Ottaa taas päähän (miesvalitusta)
Siis voi itku tuota miestä. Olin tänään sovitusti koululla keskustelemassa lapseni opettajan kanssa. Kyseessä siis sellainen varttikeskustelu.
Aika varattu jo pari viikkoa sitten, josta ilmoitin heti miehelle ja eilen sanoin asiasta taas. Sitten lähdin sinne ja ilmoitin lähtiessäni, kauanko menee tuolla.
Mies jäi siis kotiin lasten kanssa.
Tulin sitten kotiin ilmoitettua ennemmin (5min jos tarkkoja ollaan). Niin kauhea valitus heti, kun olin niin kauan. Kun hänellä olisi ollut meno (liittyy autonkorjaukseen kaverin luona) ja nyt kaveri ehtii lähteä jonnekin. Sanoin sitten että eikös teillä ollut sovittu tapaaminen klo xx, niin siihen mies että oli joo, mutta soiteltiin äsken ja aikataulu muuttui.
Joo-o, munhan syy se taas oli sitten sekin. Mä ilmoitin lähtiessäni,milloin tulen ja se sopi miehelle. Mistäs ihmeestä mä tiedän, että aikataulu muuttu, jos mulle ei ilmoiteta. Ja kun mun meno oli ihan "oikea" enkä sitä pystynyt kiirehtimään.
Mies lähti sitten haukkujen kanssa ovet paukkuen, kun mä oon niin tyhmä akka.
Kiitos vaan taas tästäkin päivästä.
Kommentit (6)
Miehesi pitäisi kyllä mennä itseensä. Hiukan tutulta kuulostaa. Miehille kun (ehkä vähän yleistettynä?) tuppaa ne menot vaan tuleen eteen. Ja niihin mennään ihan kyselemättä. Mutta auta armias jos itellä on jokin meno, niin siitä pitää muistuttaa ja varmistaa jne. Kun on ne lapset, mitä miehen PITÄÄ PIENEN HETKEN hoitaa. Muuten hän kuvittelee, että voi itse päättää menemisistään ja koska minä automaattisesti aina hoidan lapset ja kodin.
Meillä syynä on ehkä osittain se, että mies tekee pitkää päivää yrittäjänä. Hänelläkään ei siis varsinaista vapaa-aikaa juuri ole. Niimpä ne mihen kaverit aina siloin tällöin pyytävät kahville ym. Miestä ei sitten käytännössä juuri kotona näy. Olen sanonut, että kotona odotetaan AINA. Ja jos vaan mahdollista, niin haluaisin myös joskus omaa aikaa. Mutta kun kaikki menee miehen työn aikataululla, niin en voi koskaan varata mitään aikaa, milloin menen vaikkapa kaupungille tai uimahallille. Pitäisi kai olla vaan itsekkäämpi ja antaa aika, milloin menen... No, siitä nousisi juurikin tuollainen jupina kuin ap:lle.
että meillä siis mies kotona, ei ole töissä. Tiedän, että rahatilanne ym. ahdistavat, mutta ärsyttää, kun ihan kaikki puretaan muhun ja kaikki todellakin on AINA mun syytä.
Ja voin sanoa, että voi tämäkin vuoden menot laskea yhden käden sormin, jolloin mies on joutunut katsomaan lasten perään. Mä otan jopa kampaajalle yms. lapset mukaan. Sen takia ärsyttääkin, kun saan haukut niskaan, jos kerrankin menen yksin johonkin. Nytkin, että saan rauhassa jutella open kanssa ilman että 2v juoksee ympäriinsä...
Ap
aloitin harrastuksen tänä sykysynä, joka on maanantaisin. Tuo harrastu alkoi 6 viikkoa sitten, olen päässyt osallistumaan tasan kerran. Äsken soittelin, että missä mies luuraa. Oli ABC:llä syömässä lähes 200 kilometrin päässä. Totesin vain että et sitten ihan viideksi ole kotona, että ehtisin. Paskiainen kuittasi, että työasia menee mun harrastuksen edelle.
No joo voi vittu niin menisi työasiat mutta jos on niin s...nan idiootti ettei syö lounasta päivällä samaan aikaan kuin muut. Lähti reissuun vasta kello 11 tänään, jätti lounaan väliin jne. Palaveri loppui kello 15 eli hyvin olisi ehtinyt kotiin jos olisi halunnut. No joo tiedän, että paskiainen tekee sen tahallaan. Ensi maanantaille varaan piruuttani MLL:ltä hoitajan, saa nähdä että aion todellakin alkaa harrastamaan jotain.
summa summarum naisilla ei saa olla omia menoja vaan kaikki pitää mennä miesten pillien mukaan!
uskomatonta!
olen niin onnellinen omastani, joka kannustaa minua kaikessa (harrastuksissa, työssä, opinnoissa) ja kehuu päivittäin, siivoaa jne. En aina edes tajua miten ihana hän on, mutta se muistuu kyllä mieleen, kun lukee näitä juttuja tältä palstalta!
Älköö suostuko olemaan kynnysmattoina, naiset! Tuo yhden kirjoittajan MLL-idea oli mielestäni hyvä.
Pera 18v?