tulkitse mun uni:
aloin ilmaislehtien jakajaksi, mukana kulki myös meidän pieni vauva, joka joutui odottamaan autossa kauan kun lajittelin lehtiä.
vahingossa olivat sitten laittaneet mukaan myös oikeaa postia, enkä osannut laittaa niitä oikeisiin laatikoihin, vaan laitoin ihan mihin sattuu, kunnes huomasin, että nimen mukaanhan ne laatikkoon tulee. vauva huusi kaukalossaan koko ajan ja minä vain yritin nopeasti saada työn valmiiksi.
sitten siihen tuli joku nainen avuksi ja me lähdettiin vauvan kanssa kotiin.
Kommentit (2)
Minä nimittäin näin vähän aikaa sitten samantyyppisen unen. Meidän tyttö jakaa mainoksia, siis ihan oikeasti, ja minä autan häntä. Näin unta, että mainokset jaettiinkin osoitteen ja nimen mukaan enkä löytänyt oikeita osoitteita ja postilaatikoita. Kaikki oli yhtä kaaosta, kun postit menivät aivan sekaisin. Oikeasti mainosten jakamisessa on isoin työ niputtamisessa ja jakaminen on helppoa ja mukavaa, kun on sen jonkun kerran tehnyt. Me niputetaan kotona olkkarin pöydällä ja jos on paljon mainoksia, voi siihen kulua tunteja. Sinun unesi nyt voi olla vaikka ihan vain sitä, että pelkäät elämäsi menevän jotenkin epäjärjestykseen.
1:llä auttava nainen merkitsee, että apua on saatavissa, jos sen haluaa ottaa vastaan.