Miten reagoisit, jos puistokaverin ammatiksi osoittautuu strippari ?
Oletko sitä mieltä, että tällainen tieto tulee pitää visusti salassa, vai voisiko tutummille jo vastata rehellisesti ?
Mitä SINÄ ajattelisit ?
Kommentit (10)
Jos se on hörhö, niin varmaan selittäisin sen tyylin sillä ammatilla, koska en tunne yhtään stripparia ennestään
likaista hommaa tuo strippaaminen ellei sitä tee vaan omalle miehelle! kuvottavia ihmisiä stripparit..ei minkäänlaista moraalia!!!
En minä moralisoi tm. Eikä minusta strippaus muutenkaan ole mikään huono ammatti. Hyviä strippausesityksiä katson mielelläni :)
- ellet vaivautuisi kysymyksistäni. erikoista ja mielenkiintoista. varovainen varmaan saa olla kenelle kertoo, ja sittenkin tulee välillä tyrmätyksi.
ja minä opettaja. Hyvin tullaan juttuun, älykkäitä keskusteluja kasvatuksesta ja kasvatusperiaatteista, aika samoilla linjoilla kaikki ollaan. Todellinen " purkautumispaikka" raskaiden päivien lomassa.
Puistossa ei yleensä muutenkaan kysellä tai jutella ammateista. Joten siis, jos tyyppi on mukava, niin olkoot vaikka mikä ammatiltaan.
Eli ei mulla ole varaa moralisoida toisten alavalintoja, jokainen saa tienata leipänsä rauhassa omalla tavallaan, kunhan pysyy lain oikealla puolella eikä tahallisesti vahingoita muita toiminnallaan (yleensä nämä onneksi ovat sama asia). Jonkun huumediilerin kanssa en haluaisi kaveerata, muuten en varmaan hätkähtäisi juuri mistään.
Minun on ihan mahdoton käsittää, että seksuaalisesti täysin normaalisti kasvanut, hyvällä itsetunnolla varustettu, perusturvallisen elämän elänyt ja tasapainoinen ihminen haluaa olla strippari. Minun on mahdoton uskoa, että stripparin ammattia (onko se ammatti?) voi harjoittaa ilman mitään kytköksiä taustarikollisuuteen. Varmaan sanoisin suoraan, että pidän häntä luuserina ja hänen arvojaan kyseenalaisina. Kestäisikö hän kritiikin?
Toisaalta... mitäpä se mulle kuuluu mitä kukanenkin elämällään tekee. Ongelmia tulisi kyllä siinä vaiheessa, jos hän lasteni kuulle asiasta puhuisi.
En tiedä. En ainakaan kykenisi arvostamaan häntä, mutta tarvitseeko minun jokaista puistokaveria arvostaakaan.
on pahempi vl-äiti vai strippari? kumman kanssa olisit ennemmin puistossa? mikä on reaktio tietäessäsi että seuralainen on vl.
Mulla on yksi ystävä, jonka olen tuntenut pienestä asti. Hän ansaitsee lisätuloja stripparina (ja hyvin ansaitseekin...) Ihan tavallinen ihminen hän on, vaikkei ammatti kuulukaan " tyypillisimpiin" .