Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies katosi. Laittaa viestejä joka päivä, mutta nyt ei ole kuulunut tiistaista?
16.06.2007 |
Rahaton?
Viime viikolla kännykässä nappulat rikki?
Kännää?
Löysi toisen?
On lähtenyt lapsiaan tapaamaan - niitä on monta?
Mua hermostuttaa kun ei viesteihin tule vastausta. On sanonut, että pidä muhun yhteyttä, älä laita välejä poikki.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ole hemmetin onnellinen että on kadonnut tuollaisella " miehellä" kukaan mitään tee.
Osta vibra!