Emäntä sitten suuttu.
Tilasin 3/4 litran Tapiopullon ja ei saisi muka juoda, kun ensiviikolla on juhannus ja soilloin kuulemma juon tarpeeksi. Kauheaa räpätystä, Mikä teitä naisia haittaa, jos mies kerran viikossa vähän rentoutuu... Niin lapset ovat mummulassa yötä.
Kommentit (27)
Ehkä teet niin raskasta työtä tai perheen kanssa on muuten vain niin raskasta, että kerran viikossa rentoutumista on vain sinun perusoikeutesi, johon muut saa tyytyä. Kiittämätön perheesi ei arvosta työpanostasi vaan valittaa vaan joka asiasta. Ehkä olet aina oikeassa ja muiden mielipiteet sinun alkoholin käytöstäsi ovat epäkelpoja edes kuunneltaviksi. Pidä toki oikeuksistasi kiinni ja ota kunnolla.
Käyt emännän kanssa reippaalla lenkillä ja sitten menette yhdessä saunaan. Hierotte toistenne selät, harrastatte ehkä vähän vanhaa kunnon pettingiä siellä saunan lauteilla ;) Teette hyvää ruokaa, katsotte leffaa, halailette toisianne ja ehkä vähän telmittekin siinä töllön ääressä.
Rentouttaa takuulla enemmän kuin Tapio-pullo.
minäkin vedän pään täyteen lähes joka kerta kun lapset mummolassa yötä. Se on mun tapa rentoutua :)
Me rentoudutaan miehen kanssa yhdessä juomalla olutta ja siideriä ja saunomalla kun lapset on mummolassa. Meistä kumpikaan ei erikseen juo sitä pulloo kirkasta, ts. me ei kumpikaan juoda kirkkaita, koska siitä tosiaan tulee KÄNNIIN ja se ei ole se idea. Olutta saatetaan kumota korillinen puokkiin ja ollaan hiprakassa mukavasti, nauretaan ja pidetään toisiamme hyvänä ja puhutaan ihan kaikesta.
Semmoisen minä hyväksyn vaikka joka viikonloppu.
Minkä sille mahtaa, kun tekee 12-16 tuntisia päiviä, eikä muuten osaa rentoutua kuin pullolla. Eikö ole kohtuus, että saa yhdenpullon juoda kerran viikossa. Niin ja mitä sitten jos ylittyy suurkuluttajan raja, ylittyy varmaan myös suurtuntimäärän aika. Ja en ole jokaviikonloppu humalassa, sillä olen suunnilleen 14päivää yhteen soittoon töissä ja sitten on viikonlopunloma ja silloin rentoudun. T:ap
Olisitte voineet rentoutua YHDESSÄ etkä vaan sinä yksin.
niin kyllähän se ylittää jo suurkulutuksen rajankin...