Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakentajaperheet, miten sujuu?!

Vierailija
06.10.2008 |

Täällä yksi rakentaja"leski" kaipailee seuraa :)

Olisi kiva pitää juttupinoa tuolla rakennusaiheen alla, mutta kovin siellä on hiljaista. Ruvettaisko kirjoitteleen sinne kuulumisia? Minkälainen perhe? Millaista taloa rakennatte, missä vaiheessa projekti nyt on..

mä hoitelen kolmea lasta päivästä toiseen. Mies käy töissä ja illat rakentaa. Välillä tuntuu, et seinät kaatuu päälle, kun asutaan vielä oudolla paikkakunnalakin. Miehen kanssa, kumma kyllä, menee paremmin kuin koskaan.. tää on jotenkin yhdistänyt meitä.

Millaista muilla? :) Ja alettaisko tosiaan vaihtaan kuulumisia tuolla "raksa" puolella?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisia aiheesta.

Eli täällä yksi "raksaleski" myös: Vantaalla asutaan ja 4 kilsan päähän rakennetaan - kuukauden päivät on vasta kulunut elementtien toimituksesta. Meillä on 3- ja 5-vuotiaat lapset ja niihän se menee, että illat töiden jälkeen minä olen lasten kanssa ja mies työmaalla. Lapset on toisinaan aika yrmeinä iskän paljosta poissaolosta ja isille pitää vähintään kerran soitella illan aikana kuulumisia.

Vielä ei ole seinät kaatuneet päälle, mutta aikamoista väsymystä on ollut ilmassa meillä molemmilla puoliskoilla. Vielä ei olla eroa harkittu ;) Yritetään muistaa, että tämä on ihan itse valittu projekti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla