Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi viikoksi mummolaan kun äidin hermot ei lomalla kestä!?

Vierailija
15.06.2007 |

Ystäväni kertoi vievänsä 6v. tyttärensä viikoksi mummolaan, kun on ensimmäisen lomaviikon jälkeen niin hermona kun ei jaksa lapsensa kanssa. Ovat ihan tavallinen perhe, tytär on äidin mielestä niin huomiota vaativa ettei hän jaksa. Ja arvatkaa äidin ammatti, niinpä lastenhoitaja päiväkodissa...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo... itse olen monesti ihan kurkkuani myöten täynnä 4-vuotiastani, mutta ei se rakkautta vähennä. Sitten on kiva, kun pari päivää on saanut lepuuttaa, ja nauttia ihan vain aikuisseurasta, palata taas äitiarkeen ottamaan vastaan kiukkukohtaukset sekä hellyyskohtaukset.

Vierailija
22/29 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on töissä pienten lasten parissa, ja viimeiset 15 vuotta ollut pienten lasten kanssa töissä ja kotona ilman minkäänlaista vapaa-aikaa, ei koskaan rauhallista iltaa tai pitkään nukuttuja aamuja, ei yhtään yötä niin että lapset yöhoidossa, on takki totisesti aika tyhjä. Olisi ihanaa että olisi joku paikka, mihin voisi lapset mennä edes yhdeksi päiväksi loman aikana, kyllä aikuinenkin joskus tarvitsisi omaa aikaa tai lepoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä haluaisi heitä päiväksikään minnekään. Taidan olla vähän outo.

Vierailija
24/29 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään kaivannut tuossa vaiheessa minkäänlaista lomaa, vasta nyt 15 vuoden pikkulapsivaiheen jälkeen, kun ikääkin on alkanut olla, kaipaisin lepoa ja rauhaa joskus. Toki kaikki eivät kaipaa varmasti vielä tässäkään vaiheessa. t. 28

Vierailija
25/29 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

29

Vierailija
26/29 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Eräs, joka todella tarvitsee illanviettoja ihan aikuisseurassa väh. 2 kertaa kuussa!

Vierailija:

enkä kyllä haluaisi heitä päiväksikään minnekään. Taidan olla vähän outo.

Vierailija
27/29 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan antaisi lastani viikoksi pois kotoa. Vaikka olenkin nyt jonkun aikaa jo ollut lasten kanssa kotona. Niin paljoa ota hermoon. Joskus ovat yhden yön olleet mummulassa, mutta todella harvoin. Kerran tänä vuonna, kerran viime vuonna.

Mutta ymmärrän sen asian, että jos hoitaa lapsia työkseen ja lomat hoitaa omia lapsia, niin ei siinä kyllä lomaa ole oikeastaan yhtään. Kyllä minä ainakin kaipaan omasta työstäni kunnon lomaa, että en samoja hommia ainakaan lomalla tee.

Vierailija
28/29 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa kuullen ole höpötellyt kaipaavansa hermolomaa tästä.

Onhan se kai mukavaa kun menee mummolaan, mutta en minä omaani noin pitkäksi aikaa laittaisi; sehän on 1/4 normaalilomasta. Parempihan olisi jos lapsi oli mummolla ennen äidin lomaa ja näin lapsella olisi pitempi loma.

Vierailija
29/29 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei olisi lainkaan lasten hoitoa muutamaan päivään.

Vierailija:

Parempihan olisi jos lapsi oli mummolla ennen äidin lomaa ja näin lapsella olisi pitempi loma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän