Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko kauniita vanhempia joilla rumia/taviksen nakoisia lapsia? Enta toisinpain: rumia vanhempia joiden lapset harvinaisen kauniita?

Vierailija
17.06.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että tosi monesti erityisen söpöillä lapsilla on ns, rumat vanhemmat. Olen päöiväkodeissa ollut nyt töissä, ja monesti ihaillut jonkn lapsen kauneutts, ja miettinyt, minkälaiset vanhemmat ovat, niin todellakin monella on rumat vanhemmat. Yhdet sisarukset ovat uskomattoman kauniita, ja ajattelin, että niiden vanhempien täytyy olla erityisen hyvännäköisisä, koska lapset ovat silmiinpistävän ihania, mutta vanhemmat olivat oikeasti huomattavan rumia outoa...

ja sitten kauniilla vanhemmilla, etä todellakaan ole aina kauniita lapsia!

Vierailija
2/5 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini on todella " ruma" : korkea otsa, finniarpia, pienet silmät, iso nenä... Hänellä on tytär, jota yleisesti kehutaan söpöksi. Hän on suloinen. Pelkään kuitenkin, että hän on vain suloinen pienenä. Kuten äitinsäkin oli enkelinkiharoineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koomisinta on, että tyttärestä sanotaan, että hän on äitinsä näköinen.

Vierailija
4/5 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kauniit vanhemmat ja olin ns. tavallisen näköinen 17-18-vuotiaaksi asti.

Vierailija
5/5 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvännäköinen. Eli voi mennä niinkin, että lapsena ruma tai normaali ja vasta vanhempana kaunis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä