Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5-vuotias poika, voiko olla jo ilkeä?

Vierailija
18.06.2007 |

Kuopuksemme toden totta vaikuttaa ilkeältä, leikkipuistossa leikin sijasta keskittyy kiusaamaan toisia lapsia, kiskoo tukasta, raapii, nipistelee. Tietää hyvin että on kiellettyä, katsoo silmiin sellainen " ilkeä" ilme silmissään tehdessään tuhmuuksia. Sitten kun minä tai isä hermostuu, heittäytyy poika vauvaksi, kujertelee herttaisesti ja hymyillee herttaisinta hymyä mitä kuvitella saattaa, tyyliin " olen vauva, mulle ei saa suuttua..."

Isoveli ja oma koiramme rakastavat perheen pienintä, eivätkä hermostu kiusaamisesta ollenkaan. Rajat ollaan opetettu, ymmärtää jo mitä saa tehdä ja mitä ei.

Mitä pitäisi tehdä ettei kullanmurustamme kasva koulukiusaajaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie leluja, puree, tönii jne. Kielletään ja ohjataan jakamaan, vuorottelemaan jne.

Kieltoon ja torumiseen suhtautuu itkulla. Itku alkaa välittömästi ja haluaa syliin.

Välillä meinaa hermot mennä...

Vierailija
22/22 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin vaikea olla jämpti kun toinen tietää mistä narusta vetää saadakseen vanhempansa heltymään.. ei siis mikään tyhmä kaveri. Olen sanonut miljoona kertaa 6-vuotiaalle isoveljelle, ettei saa antaa pikkuveljen kiusata, mutta itse pitää aina mennä väliin, kun ei isoveli kiellä.. Ehkäpä koiran pinna joskus palaa, ja antaa pienen opetuksen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi