Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viitaten keskusteluun, " lapsi ei saanut autokärryjä" , ymmärrä hyvin sen ketjun ap:tä!

Vierailija
15.06.2007 |

Tiedättekös niitä sellaisia kaupan autokärryjä johon mahtuu kerralla KAKSI lasta " ohjaamaan" kärryä omilla rateillaan? Niitä on harvaassa kaupassa ainakin täällä meilläpäin, ja poikani ovat niihin kärryihin kovin tykästyneet. Onhan se mukavaa kahden pikkupojan istua vieri vieressä ja pitää yhdessä hauskaa sillä aikaa kun vanhemmat tekevät ostoksiaan.

Mutta kerran jos toisenkin on käynyt niin että nuo kärryt ovat sellaisella perheella käytössä jossa siellä ohjaamossa istuu vain YKSI lapsi?!? Mikse hel*****ssa sellaiset perheet eivät voi ottaa niitä perinteisiä autokärryjä joihin mahtuu juuri yksi lapsi?!? Itse sitten otin KAKSI tavallista autokärryä ja työntelin niitä vieri vieressä. Kuntoiluahan se oli ja jokainen joka on joskus työntänyt niitä yhden lapsen autokärryjä tietää miten kettumaista on työntää kahta sellaista samaan aikaan... =/

Kuka tietää, mistä sellaiset tupla autokärryt sais hankkia? Voisin ostaa meidän lähi prismaan sellaiset aina meitä odottamaan, niin ei tule äitille harmaita hiuksia. =D

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tietentahtoen aiheuttaa jollekin pahaa mieltä ja vielä lapselle, jos on mahdollisuus ottaa omaan lapsilukuun sopiva vekotin.

t. 3

Vierailija
2/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedättekös niitä sellaisia kaupan autokärryjä johon mahtuu kerralla KAKSI lasta " ohjaamaan" kärryä omilla rateillaan? Niitä on harvaassa kaupassa ainakin täällä meilläpäin, ja poikani ovat niihin kärryihin kovin tykästyneet. Onhan se mukavaa kahden pikkupojan istua vieri vieressä ja pitää yhdessä hauskaa sillä aikaa kun vanhemmat tekevät ostoksiaan.

Mutta kerran jos toisenkin on käynyt niin että nuo kärryt ovat sellaisella perheella käytössä jossa siellä ohjaamossa istuu vain YKSI lapsi?!? Mikse hel*****ssa sellaiset perheet eivät voi ottaa niitä perinteisiä autokärryjä joihin mahtuu juuri yksi lapsi?!? Itse sitten otin KAKSI tavallista autokärryä ja työntelin niitä vieri vieressä.

Meillä on autokärryfriikki 1v7kk ja kaksi pikkukärryfriikkiä (3½v ja 4v9kk). Joka kerta ei niitä ole vapaana, eikä se ole koskaan ollut meille mikään ongelma. Kauppaan mennessä sanotaan, että saatte pikkukärryt/pääset autokärryyn JOS niitä on. Jos ei ole, pienin istuu ihan tavallisissa kärryissä, ja isommat kävelee vieressä. Helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta nyt ole kysymys, etteikö lapselle sanota, jos jotain ei ole. Kyse on huomaavaisuudesta ja toisten huomioon ottamisesta, kuten joku jo tuossa mainitsikin. Miksi pitää vittuillakseen tai muuten tarkoituksella olla toisille ikävä?

Vierailija
4/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole kahden lapsen kärryä vapaana! SE oli se pointti. Itse en todellakaan olisi lähtenyt työntämään kaksia kärryjä vierekkäin, olisitko sinä?

Vierailija:

Eihän tuosta nyt ole kysymys, etteikö lapselle sanota, jos jotain ei ole. Kyse on huomaavaisuudesta ja toisten huomioon ottamisesta, kuten joku jo tuossa mainitsikin. Miksi pitää vittuillakseen tai muuten tarkoituksella olla toisille ikävä?

Vierailija
5/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa kärryn, jossa on vauvakaukalo. Sitten ei ole vauvalle kärryä ollenkaan, kun ei vielä voi istua. Monesti meidän prismassa näkee näitä. Luulevat varmaan että se kärry syö niiden rahan tai sitten eivät tiedä, että infosta voi saada kärrypantin lainaan.

Vierailija
6/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTOKÄRRYSTÄ. Naurettavaa.

Vierailija
7/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sitten otin KAKSI tavallista autokärryä ja työntelin niitä vieri vieressä.

Vierailija
8/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekäs omaan napaan tuijottelija.

Hei sinähän veit kaksi kärryä! Mitä valittelet toisten kärryistä.

Toisilla ei niin väliä kunhan itse sat juuri mitä haluat?!!!!!!!

Vierailija
9/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö he kestä edes sitä pienen pientä pettymystä, mikä tulee kun ei olekaan autokärryä jonne he molemmat mahtuu?

Provo tämä varmaan on, eihän kukaan voi olla niin pälli että työntäisi kaksia autokärryjä vierekkäin. Toisaalta, totuus on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
10/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eivätkö he kestä edes sitä pienen pientä pettymystä, mikä tulee kun ei olekaan autokärryä jonne he molemmat mahtuu?

Provo tämä varmaan on, eihän kukaan voi olla niin pälli että työntäisi kaksia autokärryjä vierekkäin. Toisaalta, totuus on tarua ihmeellisempää.

Joku kerta perheessä oli vielä pieni lapsi, jota isä työnsi sitten vaunuissa. Eikä ole provo, vaan ihan omin silmin olen nähnyt.

Joo, ja itsekin olen ottanut joskus kahden istuttavat kärryt, kun ei muita ole ollut vapaana. Se, että niitä oli silloin, kun ap. on kaksi kärryänsä hakenut, ei tarkoita, että silloin on ollut yhden lapsen autokärryjä paikalla, kun ap:n näkemä äiti on kauppaan tullut...

Vierailija
11/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntää kaksia kärryjä. Olisit ottanut yhdet. Yksi lapsi istuu niissä vaikka 5 min. sitten vaihto, monissa yksin istuttavissa kärryissä on myös istuin ylhäällä toiselle lapselle. Onko teillä kaikkia leluja kaksi kpl, että ei lapsen tarvitse odottaa vuoroaan?

Vierailija
12/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on maalaisjärkeä ja kohtuutta jota olen opettanut lapsillekin. Maailma ei pyöri kenenkään navan ymärillä pitää oppia kärsivällisyyttä!

Vierailija
13/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitustako mä tiän koska joku muu sitä tarttee?

Vierailija
14/28 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen istuttavat kärryt kuuluvat yksilapsisille perheille! Kun nämä rohmuavat kaksi autokärryä, jää KAKSI yksilapsista perhettä vaille autokärryjään.

Vierailija
15/28 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hankala työntää.

Ei kiitos, isoissa marketeissa minä otan tavalliset kärryt, pienempi istuu kyydissä, isompi kävelee. Pikkukaupassa saavat molemmat ottaa pikkukärryt, jos niitä on vapaana. Varmaan traumatisoituvat nää mun lapset ;-)

Vierailija
16/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko meidän sitten pitänyt jättää kokonaan ottamatta ne kärryt, kun eivät täyttyneet kokonaan?

Ymmärrän kyllä sen ensimmäisen suivaannuksen. Vaikka pienestä asiasta onkin kyse, niin välillä kun noita pieniä juttuja tulee riittävästi, alkaa tosi mitättömät asiat ottaa kohtuuttomasti aivoon.

Iloisia kaupparetkiä kuitenkin kaikille.

Vierailija
17/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Tämän ketjun ap

Vierailija
18/28 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ihmiset jaksaakin valittaa...

Vierailija
19/28 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut, että ne on kaikki samanlaisia. Luulin, että tarkoitit, ettei yhdelle lapselle saa ottaa autokärryjä lainkaan.

T. yhden äiti

Vierailija:

No joo sen ymmärrän jos muut yhden lapsen kärryt ovat jo käytössä että sitten ottaa lapselleen tupla autokärryt.

=D Tämän ketjun ap

Vierailija
20/28 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää...