Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Riittääkö (riittäisikö) sinulle 3x viikossa seksiä?

Vierailija
06.10.2008 |

Siis jos itsetyydytystä ei lasketa, vaan nuo kerrat kumppanin kanssa.

Meillä käydään vääntöä säännöllisin väliajoin tästä asiasta. Miehen mielestä minä olen pihtari, minun mielestä mies on jonkun sortin addikti. Ja kumpikin siis kärjistää.

Meillä on vuosikausia ollut tuo tahti, yleensä siis 3x viikossa, joskus vain kahdesti (esim. minun iltavuoroviikoilla) ja välillä neljästikin (lomilla..).

Miehen mielestä se on auttamattomasti liian vähän,hän haluais JOKA ikinen ilta. Kuulemma vielä ymmärtää, jos yhtenä iltana pitäs itse itsensä hoidella, mutta että puolet kerroista, niin on liikaa.

Itselleni taas tuo riittää vallan mainiosti, jotenki en vaan jaksa innostua silloin, jos tulen 23 aikaan töistä hikisenä ja väsyneenä. Otan miehen kuitenkin ns. huomioon, eli jos ei itsellä innosta niin aika useinki (n. kerta viikkoon) otan sitten mieheltä suihin. Eli olen omasta mielestäni joustanut ja toki HALUAN pitää miestä hyvänä, mutta en siis joka ilta.

Yleensä keskustellaan näistä jutuista ihan rakentavasti, mutta nyt on alkanu jotenki tunnelma kiristymään. Miehen mielestä siis KUKAAN mies ei voi pärjätä noin vähällä seksillä ja minusta taas tuo on jopa hyvin, kun ottaa huomioon että meilläkin on 4 lasta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä en ymmärrä mitä lastesi lukumäärällä on tässä tekemistä ? paitsi tietysti sillä tavalla että mitä useampi raskaus sitä usempi aikeisempi syy on ollut aikaisemmin olla antamatta (meillä 5 lasta tiedän mistä puhun)

olen kateellinen miehellesi, koska oma vaimoni ei suostu edes koskemaan minuun saati ottamaan suihin - miehesi saa siis aika hyvää hoitoa, mutta sinulla on asiat huonommin jos olet noin usein vain antavana osapuolena ...

M46

Vierailija
22/30 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUPSXD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kuolisin jos saisin vaan 3x viikossa.

Joskus se 3x päivässäkään ei riitä(viikonloppuna).Ja outoa kyllä ois jos ois noonpäin että miehelle riittää..Meillä kyllä ikää vasta 20 ja 31.

Vierailija
24/30 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu viikosta ja fiiliksistä.

Vierailija
25/30 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mielenkiintoista tässä on se, että edellisessä suhteessani EN IKINÄ ehdottanut seksiä miehelle (ehkä on siis hyväkin että se on edellinen suhde), mutta nykyisessä suhteessani OLISIN TYYTYVÄINEN jos saisin 3 krt/vkossa seksiä... Ja tässä suhteessa minä olen se joka on aina vailla ja vonkaamassa. Alkaahan se käydä itsetunnon päälle jos aina vkolla saa vastaukseksi, että ei nyt jaksa/ei huvita tms... Mutta siis vastaus varsinaiseen kysymykseen on että olisin erittäin tyytyväinen juurikin tuohon 3krt/vkossa. Nykyinen 1-2krt/vkossa ei oikein ole se mikä olisi minun ihanne.

Kannattaisiko lopettaa se seksin ehdotteleminen vai jatkaa vonkausta tasaiseen tahtiin...?? siinäpä kysymys...

Vierailija
26/30 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ruinaan enemmänkin, mutta mun miehelle tuo on se sopivin määrä. Ja joskus taas jää vähemmälle, mutta meillä tuo 3 kertaa vikossa on hyvä keskiarvo. Joskus pitää nukkuakin, meillä ei harrasteta pikapanoja.

Vierailija
27/30 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla, aikaisemmassa pidemmässä suhteessa minulta loppui halut ja nykyisessä uudessa suhteessani olen se joka haluaisi useammin! Olemme tunteneet toisemme vasta 6 kk (ollaan molemmat yli 3-kymppisiä), ja seksiä on 2-3 kertaa viikossa (ainakin viimeisten 3 kk ajan). Minun mielestä vielä tässä alkuajan huumassa kuuluisi olla vilkkaampaa. Vai mitä?? Emme asu yhdessä mutta samalla paikkakunnalla.

Tuo seksin ehdotteleminen ja "vonkaus" ei ole kivaa... En tiedä miten siitä saisi toimivan ja sellaisen ettei loukkaa miestä tai itse pety kun ei saa mitä haluaa. Mies muuten sanoo olevansa tosissaan kanssani. Olen sitä tietenkin kysellyt, koska seksin vähyys saa epäilemään toisen tunteiden määrää.

Vierailija
28/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä ehkä 2 x kuussa. Ihan liian vähän ja vituttaa. Itse voisin harrastaa seksiä vaikka joka ilta, mutta mies tykkää enemmän "pidetään kädestä kiinni"- touhusta. Oikeesti, olen miettinyt eroamista tän takia(meillä ei ole yhteisiä lapsia ym.). Mies muuten kyllä tosi ihana ja silloin kun seksiä on, niin ei ole mitään moittimista...mutta kun, mutta kun... Perhana. Olen puhunut asiasta, mutta siihen se on jäänyt. Miehelle tulee nukkumatti 9 jälkeen iltaisn ja mitäpä siinä enää tehtävissä? Omin käsin onneen ja sitä rataa...Voi päivää...

Vierailija
29/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempi tehdä noita lähtemispäätöksiä... mieti tarkkaan miten haluat elää. Joskus on parempaa mukavan miehen kanssa ilman seksiä kun idiootin kanssa saaden hyvää seksiä. Kumpaa sitten vuositolkulla haluaa eteenpäin. Ei niin, että nää nyt näin mustavalkoisia ois..

Vierailija
30/30 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja olen siis nainen.