneks napero tuli parilla ponnistuksella! Tyttö oli kovin pieni ja selvästi ennenaikainenkin. 2640g ja 48cm.
Toisella kertaa synnytys käynnistyi itsestään pari päivää ennen laskettua aikaa niin että lapsivedet tulivat yöllä neljän maissa. Itseasiassa useampaan kertaan kuivailin makkarin lattiaa kun sitä hulahteli. Poltot käynnistyivät pikkuhiljaa ja seitsemän maissa veimme esikoisen mummolaan ja jatkoimme siitä sairaalaan. Muistan kun tein lumityöt oven edestä sillä aikaa kun mies haki autoa katoksesta. Ihan vaan harjailin siis mutta kuitenkin. Silloin oli helmikuu. Sairaalassa mua tutkittiin ihan kaikessa rauhassa ja kyseltiin niitä näitä vaikka mä olin jo että en ainakaan enää istu mihinkään. Kumminkin piti ottaa jotain käyrää ja siinä olin kyljelläni sangyllä. Vihdoin joku tajusi kurkata hameen alle ja silloin mua vietiinkin saliin.. Poika syntyi alle tunnin päästä. Kipu oli kovaa ehkä vain alle puoli tuntia ja ponnistusvaihe kesti alle 3 minuuttia eli yhdellä hän tuli. Ponnistin jakkaralla ja otin itse kiinni liukkaasta kaverista joka oli pudota lattialle kun yllätti kätilönkin nopeudellaan (ja vauhtia on piisannut sen jälkeenkin!) Ongelmia tuli vasta myöhemmin kun pyörryin suihkuun ja ihme kyllä säilyin ehjänä vaikka menin ihan veltoksi pää kolisten lattialle. Mies piti vauvaa ja kätilö touhusi omiaan. Muistan että tuli ihan pimeää.. Kätilö pelästyi kauheasti sillä olin kai hänen vastuullaan eikä olisi saanut mua yksin laskea sinne. Oli vihainen kun sillä lailla menin varoittamatta pyörtymään! Mut kärrättiin osastolle paareilla enkä saanut nousta koko loppupäivänä ylös. Syy pyörtymiseen oli varmaan se kun mut oli ommeltu vähän aikaisemmin kasaan ilman puudutusta.Poika oli 3260g ja 48cm
Kolmannesta kerrasta toivon tietysti helppoa ja nopeaa toimitusta. Ainakin toivon, ettei tarvisi käynnistää sillä koen että se oli lähes väkivaltainen toimenpide. Kemiallinen raiskaus suorastaan..Ja jos mahdollista niin ponnistan pystyasennossa. Mitähän vielä.. Yritän päästä kotiin yhden yön jälkeen sillä en osaa nukkua sairaalassa ollenkaan. Ja toivon suht pikkuista kolmosta. Mutta luulen etten osais isoa tehdäkkän!
Mulla on ollut tänään hiukka huono olo koko päivän. Huomenna loppuu tää ihana juhannusvapaa ja menen iltavuoroon. Ei yhtään hotsittaisi, varsinkaan kun sitten on ne yöt.. Onneks mun kanssa tulee niihin yks hyvä tyyppi joka tietää jo mun raskaudesta ja voidaan höpötellä vauva ja synnytysjuttuja vaikka kaikki yöt..
Se tyhmä riita miehen kanssa meni ohi ja mies pyysi anteeksi. Lopputulos oli että miehen peli olikin peruttu ja oltiin yhdessä katsomassa pojan pelejä!!
Mulla alkaa yhdestoista raskausviikko keskiviikkona (tai jo tänään) ja ensi viikolla mennään sinne ultraan. Olen päättänyt ettei sitä veriseulaa otettaisi ollenkaan. Paitsi jos niskaturvotusta on PALJON! Ensi viikonloppuna ollaan lähdössä miehen kanssa kahdestaan pikku reissuun. Lapset jää keskenään yhdeksi yöksi koiraa hoitamaan. Odotan jo innoissani hotelliyötä ja ihanaa ruokaa..
Hei mulla on uusi ruokahimo: kaurapuuro+ mansikkakiisseli! Äsken taas vauva pakotti mut puuronkeittoon. Onks muilla himoja??
Mannarii
Siis jännityksellä odotan lisää uutisia Sohvin suunnalta ja olen sitten käynyt täällä joka välissä kurkkimassa. Joko testaat huomenaamulla?
Itselleni ei kuulu kummempia, tänään ollu huono päivä fyysisesti, en ole saanut mitään tehtyä vaikka mieli tekis kaikkea puuhastella -olo ihan veltto. Lopulta tajusin mennä päiväunille, kun siihen tarjoutu mahdollisuus, sen jälkeen ollut vähän parempi.
Kateellisena täällä luin että Mannariillä ja miehellä omaa aikaa tiedossa. Mäkin kävin kurkkimassa hotellihuoneiden hintoja. Haluttais kanssa miehen kanssa vähän kahden keskistä aikaa, mutta lastenhoito tuottaa aina ongelmia tai tietysti rahalla saa, mutta ei sitä rahaa ihan kauheasti ole ylimääräistä ja ois kivempi lähteä jos ei tarttis ottaa Mll:tä hoitajaa. No eiköhän me silti yhdeksi yöksi lähdetä, vaikka jouduttaiski maksamaan lastenhoidosta.
Joo ja lisää vaan niitä synnytyskertomuksia, niitä on kiva lukea. Ja nyt vielä pyykkien kimppuun...ja odottamaan josko jo huomenna Sohvilla olisi lisää uutisia. Mulla sellanen kutina, että nyt olis mukavia uutisia tulossa. Peukut ja varpaat edelleen pystyssä!
Luhtis
Sama homma, kun Luhtavillalla. Eli olen käynyt täällä tänään miljoonasti. Jännittää Sohvin tilanne niin pirusti. Melkein kuin omaa plussaa odottais! Kai sä nyt huomenna jo viimeistään testaat?
Itellä on tänään ollut menkkajomotus koko päivän. Mä kyllä saan sen aikaseks ihan vaan toivomalla. Elikäs ei siitä pidä vetää sen kummempia johtopäätöksiä. Menkat pitäis tulla varmaan ens su tai ma.
Hauskaa illanjatkoa kaikille!
Äitsy kp26
Nyt kyllä uhmaan kohtaloa,,,,,SOHVIIII????? Jännittää minuakin ihan hirveesti sun tilanne, me ollaan täällä tytön kanssa kaikki peukut pystyssä, oikein lämmöllä toivon että sinä olisit vuorossa juuri tästä kierrosta!
Aina kun olen pitänyt vähänkin pidemmän palstatauon niin joku on plussannut eli sohvi laitapa nyt plussa kehiin!! Olen käynyt kyllä taustailemassa mutta omat kirjoitukset ovat jäänet vähille (n 3 vkoa?). Meille tuli kotiin uusi kone, olin pari viikkoa töissä ja sitten on ollut muut härdelliä niin ettei ole ehtinyt kuin pikaisesti lukemaan isännän puhelimesta kuulumiset!
Mutta hengissä siis olen, tytsy kasvaa ja voimistuu. Eilen ja tänään on liikkeet alkaneet selvästi tuntua kipakoilta, on tainut tyttö podata....Ja alanivusissa on tuntunut muutaman päivän sellaista vihlontaa. Sanokaapas nyt äiskät onko tämä nyt sitten siitä vauvan pän laskeutumisesta johtuvaa vihlontaa???
Viikkoja on siis 31+2. Olen vielä pari viikkoa lomalla, sitten pitäisi jaksaa kaksi viikkoa töitä. Luuen että jäään sairaslomalla sen kahden viikon aikana, vähänkin kun on ollut lomalla normaalia kiireempi niin vatsa on kovana koko ajan, enkä pidä siitä yhtään.
Mukava lukea muiden synnytysjuttuja, itse olen hiljalleen alkanut tulevaa miettimään. Yhtään ei tietenkään tiedä mitä on odotettavissa. Mietityttää vaan tuon kivun suhteen se kuinka paljon sitä lamaantuu kivun voimasta. Haluaisin liikkua mahdollisimman paljon koska oma kroppa jotenkin tuntuu kestävän kipua paremmin niin. Ja ponnistaa haluaisin jotenkin muuten kuin selinmakuulla. Kovasti haaveilen altaassa olosta avautumisessa ja vierastan kaikkia liikaa lamauttavia lääkkeitä.
Mutta nyt olen lähdössä käymään äidin luona pariksi päiväksi. PIdän koko ajomatkan satakuntaan peukkuja pystyssä sohville!!!
Kaikille muille moi!!!
Täytyy nyt pikaisesti kirjotella jotain, kun meillä on töissä netti aina ihan tukossa loppupäivästä.
Taivuin siis painostuksen alla ja kävin ostamassa sen testin eilen kun kävin muutenkin asioilla ;) En ole kyllä vielä sitä käyttänyt, ehkä huomenna aamulla jos tätskää ei näy. Ostin sellaisen apteekin oman, en tiedä oliko hyvä valinta, mutta pihistelin vähä kun ne " paremmat" testit oli niin kalliita.
Tänään ei ole toistaiseksi ollut niitä kipukohtauksia, mutta eilen oli pitkin päivää. Hyvä että tolpillani pysyin kun yhtäkkiä alkoi optikollakin käydessäni polttelemaan. Rinnat on myös arat, mutta ne on nykyisin niin ihmeelliset muutenkin, että siitä ei voi päätellä mitään.
Sorry tämä omanapaisuus, pakko purkaa tänne kun en voi kenellekään muulle asiasta puhua. En edes miehelle, etten tuota hänelle pettymystä. Mies kyllä jo huomasi, että eikös ne menkat pitäneet jo alkaa pari päivää sitten..heh!
Palailen taas, jos tulee tarvetta & uskallusta testata huomenna :)
Terv. Sohvi kp 35/29-32
pisti jännittämään, et olisit testannut, sovi...älä meitä kuitenkaan ihan tolkuttoman kauan piinaa, niinkuin fudgi teki ;-D
Se on ihan hyvä testi se apteekinoma! Pisuttelehan pian siihen +++++++++++++++++++++++++!!
calle, sulla on ihan huimasti jo viikkoja kasassa :-D Kohta sulla on meille kerrottavana ihan uusi ja tuore synnytyskertomus :-) Sitä me odotamme innolla!
Kyllä tuo sun vihlonta kuulostaa ihan liitoskivuilta :-( ne on aika ikäviä! Mulla oli niitä loppuraskaudessa , ja se oli kamalaa .-( Heräsin joka yö siihen helvetilliseen alapäävihlontaan, ja kävelin ympäri huusholllia :-( ugh! Mun lantionluut yritti epätoivosesti löystyä ja tehdä tilaa vauvalle... Ei siihen oikeen auttanu mikään muu kun sit synnytys! ootko koittanut lämmintä kaurapussia, se vois ehkä helpottaa oloa :-/
Sulla on jo paljon harjotussuppareita :-) Sekään ei ole kyllä mitään mukavaa, mut eipä ne satu, tuntuvat vaan epämukavilta! Ole vain ylpeä niistäkin, kovasti sun kohtu jo harjoittelee sitä suurta koitosta varten :-)
mannarii, mulla on himoja! juu jos jonkinnäköisiä! juon ensinnäkin appelsiinituoremehua ihan litratolkulla päivittäin! Sitten on tuo kebabin himo, slurpsis *kuolaa* ja piimä! Tykkään ihan kauheesti maidostakin, mut nyt tekee kyllä mieli piimääkin, sitäkin menee litra päivässä :-) juon siis aivan tolkuttomasti päivän mittaan, jotenkin tuntuu, että suu on aina saharan autiomaa!! No, eipä ainakaan pissatulehduksia tule helposti, eikä pitäs turvotuksenkaan iskeä...
Nopea on ollut tosiaan sun viimoisin synnytys! Se melkein vois enteillä, että tämäkin vauva tulee nopeasti! Hyvä, että sulla on siellä töissä mukava työpari! Mut koita lepäillä paljon!
äitsy, kohta me aletaan painostamaan sua :-D heti kun sohvi on plussannyt, me hyökätään sun kimppuun ;-) Nyt on paljon plussia tarjolla!!
Luhtavilla, harmillista, että sulla on nihkeät välit äitisi kanssa :-( Toivottavasti saatte jotenkin kuitenkin miehesi kanssa kahdenkeskistä aikaa! Onko sun isäkin yhtä nihkuinen? Tykkäiskö hän olla sun lasten kanssa? Entä sun miehen vanhemmat?
Koitahan sinäkin lepäillä!
Niin mun synnytyskertomus on siis suunniteltu sektio! 8päivää ennen laskettua aikaa aamulla seitsemältä osastolle! Avopaita päälle ja tukisukat jalkaan! Katetri paikalleen(oli muuten erityisen epämiellyttävä kokemus) ja sitten kärryillä leikkuriin! Isukki jäi vielä pukemaan sairaalavaatteita siksi aikaa kun mua alettiin puudutella! iv käteen ja anestesialääkäri hommiin! Ja se ei sitten sattunut tippaakaan! Se köyryssä oleminen pakkas vaan olemaan aika tukalaa...kauheen pallon kanssa on vaikia köyristellä! Pian mun alapää olikin sit tunnoton tisuista alaspäin! Sitte tuli paikalla isukki ja alettiin hommiin! Eipä siinä kauaa menny kun aloin huljua ja hötkyä ja alkoi kuulua lapsiveden imurointia ja vauvan kurlausta ja itkua! Ja siinä, täyden kympin sektiotyttö! Painoa 3130 ja pituutta 50! Kosketin hellästi vauvan varpaita ja se oli ihan lämmin, ja sitten isukki lähtikin kätilön kanssa mittaus ja pesupuuhiin! Mut kursittiin nopeesti kasaan, ja olo oli aika huono...verenpaine pääs vähän matalalle! epiduraalin paikalle laitettiin kipupumppu, ja sitten odottelin heräämössä 1,5tuntia, et alkoi jalat taas tunuta omilta! Sit pääsin osastolle ihmettelemään vauvaa, ja tisuttelemaan! Kotiin lähdin jo kolmantena aamuna, ja samasta syystä kuin mannis, en saanut kertakaikkiaan yhtään nukuttua sairaalassa! Katetri poistettiin leikkauspäivän ehtoolla, ja sain käydä pissalla ja alapesulla...Huh, se olikin jotain...maha oli ku jyränalle jäänyt, ja aivan kaksinkerroin kävelin! Mut seuraavana päivänä loppu kipupumpun lääke, ja sain mennä suihkuun, ja pystyin jo kävelemään suht suorassa! Sit mentiin buranilla ja kipupiikeillä eteenpäin! haavaan laitettiin sulavat ompeleet, ja se parani todella nopeasti, niinkuin minäkin! Eli kaikenpuolin mukava fiilis jäi leikkauksesta! Ja Tissit suolsi maitoa ku lehmällä konsanaan!
mut nyt pittää mennä taasen!
nonuli ja justiina 13+4
Sohvi, testaa ihmeessä jo tänään! Mä nimittäin lähden töihin huomenna jo ennen kuutta enkä sitten pääse koneelle ennen kuin vasta illalla.:) Sitä paitsi niin hyvältä kuulostaa, että kyllä se plussa jo pärähtää. Ja apteekin omalla mäkin plussasin silloin pojan kanssa. Ihan hyvä testi se on.
).( Eilen oli niitä menkkajomotuksia, mutta tänään ei, vaikka kuinka yrittäis kuulostella. Nyt taas tuntuu, että ei varmasti ole onnistanut. Ei olis niin hyvä mäihä voinut käydä. No, mutta... Katellaan ens viikkoon.
Nyt ei ehdi muuta.
Äitsy kp27
EI pysty testaamaan vielä tänään. Pelkään niin paljon sitä negaa. Sitäpaitsi tänään ei ole ollut paljon yhtään sitä polttelevaa tunnetta ja ehkä alkaa tuntumaan vähä hiivisvaivaakin..jos täti sittenkin vielä pärähtää paikalle. Ravaan koko ajan vessassa tarkistamassa onko vuoto alkanut.
Jos ei tuota reissua olisi, niin en testaisi vielä tällä viikolla. Mutta pakko varmaan testata, että tietää uskaltaako reissussa maistella Italian viiniantimia vai ei ;) Toisaalta huolestuttaa, että jos en ole raskaana, niin mitä ne kauhiat kivut on olleet? Siinä tapauksessa täytyy vielä käydä näyttäytymässä lekurissa ennen reissua, jos pukkaakin jotain tulehdusta tms.
Jep, jep..
Nukuin pitkään ja tulin heti herättyäni kurkkimaan sohvin testitulosta. Oletkos jo testannut? Älä pidä meitä jännityksessäääää
Mulla on iltaviikko ja täällä sataa! Siis takuulla uima-altaallisen satoi viime yönäkin. No luonto saa vettä ja näin iltavuorossa se ei haittaa kun ei mitään ehdi tehdä muutenkaan. Paitsi nukkua AAH!! Olen muuten eka meidän perheestä hereillä! Mies oli yövuorossa joten saakin nukkua mutta teinitkin makaa vielä!
Mansku
Taitaa jäädä Italian viiniantimet meikäläiseltä väliin tällä kertaa ;)
Elikkäs testasin tänään aamulla apteekin omalla testillä selkeän plussan. Viivat pärähti testiin saman tien ja oli tosi vahva testiviiva, jopa vahvempi kuin kontrolli, joten ei jäänyt epäilylle sijaa.
Ensireaktio oli lähinnä epäluulo ja hämmennys, ajattelin et jos testissä on jotain vikaa. Olen aina luullut että alkaisin itkeä tai jotain plussan saatuani, mutta oli vaan ihan turta. Heh!
Nyt on alkanut asia jo hieman laskeutumaan tajuntaan. Varasin jo äitiysneuvolankin heinäkuun loppupuolelle, toivotaan että masuasukki pysyy matkassa mukana ja kaikki menee hyvin :)
Tuntuu vaan vaikealta kun ei voi/kannata kertoa vielä kenellekään! Mies tietty tietää, kun oli aamulla kotonakin ja heräsi siihen kun törkäsin plussatestin hänen naamansa eteen ennen seitsemää ;)
Jep. Ensi kerralla lupaan taas kommentoida juttujanne ja lopetan tämän omanapaisuuden! Nyt menen johonkin lounaalle, mulla on puuduttava koulutuspäivä tänään ja tulin vaan äkkiä koneelle kertomaan uutiset.
Hyvää päivän jatkoa kaikille!
Ps. Jos mannarii ehdit päivittää sitä meidän esittelylistaa jossain välissä, niin poista mun osuudesta ne ylenpalttiset ruoka-, musiikki ym. sepustukset.
KYLLÄ ME TIEDETTIIN, ETTÄ SOHVI PLUSSAA :-D PALJON ONNNEEEEAAA VAAAAAN!!!
Kyllä ne sun oireet oli selkeetäkin selkeemmät, eli ei oireita! ne oireet tosiaan tulee, sitten vasta myöhemmin!!On se niin kummallista, että silloinkun juuri ajattelee, että ei ole oireen oiretta, niin silloin se sitten juuri pärähtää!! Hitsi kun on hienoa!! Kohta on kaikki tontut plussanneet!!
Mitäs sun mies tuumasi, kun törkkäsit testin nenän eteen??
Nyt mää tanssin pienen sadetanssin, sohvin plussan kunniaksi ja sateen kunniaksi! *hugatsagahugatsaga* rakastan vesisadetta!!
Ja sitten aletaan piinaamaan äityliä ;-) Koskas meitin äitee meinaa pissata tikkuun ;-O
nonuli ja justiina 13+5
Niinhän me tiedettiin, merkit oli hyvät. Ihan mielettömästi ONNEA sinulle ja miehellesi ja vauvalle tarrasukkia!!!!!!
Muistan vielä tuon vähän hämmentyneen olotilan, kun sitä " plussatikkua" katselee, eikä elimistössä kuitenkaan tunnu vielä mitään oireita, todellinen tajuaminen että vauva on tulossa tulee vasta myöhemmin.
Äläkä mitään pahoittele omanapaisia viestejä, arvaa vaan mitä me ollaan koko aamun ja pari edellistäkin päivää haluttu kuulla!? Anna tulla vaan omia tuntemuksia ja tarinoita oikein tuutin täydeltä, mehän halutaan kuulla!
Ja nyt tosiaan jännätään sitten äitsyä.....peukut taas pystyssä!
t. Luhtavilla
+++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++
Pinouduimme joulun alla 2006, kun jokaista enemmän tai vähemmän kuumeilutti
vauvan suhteen. Kova tohina on nykyisin pinossamme käynnissä ja KUUSI plussannuttakin
on joukkoomme jo saatu. Tervetuloa mukaan myös uudet vauvakuumeilijat ¿ jos koet
olevasi tarpeeksi TONTTU joukkoomme iloiseen!
+++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++
TONTTUJEN ESITTELY:
Olen: Bärchen, 28 v.
Perhe: mies 34 v.
Koti: Pk-seudulla
Yritys aloitettu: 12/06
--------------------------------------
Olen: Frankie, 32 v.
Perhe: aviomies 34 v., poika 1/05
Koti: rivitalo Pirkanmaalla
Yritys aloitettu: 12/06, kierukka poistettu 11/06
Työ: insinööri
Harrastukset: jos olisi aikaa niin Body Pump, tällä hetkellä lähinnä lenkkeily: sauvakävely, juoksu
Mieliruoka: intialainen, meksikolainen, homejuustot
Mielimusiikki: Placebo, Mew
-------------------------------------------
Nimi: -Äitsy05-, 31 v.
Perhe: mies 33 v. ja poika 1 v.
Koti: Helsingissä
------------------------------------------------------
Nimi: Manteli
+++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++
PLUSSANNEET TONTUT:
Olen: Calle77 eli 29 v. , kotoisin Satakunnasta
Perhe: mies 32 v., kotoisin varsinaissuomesta
Koti: Pk-seutu, paritalon puolikas
Yritys aloitettu: Ensimmäistä odotellaan, + 15.12.2006, la 25.8.2007
Työ: harmaa valtion virkamies
Harrastukset: kuntosali, lentopallo, veneily
Mielimusiikki: The Crash, Pink
---------------------------------------- --------------------
Olen: Luhtavilla, 33 v.
Perhe: mies, tyttö-03, poika-04
Koti: Varsinais-Suomessa Salon seudulla
+ 8.2.2007, la 12.10.
---------------------------------------- ---------------------------
Olen: fudgis, 25 v.
Perhe: mies
Yritys aloitettu: pillerit lopetin 12/06, yritykseen 1/07, + 26.2, la 14.10
Työ: Kasv.tiet. yo.
Harrastukset: lenkkeily, matkustelu
Mieliruoka: hyvät pihvit
Mielimusiikki: kaikki, paitsi ¿raskas¿ musiikki
---------------------------------------- ----------------------------
Olen: nonuli, 29 v.
Perhe: mies 29 v. ja tyttö 2 v.
Koti: omakotitalo metsän keskellä Satakunnassa
Yritys aloitettu: 10/06, + 20.4, la 28.12
Harrastukset: jääkiekko, kuorolaulu
------------------------------------------------------------------
Olen: mannarii, 37 v.
Perhe: Minä-69 ja mies-63, mun ja sun lapset: T-92, T-93 ja P-95 ja koiruli
Koti: omakotitalo+ pieni piha kaakkois-Suomessa
Yritys aloitettu marraskuussa-06, kierukka poistettu syyskuussa-06,
+13.5.07, la tammikuun lopussa-08
-----------------------------------------------------------------
Olen: Sophie77, 29 v.
Perhe: mies 28 v.
Koti: rivitalo Satakunnassa
Yritys aloitettu: pillerit jätetty pois 11/06, esikoinen yrityksessä, +27.6.07, la ?
Työ: tällä hetkellä vielä valtiotieteen yo
Harrastukset: koiran kanssa lenkkeily, uinti, lukeminen ja leffat
+++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++
Kyllä oli niin hyvät oireet ett ihmeempi olisi ollut jos et olisi plussannut! Nyt sitten vaan limskalinja saapasmaassa!!! Tosin kyllä sä _maistella_ takuulla voit!! Eri juttu jos alat oikein humaltumismielssä ottamaan.
Mä vähän rassasin tuota esittelylistaa. Hitsi siihen jäi vieläkin virheitä. Voisitko Nonuli nyt vielä kerran kertoa sen oikean lasketun ajan ja sitten jos jotain muuta on pielessä? Samoin muut!!! Fudgis missä sä nykyisin vaikutitkaan? Poistin sen ulkomaat kuitenkin jo. Ja Manteli kulta voisitko kertoo jotain itsestäs kun mä en niitä tietojasi mistään enää löydä!!
Ja muut samat sanat. Helpointa olis jos saman tien muuttelisin tietoja kun niitä saan. Mut kun aina ei muista..
Mansku nyt töihin jo lähdössä...
Se on ihan oikein tuo mun laskettu, eli se on alunalkaen ollu tuo 28.12, ja se on hyvin pitänyt kutinsa ultrissa :-D
Mut itseasiassa noi mun harrastukset saa kans heivata kuuseen, kun en ole noita voinu harrastella enää aikoihin :-/
nonuli ja justiina 13+5
Ihme kyllä meidän kotikone ei kauheesti jumita tällä hetkellä, joten kokeilen nopeesti kirjotella jotain :)
Kiitokset kaikille onnitteluista! Oikein arvasitte ja niin arvasi mun mieskin, hän ei oikeestaan ollut lainkaan yllättynyt testituloksesta, iloinen kylläkin :) Mulla on ollut niin kovia vatsapolttoja välillä et mies oli niistä päätellyt että nyt on jotain meneillään ja tietty menkkojen myöhästymisestä, kun yleensä tulevat suht koht ajallaan.
Olin koulutuksen jälkeen kaupungilla shoppailemassa ja pongailin niin ihania vauveita ja pieniä lapsosia että ihan tippa tuli linssiin. Voi kun kaikki menisi hyvin meidän masuasukilla!
Kiitokset mannariille päivitetystä listasta ja hyvää työiltaa sinne!
Ihanaa tosiaan kun sataa pitkästä aikaa, maa huutaa kuivuuttaan! Taidan mennä nonulin tavoin tanssimaan sateeseen, kun tykkään kanssa sadepäivistä :)
Hirveesti tekisi mieli soittaa jollekin kaverille ja kertoa uutiset, mut jotenkin olen niin taikauskoinen, etten uskalla vielä. Tietty reissussa mukana olevat kaverit varmaan huomaa tilanteen heti, kun ovat niin tarkkasilmäisiä näissä jutuissa ;)
Oujee..Nyt kattelemaan leffaa ja popsimaan kebabbia, nam!
Ai niin, mun laskettu aika on kai jossain helmi-maaliskuun vaihteessa, täytyy tsekata se vielä!
Halit kaikille!
T: Onnellinen Sohvi
Mikä tilanne? Vaikuttaako mitenkään siltä, ettei mulla ole muuta tekemistä, kun roikkua täällä. Hih! Oli vaan pakko tulla heti kattomaan, olisko uutisia.
Malttamaton Äitsy