TP:t viikolla 34
Tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutuneet.
kaikki kahden lapsen äidit pinoon!
moikka!!
terveiset kirjaston koneelta!
meillä on kotikoneessa joku linjavika ja ei mitään tietoa milloin se saadaan korjattua,toivottavasti pian(mulla on jo nyt mennyt hermot!)
muuten eipä kummempaa,liki joka päivä Juho sanoo äittä ja se on niin ihanan kuuloista=)
palaan kun voin!
äitiliini ja Juho 281105(iso poika jo)
Kommentit (16)
keskiviikko(muistaakseni =) )
Oma kone ja netti taas toimii!!
Juho tossa punnailee konttausasentoon itseään ja katselee peilistä itseään=)
Heh heh vieläkin se tekee tuota " lentokoneasentoa" ,Juho lentää aina vaan=)
oma naama tuntuu hauskuuttavan.
Aamu alkoi aikaisin,molemmat muksut meillä herää 6-7 joka aamu*haukotus*
leikkipuistoon pitäis tänään mennä,muita suunnitelmia ei ole.
Huomenna taas Juhon muskari=)
äityliini ja Juho kohta 9kk
täälläkin netti pätkinyt eilisestä asti..oli kokonaan toimimatta jopa vuorokauden verran. Ärsyttävää!!! Kyl oli orpo olo, ku ei koneelle päässy..
Meillä alkoi poitsulla kerho maanantaina. Sinne jätin väkisin, ei olisi halunnut jäädä..Vieraan tädin syliin jäi huutamaan.. =( Oli molemmat tädit vieraita, samoin ku kaikki kerhokaverit, aika kova paikka varmaan pojalle jäädä sinne ihan vieraiden luokse..Tänään oli toisen kerran ja jäi jo ihan hyvin! Ehkä se siitä.
Eipä muuta tällä erää.. =)
=)kertaa tuhat heh=)
Juho yllättäen alkoi tänään joku aika sitten RYÖMIMÄÄN=)
eli oli eka kerta kun meni eteenpäin ja tuntuu hienolta=)
Esikoinen Katri kun ei koskaan ryöminyt eikä kontannut niin kivaa nähdä jotain uutta mitä ei omalla lapsella olekaan vielä nähnyt!
äitiliini ja Juho kohta 9kk
p.smenee jo n.1,5 metriä joskus vaikka tänään vasta taidon oppi!
Onneksi edes äityliini ja hopoliini ovat käyneet alkuviikosta pinoutumassa!
Tosta nettipimennosta... meilläkin oli välillä jotain häikkää koneessa ja kun ei päässyt nettiin (käyn myös muilla sivuilla kuin vauvalehden...) tuli melkein ' vieroitusoireita' ja patistin miestä tekemään asialle jotain asap! Mulla taitaa olla liikaa vapaata aikaa kun ehdin kyl surffailee netissä joka päivä, mutta usein näin iltaisin kun tytöt nukkuu.
G: ODOTATTEKO JO SYKSYÄ?
Mä odotan sitä, että saa polttaa paljon paljon kynttilöitä ja tuikkuja ja laittaa villasukat jalkaan =) Olen ihan syksyihminen!!!
Nyt jääkaapille... j
Ihanaa, et tyttö on taas alkanu nukkumaan jopa kuuteen asti aamuisin! Viime viikolla kun heräsi viitenä aamuna viideltä tai vähän jälkeen..
Me ostettiiin uudet rattaat tossa reilu viikko sitten, kolmipyöräset. Ja nyt niista on etukumi puhki. =( Joku ruuvi sieltä vanteesta on hajottanu sen, siitä on lähtenyt päältä sellainen kumisuoja pois. Tarvii tänään lähteä ajelemaan tuonne Varistoon päin..
Kiva, pitkästä aikaa Galluppia!! Ja juu, kyllä sitä syksyä jo odottaa!!! Ihanan tehdä iltaisin kävelylenkkejä, kun on pimeää, märkää, tuulee ja lehtiä lentää.. =) Niin, ja kynttilöitä on myös kiva poltella!
Mutta ihmiset hyvät, tulkaa pinoutumaaaaaaan!!!!!! Viivi_kin on johonkin hävinnyt?!
Niin, nyt ollaan muuten neidin kanssa syöty pari kertaa jugurttia, ja myös pari kertaa ihan maitopohjaisia laatikkoruokia. Kiva, kun saa alkaa laajentamaan ruokavaliota! =)
H ja tyttö viikon päästä jo 10kk..
torstai taas...(viikot menee välillä lujaa)
Juho oli muskarissa taas aamulla ja tykkäsi vaikka oli siihen aikaan jo aika väsynyt herra.
Nyt MURISEE tuossa lattialla=)
ryömimistä harjoittelee mutta yleensä pitää houkutella vielä ja muovilattialla vain,maton päällä ei vielä pääse menemään.
ihanaa silti että oppi tuon taidon ja on suloinen mittarimatomme=)
Kunhan tosta vauhti kiihtyy,en ehdi koneellekaan varmaan enää=)
mulla kauhee kestoväsymys päällä vaikka Juho nukkuukin yöllä,tutinlaittoa 1-3 kertaa öisin mutta kun tänäänkin 5:50 heräs niin rupee pidemmän päälle oleen liika aikaista.
vein Kelalle kotihoidontuki laput,kohta köyhdyn entisestään mutta ihanaa kun ei siihen (paska) duuniin tarvi vielä palata.
Miehen mielestä olis mun heti pitänyt palata vaan mä en ite halua,en kuuntele sitä.
lauantaina bailaamaan=)
äitiliini ja Juho kohta 9kk
..nämä pinot käy niin lyhkäisiksi =(
Viivi on kadonnut?
taidanpa meilata sille ja huhuilla tännekin kirjoittelee,toivottavasti kaikki OK.
Juho tyhjää Katrin legolaatikkoa ja hauskaa tuntuu olevan,kun laitoin tuon legolaatikon vähän matkan päähän,heti lähti ryömimään sitä kohti=)nyt potut tulelle,mies tulee ruokatunnilla syömään,on iltavuorossa.
Koitetaan pitää nää tynkäpinot pystyssä eikö vaan?
lisää kirjoittelijoita kaivataan kuumeisesti kyllä!!!!
missä kaikki ne kenestä ei ole odotus tai kuumeiluajan jälkeen kuulunut?
olis niin ihanaa kuulla kuulumisia!!
pidennän pinoa heh=)
G: olen kyllä kesäihminen mutta toisaalta vilpoisammat ilmat syksyllä ihan jees,tavallaan siis odotan.
sateita ja muuta en odota.
Omatunto kolkuttaa kun taas kulunut aikaa pinoutumisesta.. Ensi viikolla on ystäväni häät, joissa olen kaasona (jo kolmas kaasoilu 1,5vuoden sisällä:D). Tuntuu että kaikki liikenevä aika menee häiden valmisteluun! Siis morsian ei todellakaan ole mulle töitä tuputtanut, vaan olen haalinut niitä itse:) Morsian on yksi parhaimmista ystävistäni, jonka olen tuntenut AINA! Joten ihan mielellään vaivaa näkeekin.
Meidän pienemmästä pojulista sen verran, että on oppinut nyt seisomaan! Ja jostain syystä pinnasängyssä on helpoin nousta ylös, joten voitte kuvitella kuinka mukavaa meillä on tällä hetkellä nukkumaanmeno ja yöunet muutenkin :)
Onko muuten kellään muulla yöunet levottomia tällä hetkellä? Meillä on siis aivan kauhea meno yöllä!
Äitiliini, täällä kans bileet tiedossa lauantaina! Meillä on luokkabileet! Ihanaa nähdä vanhoja luokkakamuja, ketä en oo nähny kolmeen vuoteen! Aina on jääny bileet väliin raskauspahoinvoinnin tai muun syyn takia!
Ja juu, minä odotan syksyä! En yhtä innokkaasti kuin viime kesän jälkeen, mutta minä nautin ihanista kirpeistä syysaamuista! Toivottavasti sellaisia saadaan eikä heti tulis kauheet loskasateet.
No, nyt täytyy ennä syömään iltapalaa!
Minsku
Huomenta! Tulin pikaisesti nostamaan meidät perjantaille ja vilkasemaan kuulumisia. Hyvähyvä Minsku, et jaksoit säkin käydä kirjoittelemassa:)
Nyt aamupalan tekoon sitten kaverin luokse kylään.
Mies ollut jo viikon työmatkalla ja toinen viikko vielä edessä... ei oo kivaa yh:na.
Nyt hommiin,j
moikka taas!
tynkäpinon nostoa...
Sain siivottua kun olen sitä koko viikon siirtänyt ja siirtänyt enkä nyt olekaan niin uupunut kuin eilen olin aivan naatti aamusta iltaan.
Juho treenaa ryömimistä aina vaan useammin,.on se niin suloinen mittarimato ja pääsee jo matollakin menemään kun aikansa ähkii ja punnertaa=)
tänään ryömi imurin perässä.
hauskaa viikonloppua!mä biletän huomenna!!
äityliini ja mittarimato Juho 9kk maanantaina!
morjens!
Mies teki just sorsapaistia(jota mä en syö...=/ )
Pojan vein nukkumaan mutta vielä kuuluu " protestilaulua" pinniksestä,tyttö leikkii teltassa parvekkeella.
ihanaa päästä bailaamaan illalla,oon ollut kauan jo niin stressaantunut ja surullinen enimmäkseen että aion ottaa ilon irti!!!!!oon koko ajan pelännyt että milloin lapsenvahti peruu,mutta tällä kertaa näyttäis että ei peru,ukon kans viimeksi joulukuussa 00 oltu paikallisessa =0
Katri Ylander esiintyy täällä,on se aivan hyvä laulaja.
äityliini ja Juho ryömijäinen 9kk kohta
Taidat olla siellä baaris just nyt...
toisin kuin eräät, joka lähes vankina kotona kun mies edelleen siellä työmatkalla! Mutta yllättävän hyvin on mennyt molempien tyttöjen kanssa, ehkä pimut tajuu ettei äidin pinna ole tällä hetkellä kovin pitkä...
Tänään alkoi taas perheuinti, jossa anoppi oli mukana auttamassa kun en ihan pärjää kahden kanssa. Ja nyt illalla oltiin kavereiden luona grillaamassa ja just tultiin kotiin. Laitoin vauvan siellä rattaisiin nukkumaan puol 9 ja nukkui kuin tukki eikä herännyt kun siirsin omaan sänkyyn. Esikoinen taas oli seisomalaudalla ja jaksoi valvoa hyvin kun nukkui 2h päikkärit. Matkaa ei ollut kuin 1,5km mut menin rattailla niin saatoin juoda muutamat lasit viiniä... joka oli niiiiin hyvää :)
Öitä!
täällä taas...
hengissä ja kaameessa kapulassa joka jo tähän aikaan hellittää=)
teki kans niin hyvää bailata ja miehen kanssakin meni hyvin ja jopa yllättävän helliä hetkiä=)
Juho nukkui 20:30-7!!!kaksi tutinlaittoa ennen kuin me tultiin ja mies oli jo 2 jälkeen lähdössä mutta minä...mä suostuin vasta 3:30 lähteen=)
Ihana olo... sain hilattua itseni tunnin juoksulenkille!
On tullut viikonloppuna taas grillattua ja syötyä mm suklaakakkua useampi pala... joten täytyy taas ottaa itseä niskasta kiinni heti huomenna.
Nyt suihkuun.
Lähdettiin jo aamupalan jälkeen kaverin luokse kyläilemään ja tultiin vasta iltapäivällä kotiin. Syötiin kotona ja vielä toisen kaverin luo leikkimään/juoruilemaan... ihanan nopeasti päivä meni, mutta oli tytöt väsyneitä. Molemmat menivät kiltisti nukkumaan ja kuorsaus kuului molemmista makuuhuoneista jo ennen klo 21 :)
Pikkuneiti oppi viikonloppuna konttaamaan ja syyhkii nyt konttaamalla joka paikkaan, suloisen näköistä touhua! Kävin eilen penkomassa varaston kenkälaatikoita ja löysin kolmet kivat ensikengät esikoisen jäljiltä ja tänään kun pienenpi istui hiekkalaatikolla kengät jalassa ja hiekkalapio kädessä... käväs mielessä, et missä se mun vauva on?!
Ja pieni vauvakuume taitaa mulla olla :) Mietin joka päivä, et onko lapset nyt tässä vai antaisko kolmannelle mahdollisuuden... mies haluis ´vähintään' kolme!
Nyt katselemaan vähän telkkaria.
Niin ja hopoliini: super seacatilla olis tarkoitus tallinnaan mennä, se on helppo ja nopea.
j&tytöt 4v ja 8,5kk