Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAROKAA www.fashionkids.fi-nettikauppaa!

15.06.2007 |

Itselläni huonoja kokemuksia tuosta putiikista. Kirjoitin jo aiemmin tänään tästä, mutta viesti on kadonnut täältä. En tiedä miksi, oliko se liian ironinen ja tämän palstan ylläpito poisti sen? Katsotaan miten tälle käy.

Tilasin siis vapunpäivänä vaatteita tuosta nettikaupasta ja tietenkin maksoin ne samantien. Ja kun tavaraa ei alkanut kuulua, laitoin sähköpostin, että perun koko kaupan ja pyysin palauttamaan rahat ilmoittamalleni pankkitilille. Seuraavana päivänä tästä sain sieltä puheinsoiton ja pahoitteluja ynnä selityksiä toimituksen viivästymisestä, sekä lupasivat palauttaa rahat viipymättä. Tästä puhelusta on yli kuukausi aikaa ja lukuisista sähköposteistani ja puhelinsoitoista huolimatta rahojani ei ole palautettu, vaikka on toistuvasti luvattu niin tehdä.

Onko jollakin samansuuntaisia kokemuksia tästä nettikaupasta? Kerro ihmeessä jos on. Tämä vain tiedoksi, että tiedätte varoa kyseistä nettikauppaa. Tietooni on tullut, etten ole ainoa, jonka kohdalla rahan palauttaminen takkuilee. Olen tehnyt asianmukaisen valituksen kuluttajariitalautakunnalle ja pian teen myös rikosilmoituksen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Ticketin haalarin ja vaihdoin sen pienempään. Jo silloin oli vaikeuksia saada ko. puljuun yhteyttä puhelimitse. Vihdoin kun yhteyden sain, pyysivät palautuksen mukaan laittamaan tilinumeron, jonne maksavat palautuksesta koituneen postimaksun.

Palautusta ei alkanut kuulua, joten laitoin mailin ja vähän ajan päästä toisenkin (info@... muotoa oleva osoite). Soittanut olen sata kertaa, mutta aina tulee tiedote, että puhutaan toista puhelua ja lopulta päätyy vastaajaan, jonne olen jättänyt kaksi soittopyyntöä.

Laitoin tällä viikolla mailia etunimi.sukunimi-muotoa olevaan osoitteeseen ja yllätys - vastausta ei ole tullut.

Vierailija
2/19 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Maalaisäiti-:

Lain mukaan se palautusaika on ainakin 20 päivää vai oliko peräti 30 päivää.. En muista niin tarkasti mutta selviää kuluttajaviraston sivuilta. Mutta viikko ei siis riitä siihen.

Muuten en osaa sanoa kaupasta oikeen mitään kun en ole sieltä tilannut. Monesti olen aikonut kun olen saanut aleviestin sähköpostiin mutta koskaan ei sitten ole ollut jäljellä mitään sopivaa. Muistelen kyllä että kyseisestä liikeestä olisi ennenkin keskusteltu saman suuntaisia juttuja täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastasin siis maalaisäidin viestiin tuosta viikon odotteluajasta

Vierailija
4/19 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viimeistään 30 päivän kuluessa kaupan purusta." Näin minulle sanoi kunnallinen kuluttajaneuvoja, kun soitin ja kysyin neuvoja, mitä tehdä.

Vierailija
5/19 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinkin tästä jo aiempaan ketjuun. Kyseisestä nettikaupasta on niin huono kokemus, että toiseen vastaavaan en ole törmännyt.

Minusta on niin uskomatonta, että asiakas saa naukua puhelimitse ja sähköpostitse rahojaan takaisin (itsekin tein näin monta monta monta kertaa) ja aina saa turhia selityksiä!?! Luulisi kunnollisen asiakaspalvelun kiinnostavan, jos pitää tuollaista nettikauppaa. Argh...

Eli vaatikaa vaan sinnikkäästi rahojanne takaisin, vaikka se edellyttäisi rikosilmoituksen tekoa!

Vierailija
6/19 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaessa Fashionkidsin puhelinnumeroon, tulee tiedote: " valitsemaamme numeroon ei oteta puheluita" . Tainnut kaatua koko putiikki!

Vierailija
7/19 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos putiikki on nurin mennyt. Tulipa ainakin oppirahat maksettua karvaasti.

Vierailija
8/19 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tuli aleviesti sähköpostiin. Jos niillä on sivuilla vanha numero kun lukee osoitteena Levi ja puhelinnumero on Helsinkiin.. Ja no en tiedä, oudolta vaikuttaa kaiken kaikkiaan kyllä.

Vierailija
9/19 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin vastanneet tuohon numeroon soitettaessa. Koetin soittaa myös googlettamalla löytyneeseen kännykkänumeroon, mutta puhelin oli kiinni. Uskomatonta toimintaa!

Vierailija
10/19 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ytj:n hakukenttään.... Tuloksena tuli joku ateriapalvelu......Joka ennakkoperintärekisterissä 2004 asti...... Minusta jotain häikkää.... katsoin muutaman toimivan ja rehellisen firman ja niillä oli tuo rekisteri esim. 2008 loppuun.......

http://www.ytj.fi/yrityshaku.aspx?path=1547;1631;1678&kielikoodi=1

Vierailija
11/19 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Tytölleni Ticketin repun ja maksoin tilauksen heti ja kun luvatun viikon päästä ei reppua alkanut kuulua soitin Fashionkidsin Hgin numeroon. Sieltä vastattiin, että tavaroiden lähetyksestä vastaava henkilö on lomalla ja lupasivat postittaa repun pian. Eipä vaan kuulunut reppua seuraavallakaan viikolla ja taas soitin perään. Postin syyksi pistivät ja kamalasti tuli selityksiä mutta itse olen vakuuttunut, että eivät edes olleet postittaneet reppua ennenkuin kolmannen kerran ja vihaisena soitin asiasta. Loppu hyvin, reppu tuli mutta koskaan en enää kyseisestä kaupasta mitään osta.

Vierailija
12/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään olen yrittänyt soittaa tuohon uuteen, nettisivulla ilmoitettuun numeroon, mutta yllätys, sieltä ei vastata.

Vierailija
13/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos murheita tulee, yhteys Luottokuntaan ja maksun saattaa saada peruttua (tarkempia ohjeita en tiedä, esim. minkä ajan sisällä pitää älähtää, sillä onneksi tähän asti on kaikki sujunut hyvin lukuunottamatta yhtä 6 euron eBay-ostosta, josta en taas saanut aikaiseksi tehtyä mitään ilmoitusta kun summa niin pieni ja aikaa ehti kulua)

Yleensä teen itse nettiostokset aina Visalla, juuri tuosta syystä.

Vierailija
14/19 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksetut rahat ovat siksi mennyttä. Ehdotin putiikinpitäjälle sähköpostitse, että toimittaisi edes tavaraa maksamani summan edestä, mutta eipä ole vastausta kuulunut, eikä edelleenkään vastata puhelimeen.

Voi jysäys. Mutta toivotaan nyt vielä, että rikosilmoituksen kautta jotakin tapahtuisi. Selvä rikoshan tämä on ja sitä se raasu liikkeenharjottajakaan ei voi kieltää.

Vierailija
15/19 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaakohan maksaakaan? Mutta kun siellä on eräs juttu, jonka tarvitsen pojalle ja muualta sitä ei enää saa... :(

Vierailija
16/19 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin edellisistä viesteistä voi arvata, miten siinä tulee käymään :(

Vierailija
17/19 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti menetät rahasi ja et saa tuotettakaan. Oletko yrittänyt soittaa sinne? Ihan uteliaisuuttani kysyn, ainakaan minun kymmeniin soittoihin ei ole vastattu.

Vierailija
18/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viime viikolla vihdoin ja viimein vastaaman puhelimeen. Käytös oli hyvin tylyä ja ylimielistä ja selityksiä riitti. Mun ei tarvinnut kun sanoa nimeni niin tuntui tietävän, mistä tapauksesta on kyse eli ovat varmasti saaneet mailit ja kuunnelleet soittopyynnöt, mutta eivät vaan ole viitsineet vastata. Nooh, kuten joku aiemmissa viesteissä mainitsi niin lupasi palata asiaan viimeistään eilen puhelimitse ja yllätys yllätys, mitään ei kuulunut. Ihan piruuttaan soitan niin kauan kunnes vastaavat. Kyse ei ole isosta summasta, mutta periaatteesta. Näin huonoa asiakaspalvelua ei todellaakaan saa mistään muualta!

Vierailija
19/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soittivat illalla, kun olin laittamassa lapsia nukkumaan (kohtuu myöhään siis). Olin sähköpostitse kysellyt maksamisesta. Puhelimessa ollut henkilö oli kiireisen oloinen, taustalla huusi telkkari / radio, joten puhesta oli vaikea saada selvää. Vähän outo fiilis puhelusta jäi, mutta olisin varmaankin siirtänyt rahani heille, jos en olisi tätä ketjua nähnyt.

Kiitos varoituksista teille!