Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jun omat lapset on teinejä/murrosikäisiä tajuan kuinka paljon vihaan pikkulapsia!

Vierailija
22.03.2012 |

En ole koskaan tykäänyt muista kuin omista lapsistani. Mutta nyt korostuu toi inho pikkulapsia kohtaan.

Inhoan nähdä niitä missään, missä liikun. Jos joku pikkupaska huutaa ruokakaupassa tekisi mieli mennä tukkimaan sen turpa millä tahansa keinoin.

Inhottaa kun joku, kellä nyt on pieniä lapsia laittaa niiden kuvia tai tekemisiä vaikka faceen.

Tekis mieli kommentoida todella vittumaisesti.

Omat lapseni ovat olleet ihania ja mahtavia ja upeita alusta asti ja ovat edelleen mutta inho muiden lapsia ja muita lapsia kohtaan on vaan voimistunut vuosien mittaan.

Mutta rääkyvät, kuolaavat, ja kiukuttelevat pikkupaskiaiset on todella vastenmielisiä ja inhottaa ees nähdä niitä missään.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen samaa mieltä monen kanssa, omat ovat ihania, mutta muiden eivät välttämättä olekaan hurmaavia lapsukaisia.

Mä en kylläkään vihaa pieniä lapsia, mutta en vain pidä monestakaan. Muutaman tuttavan lapset ovat ihan ok, mutta vähemmistönä siis mulle.

Ihan pienet vauvat on suloisia, ja jos sellainen rääpäle itkee bussissa, kaupassa tms, tekisi mieli mennä ja nostaa se vauva syliin, tekee niin pahaa se itku. Mutta sitten jo taaperoiden mekastus nostattaa inhotuksen puuskan päälle.

Vierailija
22/55 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsi on 3v ja odotan sitä aikaa, kun tulee isommaksi. En tykkää kavereiden pennuista enkä sukulaislapsista. En halua ottaa muiden lapsia hoitoon. Omiani rakastan enemmän kuin mitään muuta koko maailmassa, mutta muiden lapset eivät vain saa mitään lämpöisiä tunteita aikaan. Jotkut mukulat jopa ärsyttävät.

Meitä ihmisiä on moneen junaan eikä se, että ihmisellä on lapsia, tarkoita automaattisesti että se kyseinen ihminen rakastaa KAIKKIA lapsia.

Minä en rakasta muiden lapsia ja noin lähtökohtaisesti en kovasti välitä muiden lapsista. Jotkut jopa ärsyttävät. Mutta en käsitä ihmistä, joka vihaa muita lapsia ja jo ajatus pienistä lapsista ärsyttää ja saa käyttämään järkyttäviä käsitteitä (pikkupaskiaiset). Viha ja inho ovat niin voimakkaita tunteita, että tällainen ihminen ei voi olla terve. Tosiaan aivan sama kuin sanoisi vihaavansa vanhuksia tai vaikkapa palomiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aika rajua kieltä ap käyttääkin :)

Mulla 5v ppoika ja pian 7v tyttö ja voin rehellisesti sanoa NAUTTIVANI heistä ja äitiydestä vasta nyt, viimeisen 1-1,5 vuoden ajan. Vauvoina olivat tietty söpöjä ja ihania jne, mutta tyttö ollut HELVETIN vaativa ja poika huono nukkuja, aikainen herääjä. JOtkut äidit on ihan ok univelan kanssa, enkä mäkään ole eläissäni nukkunut aamuysiä pidempään ennen lapsia. Mutta silti, ensimmäiset 4 vuotta 4-7 herätystä yössä ja klo 5-6 aamulla herätys AINA! Poika siis ihan ok, ei ole mitään ylivilkkauksia ym, on jopa ikäistään kehittyneempi monessa

asiassa. Mutta nyt siis nukkuu yöt ja aamuSEISKAAN, mikä on ihan luxusta :)

Tyttö taas oli niin temperamenttinen, että kun veti pienempänä herneet nenään, niin saattoi huutaa ja ulvoa 1-2h. Ja MIKÄÄN ei auttanut; ei puhe, lohdutus, jäähyllevienti ym. On vedättänyt pukemisessa, passuuttaa jopa nyt eskarissa hoitajia pukemaan itsensä jos ei viitsi. Ja myöntää suoraan, että passuuttaa. Kotona ei olla puettu ainakaan vuoteen; mimmi osaa lukea ja kirjoittaa ja pukea kaikki asusteet mennen tullen.

No, tulipa pitkä vuodatus, mutta lyhyesti sanottuna; ensimmäiset vuodet äitinä oli HELVETTIÄ!!!! Enkä todellakaan jaksa katsoa kiukuttelevia ja rääkyviä kakaroita minäkään :) Omani oon jo jaksanut ja suht selväjärkisenä...

Vierailija
24/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
25/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se

Vierailija
26/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kakarat ovat nyt aikuisia ja kentien aloittajalla on jo lastenlapsia. Kuinka paljon hän inhoaa seuraavaa sukupolvea? Toivottavasti lastenlapset eivät jää yökylään lapsivihaaja-hirmumummolle ilman vanhempiaan.

;D

Vierailija
27/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kakarat ovat nyt aikuisia ja kentien aloittajalla on jo lastenlapsia. Kuinka paljon hän inhoaa seuraavaa sukupolvea? Toivottavasti lastenlapset eivät jää yökylään lapsivihaaja-hirmumummolle ilman vanhempiaan.

;D

Lastenlapsien kanssahan on ihan erilaista, kun ne ovat vain käymässä. 

Vierailija
28/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..teet vauva-palstalla????

Tämä on AIHE VAPAA, saatanan ääliö!

Vierailija
29/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin se on, omat lapset ja muiden kakarat

30/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että tämä porvoolainen on saanu olla täällä jo 13 vuotta 😅

Vierailija
31/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;D

Lastenlapsien kanssahan on ihan erilaista, kun ne ovat vain käymässä. 

Aloittaja vihasi kaupassakin olevia lapsia. Ei sietänyt nähdä eikä kuulla.

Vierailija
32/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Mistä tuo aggressio kumpuaa? Itsellä myös yläkoulu/lukioikäiset lapset ja huomaan suhtautuvani pikkulapsiin aiempaa suopeammin. Ehkä se on se, että kun eivät ole omia ja mun ei tarvitse huolehtia niistä, niin ovat pikkumurheineen joskus jopa ihan söpöjä.

Vierailija
33/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä samaistu. Tietenkin omat lapset on ylikaiken rakkaimpia ja nyt teineinä tuntuu että rakkaus heihin vain lisääntyy kun näkee ajan menneen niin nopeasti, mutta mutta kyllä mä tunnen lämpöä myös muihin pikkuihmisiin. Musta tuntuu että päinvastoin kuin teillä muilla, mä olen oppinut vasta omien lasten kautta tuntemaan lämpöisyyttä myös muihin lapsiin. Ennen lapsia en oikein välittänyt kenenkään lapsista. Toki jotkut lapset on ärsyttävämpiä kuin toiset, kuten ihmiset muutenkin, mutta pääasiassa mietin heitä pieninä, opettelevina ja viattomina ihmisen alkuina. Ainoastaan oikeastaan jo aikuiset melkein vielä teinit ärsyttää mua, etenkin sellaiset kaikkitietävät nuoret naiset, jotka kuvittelevat kovissa mielipiteissään olevansa kokonaan elämästä perillä. Joo ei. Teillä on vielä paljon opittavaa. Toki samanlainen piirre myös joissain rasittavissa jatkuvasti äänessä olevissa nuorissa miehissä ärsyttää. Opetelkaa kuuntelemaan enemmän ja puhumaan vähemmän. Mut lapset on aina viattomimpia. 

Vierailija
34/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset ovat ilkeitä ja kärttyisiä vaihdevuosi-iässä. Tietysti se ilkeys kohdistuu hedelmällisiin naisiin. Kateutta...

Tämä misogyniaoksennus ei nyt liittynyt taas aiheeseen mitenkään. 

Vierailija
35/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan muiden lapsia. Mutta se johtuu enemmän siitä, että vanhemmat kohtelevat näitä kuin pikkukuninkaallisia. Lapset saavat keskeyttää kaikki tilanteet, vinkumisesta ja mouruamisesta ei sanota mitään. Vanhemmat lässyttävät lapsilleen ja pitävät huonoa käytöstä loputtomiin söpönä, höpsönä jne. ja olettavat muiden reagoivan samoin. Joten enemmän inhoan sitä aivottomuutta minkä lapset tuovat vanhemmissaan esiin.

Vierailija
36/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mutten myöskään ota hoitoon. Yllättävän moni niitä olisi minulla hoidattamassa, "kun sulla on nyt aikaa ja taidot vanhassa muistissa". Juu ei. Samoja henkilöitä ei tietenkään silloin 15 v sitten apuna näkynyt, kun minulla oli pieniä. 

Vierailija
37/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin inhoan muiden lapsia. Mutta se johtuu enemmän siitä, että vanhemmat kohtelevat näitä kuin pikkukuninkaallisia. Lapset saavat keskeyttää kaikki tilanteet, vinkumisesta ja mouruamisesta ei sanota mitään. Vanhemmat lässyttävät lapsilleen ja pitävät huonoa käytöstä loputtomiin söpönä, höpsönä jne. ja olettavat muiden reagoivan samoin. Joten enemmän inhoan sitä aivottomuutta minkä lapset tuovat vanhemmissaan esiin.

Nämä vanhemmat on vapaan kasvatuksen tuloksia.

Vierailija
38/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
39/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pikkulapsista. Teinejä inhoan 

Vierailija
40/55 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina inhonut ja vihannut lapsia. Myös silloinkin kun olin itse lapsi. Eli lapsia ei minulle tule!

N.22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi