Oletko huomannut, että pidät kauniina ihmisiä, joissa samoja piirteitä kuin sinussa?
Noloa myöntää, mutta mä tunnen vetoa (siis pidän kauniina) ihmisiä, joilla on samoja piirteitä kuin minulle, esimerkiksi vahvat leukaperät. Toki pidän muunlaisiakin ihmisiä kauniina (en ole esim. Angelina Jolien näköinen :) ),mutta kuitenkin huomaan pitäväni piirteistä, joita minussa/miehessäni on. Hmm...
Kommentit (8)
pidän pieniä, vaaleita naisia kauniina, itse olen pitkä ja tumma
jos joku muistuttaa mielestäni minua, en edes sitä itse välttämättä tajua niin mielestäni hän on jotenkin ruma..
Huomaan muiden samanlaisia piirteitä kuin itsessäni. Katson vaatteita samanlaisessa vartalossa ja kampauksia jne. :D
Pidän kauniina toki monenlaisia, mutta huomaan huomaavani itseäni muistuttavat (joita ei ole paljoa) eri tavalla.
Itse olen esim. tumma ja en oikein osaa pitää vaaleita ihmisiä kauniina tai ainakaan kovin mielenkiintoisina.
Enkä tarkoita, että etsisin itseni näköisiä, vaan pikemminkin yksittäisiä piirteitä, joita itseltänikin löytyy. Arvostan esim. korkeaa otsaa ja poskipäitä, tummia kulmakarvoja, suoraa ja " aristokraattista" nenää.
joskus kauhistun kun huomaan kuinka rumalta joku piirteeni näyttääkään, kun näen jonkun, jolla on se sama piirre - asento, hymy tms...
Vähintäänkin tuolla vaalea - tumma -akselilla mennään sen mukaan mitä itse on. Ja varmasti pätee myös muihin piirteisiin.