vantaa asuinpaikkana?!
Mitkä alueet ns. parempia, mitkä ankeita?
Ollaan harkitsemassa muutto vaan jostain syystä vantaa kalskahtaa vanhan eiralaisen korvaan hieman ankealta. Toisaalta olen kuullut mukavistakin paikoista, mutta mitä ne mahtaa olla nimeltään. Emme ole muuttamassa mihinkään lähiöön vaan muuton taustalla on halu olla enemmän maalla, muttei kuitenkaan kovin kaukana stadista, jossa molemmat olemme töissä. Ideoita?
Niin ja espoo ei tule kuuloon, se kalskahtaa vielä ankeammalta kuin vantaa. (sori vaan)
Kommentit (13)
Itse muuttaisin mieluiten Päiväkumpuun tai Rekolaan, ehkä Nissakseen tai Sotunkiin, myös Ylästö vaikuttaa kivalta.
Mitä palveluja Kartanonkoskelta puuttuu?
Vantaa vaikuttaa kivalta ympäristöltä: siis maalaismainen, kuitenkin lähellä palveluja. Mutta kaupunki itse vaikuttaa olevan aika syvältä, erityisesti lapsiperheitä roimitaan kuin vierasta sikaa eikä kaupungin palvelut kuulemani mukaan muutenkaan pelaa.
Onko näin?
Mun mielestä se näyttää kamalalta paikalta. En tosin tiedä onko sitä, mutta ruma on kuin mikä.
En tiedä mistä sen paikan hyvä maine on saanut alkunsa, mutta todellisuudessa on ankea, talot rumia ja huonosti rakennettuja.
Ja tyytyväisenä asustelen Tikkurilan liepeillä.
Kartanonkoskelle on kai saatu koulu ja päiväkoti on tulossa, Jumbossa palveluita, neuvola Tikkurilassa, Ylästöntiellä tosiaan hirmuiset ruuhkat
Tosiaan täällä Vantaalla päättäjät ei kyllä lapsiperheitä arvosta, eikä varsinkaan lasten kotona hoitamista (ja päiväkoditkin tietty täynnä).
Kivistö on vähän kaukana 20 km Hesaan, mutta juna yhteys tulossa.
Mukavanoloinen aluea, ollaan vasta muuttamassa.
idästä saa kyllä sit halvempia asuntoja ostettua.
molemmissa asunut, molemmista tykkään. Palvelut lähellä ja ennenkaikkea juna vie nopeasti (n. 20min) Helsinkiin, jos sinne tarvis päästä.
- asukkaat huomattavasti ystävällisempiä kuin Hesassa- buseissakin tervehditään ja hymyillään
- asuinnalueista parhaat Tikkurila, Kartanonkoski, Tammisto, Ylästö ( subjektiivinen mielipide)
Ps. TERVETULOA!!!!