Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle miten pääsee eroon MUSTASUKKAISUUDESTA?

Vierailija
18.06.2007 |

Tosi kiva tyttö kaveripiirissä mutta en voi sietää sitä kun mulla on niin mustat sukat.

Tokikin mieheni ja tää tipunen pitää joskus silmäpeliä ja ukko kyttää sen peräsintä. Mutta mää oon aivan raivo, kun näen sen tipusen.

Tekis mieli nakella tavarat ym, putkin seiniä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silmäpeliä ja irrottelua kevyesti vast. sukupuolen kanssa. Ja jos mahdollista haet vierasta miestä tanssimaan tms. Kyllähän se niin on että yhdessä täytyy haluta olla, jos tolle flirtti linjalle lähdetään niin se johtaa pidemmän pälle eroon. Mutta miehesi ehkä pitää sinua itsestään selvyytenä. Enpä tiedä, itsekin olen välillä ollut vast. tilanteessa. Tsin aina mietin että ylireagoinko? Tosaalta en pidä siitä että joudun yleisissä tilanteissa miehelleni sivurooliin. Tekee mieli häipyä paikalta ja joskus olen sen tehnytkin, ja mies raivoissaan. En ymmärrä miksi minun pitäisi sivusta seurata mieheni iloista seurustelua naispuolisen kanssa. Mieheni on kyllä sanavalmis, huumorintajuinen, hyvin sosiaalinen ja ihanan näköinenkin monen mielestä.

Vierailija
2/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oppinut olemaan ylpeä itsestäni ja jos mua mun mies pettää niin oma on häpeä ja häviö.

Mutta ei tietenkään avoin flirtti ole asiallista (jos se oikeasti on sellaista, ettet vain kuvittele). Mutta mukavuus ja flirttaus täytyy irottaa toisistaan.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei voi omistaa,voi vaan rakastaa

Olen jäävi sanomaan mitään koska olen elänyt parisuhteessa jossa toinen oli sairaalloisen mustasukkainen enkä kykene ymmärtämään moista.

Niin paljon jouduin kärsimään tilanteesta että olen oppinut sen että kukaan ei jaksa moista kauaa eikä tarviikkaan.

Relaa vähän ja luota mieheesi jos haluat suhteenne jatkuvan

Vierailija
4/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää just ne jotka eivät ole ja ovat nii kavereita kaikkien kans ja yleensä nämä ovat juuri niitä jotka itse myös haluavat kutea muiden kuin oman kultansa kanssa. Sori vaan, mutta on just sellasia kavereita muutama. Itse en pettäisi ikinä enkä flirttaisi miehen nähden. Ja odotan sitä myös toiselta.

Vierailija
5/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös mustis. vaadin mieheltäni 100% uskollisuuden. eli käytännössä kaikki videot ym missä on alastomuutta, ei saa katsoa tai olen ihan hermo! kadulla kävelevien perään ei saa katsoa! mitään hyvää ei saa naisista minun kuullen sanoa kun ei sano minustakaan! ei saa naureskellen jutella edes veljensä tyttöystävälle kun ei sellainen ole minulle useastikkaan. olen " pettynyt" mieheeni muutaman kerran. vilkuillut naisten pyllyjä n.50kertaa minun nähden! vaikka sanon asiasta ja olen loukkaantunut, ei ymmärrä lepytellä minua tai edes kehua..on kuin ei mitään olisi tehnyt! vilkuilee tissejä vaikka olen vieressä..ei se kerta riitä vaan monesti! tämmöstä en siedä..en ja en! ehkä jos olisi minua kohtaan herrasmies niin itsetuntoni sallisi muiden katselun mutta en saa tarpeeksi huomiota häneltä niin en salli sitä mieheltäni muillekkaan. olen sentään hänen vaimonsa!!! mielipiteitä asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme