Onko sinulla oikeasti kaunis tytär?
MInun tyttäreni on vasta 3v. mutta selvästi hänestä näkee, että kaunotar on puhkeamassa :) Eikä tämä ole vain oma mielipiteeni vaan monien muiden. Eräs ihminen kerran jopa pysäytti minut kadulla ja sanoi, että ei voinut olla kävelemättä ohi ja katsomatta, koska tyttö on niiiiiiin kaunis. Tummat lainehtivat hiukset, suuret silmät, joihin uppoaa, kauniit sydämen muotoiset kasvot. Tyttö on todella siro. Näinköhän perheessämme kasvaa tuleva miss Suomi :) Itse olen ihan tavis ja samoin mieheni.
Kommentit (14)
Hymykuopat, vaaleat kihartuvat hiukset, nätti pieni nenä, vihreät tuikkivat silmät, kauniin mallinen suu.
En sanoisi että samalla mittakaavalla kaunis kuin ap:n lapsi mutta moni kehuu että nätti on ja söpö ja joku sanonut kauniiksikin.
Meidän vanhempien mielestä tietysti jumalaisen kaunis mutta ylempi kuvaus realistin silmin katsottuna ;)
teidän tyttärenne yhteensä. Miettikää sitä.
Kaikki sanoo niin ja näkeehän tuon itsekin. Eräs tapaus oli n. 8-vuotias poika, joka käveli pylvääseen pahki, kun kääntyi vielä taaksepäin katsomaan tytärtäni, joka tuolloin istui vaunuissa. Oli tuolloin vain 3-vuotias.
Kaverin pojat haluavat kuulemma molemmat mennä naimisiin hänen kanssaan. Olivat saaneet siitä kuulemma riidankin aikaiseksi. Pojat ovat 14- ja 8-vuotiaat. Tytär on nyt 4,5.
Tarhan tätit kutsuvat kaunottareksi.
kaikkineen =)
Hänellä on puhtaan vaalea pitkä kiharapilvi, " ilkikurisen" iloiset vihertävät silmät, alati hymyilevät huulet sekä ihanat pisamaiset poskipäät =) Oikea kesän villilapsi....
On mulla kyllä suloinen pikku " eemelikin" vaaleine kiharoineen ja hymyilevine suineen....
Tytön tarharyhmässä on jumalaisen kaunis tyttö! Todella kaunis, sellainen juuri jota meinaa jäädä tuijottamaan kun niin ihanan näköinen on.
mutta en todellakaan enää mikään kaunotar. joten ehtiihän nuo vielä muuttumaan. Samoin jotkut missit kun niiden lapsuuskuvia on nähnyt eivät ole olleet mitenkään erityisen kauniita. Joten älä nyt vielä kisoihin ilmoita.
Tietenkin on,onhan hän äitiinsä tullut :))))
en todellakaan ole kaunis nainen.
Poikani on tosi samannäköinen kuin minä pienenä ja häntä monet kehuvat kauniiksi (ja usein luullaan tytöksi kun on niin kaunis). Toivottavasti hänellä kauneus säilyy paremmin.
Kuopus on vielä sen verran nuorempi, ettemme ole suostuneet häntä toimiston listoille päästämään, vaikka häntäkin on sinne jo pyydetty. Ennen kaikkea olen kuitenkin kaikkein onnellisin siitä, että lapsemme ovat kauniita sisältä. Ulkokuori kun ei pidemmän päälle merkitse mitään.
Onko olemassa joku standardi, jolla maailmassa kauneutta mitataan? Se tavallinen, voi olla jollekin jumalaisen kaunis ja se jumalaisen kaunis voi olla ihan peruslyyli.
Mulla on todella kauniit lapset. Yhtäkään " virhettä" ei heissä ole. Kyllä heitä ihmiset kehuvat, ihan tuntemattomatkin. Olen kai itsekin ollut samanlainen ja olin vielä raskauksiin saakka. Mä olen luullut, että kauneus on persoonaa. Kuka vaan joka hymyilee on kaunis. Ystävällinen on kaunis. Väsynyt ja kiukkunen ei. Itse kuulun nykyään monesti tuohon jälkimmäiseen kategoriaan, mutta edelleen hyvinä päivinä " vangitsen" ihmisiä hymyyni. Lapseni ovat lähinnä pelkkää hymyä.
tavallisen näköinen vaaleatukkainen ja sinisilmäinen tyttö. Aikuisena minusta tuli klassisen kaunis kaunotar (eikä tämä fraasi ole omaa keksintöäni)... Tyttäreni on suurisilmäinen ja on tullut ulkonäössä isäänsä. Eipä hänkään mikään jumalaisen kaunis lapsi ole, nätti kylläkin.
niin eiköhän se kauneus ap:n lapselta katoa ennenkuin ihan kärsimykseksi muuttuu. Lakoninen kommentti, mutta totta. Ei kai se lapsi nyt ulkoavaruudesta tullut, vanhempien geenit hänellä on - tai jos ei ole sitten postimiehen?
tiedän, että kaikkien äitien mielestä se oma lapsi on maailman kaunein, mutta toki ihmiset erottavat kauniin ja vähemmän kauniin massasta. Itsekin näen välillä muitakin todella kauniita lapsia, tyttöjä ja poikia. Toki vähän pelottaakin, että joutuuko tyttö kauneudestaan joskus vielä kärsimään :/