Hassu äiti :)
Olen kunnallinen pph. Uusi hoitolapsi kävi äitinsä kanssa tutustumassa eilen. Elokuussa pitäisi aloittaa, jota kyllä vähän epäilen. Äidille oli ongelma kun minulla on kouluikäisiä lapsia. Ajatteli, että lapseni hoitavat hoitolapsia. No, eivät todellakaan hoida. Heillä on koulunsa ja omat kaverit. Ei ne hoitolapset niin mahtava juttu ole. Nieriää pitäisi tarjota kaksi kertaa viikossa. Kunnallisena ei kulukorvaus tuohon riitä. Silittelen lapsia kun menevät päiväunille. Tämä lapsi nukahtaa tietyillä hierontaohjeilla (sain kirjallisena). Laatutietoinen oli tuo äiti. Kannattaa varmasti hakea yksityiseltä puolelta paikkaa. Siellä jos on valmis maksamaan niin varmasti toteutuu hullummatkin toiveet/vaatimukset.
Kommentit (9)
aamuna sun juoruilustas. Pidä levee persees...
Sielläkö se nieriän vaatija mesoo? ;)
vaatimuksiin. Vesisateella ei saisi ulkoilla. Metsään pitäisi päästä useita kertoja viikossa (kaksostenrattaiden kanssa vaikeaa), luistelemaan pitäisi mennä ( pienimmillä kallot halki), 2km maksimi mitä lapsi saisi kävellä, lapsi täytyy pukea (5v) ja vaikka mitä muuta.
kerron vanhemmille ryhmän ikärakenteen ja kuinka se rajoittaa tekemisiämme. Minulla ruokalista käytössä, jokainen lapsi saa kertoa lempiruokiaan joita joskus syödään.
Ei kukaan oikea pph levittelisi täällä tuollaista juttua.
myös toimia niiden mukaisesti? Vaihda alaa, ehkä et sovi tuolle alalle!
Jos minä kerron että meidän poju nukahtaa päiväunille vain jos aikuinen seisoo päällänsä pojan vieressä, ja syö kaksi kaertaa viikossa härän kiveksiä kaviaarikastikkeessa, niin onko minun saatava sama palvelu päivähoidon tarjoajalta??
Hohhoijaa taas vaan. Ja tsemppiä ap:lle, kaikkea sitä joutuukin tuossa alasssa kohtaamaan.
Todellakin kannattaa hakeutua sinne yksityiselle puolelle, kunnallisen pph:n palkat ja työajat ym. on muiutenkin niin kurjia, että vielä tuollaset extra vaatimukset niin huh huh!!!
Ei se tuollasia saisi päiväkodissakaan!
itsekin olen pph, nyt kesän palkattomalla, mutta elokuussa taas jatkuu työt.
onneksi mulla jatkaa näillä näkymin sama ryhmä, kuin viime talven, ja lapset ja vanhemmat kaikki ihan mukavia.
Mutta kun perheitä ja lapsia on niin joka lähtöön.
Ja tosiaan, eipä tuolla kulukorvauksella ihan gormet aterioita tehdä.