Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huomannut, että pidät kauniina ihmisiä, joissa samoja piirteitä kuin sinussa?

Vierailija
16.06.2007 |

Noloa myöntää, mutta mä tunnen vetoa (siis pidän kauniina) ihmisiä, joilla on samoja piirteitä kuin minulle, esimerkiksi vahvat leukaperät. Toki pidän muunlaisiakin ihmisiä kauniina (en ole esim. Angelina Jolien näköinen :) ),mutta kuitenkin huomaan pitäväni piirteistä, joita minussa/miehessäni on. Hmm...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintäänkin tuolla vaalea - tumma -akselilla mennään sen mukaan mitä itse on. Ja varmasti pätee myös muihin piirteisiin.

Vierailija
2/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän pieniä, vaaleita naisia kauniina, itse olen pitkä ja tumma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku muistuttaa mielestäni minua, en edes sitä itse välttämättä tajua niin mielestäni hän on jotenkin ruma..

Vierailija
4/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nut häntä pitää kauniina.

Vierailija
5/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan muiden samanlaisia piirteitä kuin itsessäni. Katson vaatteita samanlaisessa vartalossa ja kampauksia jne. :D

Pidän kauniina toki monenlaisia, mutta huomaan huomaavani itseäni muistuttavat (joita ei ole paljoa) eri tavalla.

Vierailija
6/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen esim. tumma ja en oikein osaa pitää vaaleita ihmisiä kauniina tai ainakaan kovin mielenkiintoisina.

Vierailija
7/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoita, että etsisin itseni näköisiä, vaan pikemminkin yksittäisiä piirteitä, joita itseltänikin löytyy. Arvostan esim. korkeaa otsaa ja poskipäitä, tummia kulmakarvoja, suoraa ja " aristokraattista" nenää.

Vierailija
8/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kauhistun kun huomaan kuinka rumalta joku piirteeni näyttääkään, kun näen jonkun, jolla on se sama piirre - asento, hymy tms...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä