Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oO SYYSKUUN sissien ma-ke Oo

18.06.2007 |

Juhannusviikkoa kaikille! Tässä vielä loppuviikon jutustelut:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10543935&p=2&tm…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans välillä tosi paljon valkkaria, usein juuri supparivaiheen ollessa päällä tai helpottaessa. Mä kyselin äippäpolillakin asiasta ja sanoivat vaan, että ei aihetta huoleen... Jos on voimakkaan hajuista tai kokkareista niin sitten kannattaa tarkistuttaa tulehduksen/hiivan varalta.

Vierailija
22/26 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan näin tiistaina,

rakkausvauvalle sen verran, että meilläkin vietetään tänään synttäreitä, vaikka virallinen päivä olisi 23.6... Tyttö täyttää 7. Täytyisi varmaan kohta orientoitua noihin järjestelyihin.

Colikselle tsemppiterkut. Oli suojelusenkeli mukana! Onneksi tällä kertaa näin.

Ja kiva lukea, että PippuriMammalla suunta ylöspäin.

Mulla oli eilen neuvolalääkäri ja kaikki oli hyvin. Paikat vielä ihan kiinni ja masu normaalikokoinen (sf 25 cm) jne. Hemppakin oli nousussa, nyt 125. Jatkan kyllä raudan ottamista.

Me lähdetään torstaina mökille jussin viettoon ja ollaan samalla koko seuraava viikko, eli palstataukoa tulee huimasti. Oikein mukavaa ja vähäsupistuksellista jussia kaikille!

apinaemo 28+2

ps. Sain viikonloppuna kamulta Emmaljungan yhdistelmät ja nyt tekis mieli lähteä jo niillä huristelemaan... Eka iltana kävin välikössä monta kertaa niitä ihailemassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola käynti takana.. Sielläpä ei mitään ihmeempiä.. Vauva kasvaa ja niin kasvaa äitikin.. Painoa mulle tähän mennessä 12 kg lisää.. Onneksi tuo hurja nousuvauhti tasaantunut.. Viimeksi kun oltiin menty jo kiloissa takapakkia.. Sf mitta tasaantunut, nyt 29 ja neuvolan täti lohdutteli, että kyllä sieltä ihan normaalin kokoinen vauva varmasti tulee, on vaan saanut paljon isän geenejä.. Hmm? Vatsa on kuulema kuitenkin " täysi vauvaa" .. Ja vyötärön ympärys 101cm.. Siellä se sydänääniä kuunnellessa hikkaili.. Sykkeet vaihteli 133-150.. Raivotarjonnassa hän on pysynyt.. Toivottavasti pysyy vastakin.. Olen kuitenkin todella tyytyväinen, että pääsen siihen ylinmääräiseen ultraan..

Mutta tiedättekö mitä? Mulla on huomenna viimeinen työpäivä ennen lomaa!!!! Jiiihaaaa!!! =)

Jotainhan mun piti kai kommentoidakin.. Unohdin vaan taas.. Pitäs kai laittaa asioita muistilapulle.. Mutta saampas syyn taas palata tänne myöhemmin.. Hitsi, että olen ovela.. =)

Piiu ja hikkailija rv 30+4

Vierailija
25/26 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiu: Vaikea uskoa, että painoa tosiaan tullut 12kg kun olet noin hoikan näköinen kuitenkin aina kuvissa! Tosi nätti maha sulla on. Eiköhän ne kilot tuu sit ihan tarpeeseen kun päästään imettämään.

Mä kävin tänään esikoisen 1v neuvolassa. Oma täti oli lomalla ja tää sijainen oli yks hösöttäjä. Harmitti, kun se oma terkkari on ollut tosi tosi kiva. No, pääasia että mitään kummallista ei ilmennyt ja kaikki oli niin hienosti kuin pitääkin. Rokotukset mennään ottamaan myöhemmin.

Eilen oltiin mökillä ja kyllä siellä on aina yhtä ihanaa. Ilma tosin oli viileä, mutta eipä ollut omassa olossa sitten valittamista! Äitini mielestä mun masu on kasvanu viime aikoina kovasti. Niin se varmaan onkin. Mulla oli ihana päivä siksi, että kertaakaan ei menny hermot mihinkään eikä ollu hetkeäkään tylsää. Kamala huomata, että se on mulle harvinaista nykyään... Sovinkohan mä ollenkaan kotiäidiks?! Kaks vuotta tässä olis tarkotus vielä ainakin olla...

Huomenna ois se kamala sokerirasituskoe, miten mä muistan olla illalla syömättä? Ja miten mä jaksan aamulla nousta niin aikasin että ehdin sinne labraan?! Suuret on ongelmat! :) Voi että olis ihana jos tulokset ois normaalit, ei tarvis alkaa niitä kotimittauksia... Mutta en oikein usko että niin hyvin kävis.

Mun tuplarattaiden ongelma saattaa ratketa jo tänään. Löysin netistä myynnistä yhdet vierekkäinistuttavat, jotka olis tarpeeks kapeat. Ikäänsä nähden erittäin hyväkuntoiset yksilöt ja tosi halvat vielä! Ja kantokoppa, sadesuoja ja jalkapeitto tulis kaupan päälle... Ja renkaatkin oli uusittu, kyllä niitä kelpais lykkiä. Jos ne nyt on niin hyväkuntoiset ku kuvista ja puheista voi päätellä, niin otan ne! Oliskin ihanaa jos ei tarvis sit enää miettiä ja pähkäillä tuota asiaa.

Jassoo, pitäis mennä kattomaan jotain ruokaa jo. Siihen malliin kurnuttaa mun maha. Siksiköhän tuo muksukin temmeltää niin kovasti.

Vierailija
26/26 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10588721&p=1&tm…

Tuonne jo kirjoiteltu siis!

Niin ja painosta, mulla on ylittynyt 10kg myös...mutta se kyllä näkyykin ;)