Nyt jun omat lapset on teinejä/murrosikäisiä tajuan kuinka paljon vihaan pikkulapsia!
En ole koskaan tykäänyt muista kuin omista lapsistani. Mutta nyt korostuu toi inho pikkulapsia kohtaan.
Inhoan nähdä niitä missään, missä liikun. Jos joku pikkupaska huutaa ruokakaupassa tekisi mieli mennä tukkimaan sen turpa millä tahansa keinoin.
Inhottaa kun joku, kellä nyt on pieniä lapsia laittaa niiden kuvia tai tekemisiä vaikka faceen.
Tekis mieli kommentoida todella vittumaisesti.
Omat lapseni ovat olleet ihania ja mahtavia ja upeita alusta asti ja ovat edelleen mutta inho muiden lapsia ja muita lapsia kohtaan on vaan voimistunut vuosien mittaan.
Mutta rääkyvät, kuolaavat, ja kiukuttelevat pikkupaskiaiset on todella vastenmielisiä ja inhottaa ees nähdä niitä missään.
Kommentit (55)
Miltä tuntuu ap, kun ajattelet että sinunkin räkänokkiasi on moni vihannut noin? Sun ällöttävät, kuolaavat kakarasi!
Joo. Se on kyllä jännä että ne muitten kakarat ei kiinnosta vähääkään. Omiani rakastan. Muutoin en ollut lapsirakas ennen lapsia enkä ole sitä nytkään kun omat aikuisia tai melkein aikuisia. Lastenlapsia en kaipaa tai ole edes ajatellut, lähinnä olen sitä mieltä, että tällaiseen maailmaan ei kannata lapsia tehdä ja tilanne on varmasti paljon pahempi 10-20 vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
ei tosin noin rajuna.
Mulla nuorin on 11v ja aika ajoin hämmästelen että miksi ihmeessä jotkut haluaa tehdä lapsia?? Eikö ne yhtään ajattele kuinka valtavan rasittavia ja työläitä lapset ovat? Ja vielä monta lasta, jotkut jopa kolme! Mikä ihmeen hulluus iskee ihmiseen kun se haluaa kolme tai jopa enemmän? (Mulla on siis kaksi, ja erittäin pitkällä ikäerolla)
Samoin minua ärsyttää parkuvat lapset, oikein kylmät väreet menee ihoa pitkin. Lohdutan itseäni silloin, että eipä ole mun ongelmani, onneksi.
Ehkä tämä menee ohi, ennen kuin pitää alkaa jollekkin isoäidiksi.
11-vuotiaatkin on vielä ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina inhonut ja vihannut lapsia. Myös silloinkin kun olin itse lapsi. Eli lapsia ei minulle tule!
N.22
Sinä nyt olet vielä lapsi itsekin.
Tässä ketjussa näkee hyvin miten aivopesu on toiminut. Olette kaikki eläneet "kun muutkin tekee" "näin kuuluu elää" - elämää ja nyt te olette siihen heränneet, ettei teidän alun alkaen olisi ollut edes järkevää alkaa äidiksi, mutta olette heikkoja ja ulkopuolisten ihmisten odotuksien mukaisesti eläviä, vailla omaa tahtoa ja halua. Olette juuri niitä "lampaita"
Olette kohta isovanhempia, että koittakaa korjata päänne. Tuo ei ole ihan tervettä ajattelua.
Onpa aurinkoisen kuuloista porukkaa
En oikein ymmärrä noin voimakasta aggressiota vain tiettyä ihmisryhmää kohtaan, että kyllä kuulostaa oudolta kohdistaa vihaansa erityisesti toisista riippuvaisiin ja keskeneräisiin pieniin ihmisiin. Onko sulla joku trauma tai asia käsittelemättä?
Minä en yleisesti pidä monistakaan ja pikkulapsi aikana eniten ärsytti huonosti käyttäytyvät ja kiroilevat teinit.
Lapsien hankkiminen on vapaaehtoista.
Opetelkaa käyttämään ehkäisyä niin ei tule vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
samat oireet. Omat jo isompia, nuorin 10v. En jaksa yhtään pikkulapsia. Nyt meillä suvussa alkaa noita pieniä olla useammalla ja aina olisivat niitä hoitoon meille työntämässä. Juu, ei kiitos. Omat olen jo isoiksi saanut, ei yhtään kiinnosta viettää viikonloppuja jonkun huutavan 2v:n kanssa, että vanhempansa saisivat "parisuhdeaikaa". Viettäköön sitä sitten kun saavat lapsensa isommiksi. En välillä jaksa edes kyläilyjä, pitäisi käydä asunto läpi ja nostella tavaroita talteen niiden täystuhojen tieltä. Olen jo miettinyt, onko sitten erilaista jos ne pienet ovat omien lasten lapsia. Toivottavasti. :)
Oletko kuitenkin tunkenut itse omia lapsiasi näille "parikymppisille, lapsettomille tädeille" hoitoon? Tästä mallia muille. Ei kannata auttaa, koska sitä apua ei itse saa takaisin. Kyllä ne parikymppisetkin olisi tehneet mieluummin ihan jotain muuta kuin hoitaneet teidän räkänokkia.
Ap, kaikkien mielestä omat lapset ovat ihania, mahtavia ja upeita alusta alkaen. Vaikka tietävätkin, ettei se ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina inhonut ja vihannut lapsia. Myös silloinkin kun olin itse lapsi. Eli lapsia ei minulle tule!
N.22
Sinä nyt olet vielä lapsi itsekin.
Eihän se ole, vaan aikuinen!
Ja mieittä että jotku simppi miehet ottaa sinkkuäidin
En oikein pidä lapsista omia ei ole onneksi.En myöskään ole mikään empaattinen ihminen,mutta jos lapsi vilkuttaa mulle vilkutan takaisin yms.Olen kaveriaikuinen en hoivaaja.