Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ah, on tämä opiskelijaäidin elämä vaan niin ihanaa! :))

Vierailija
15.06.2007 |

Yleisesti tunnettuna haittapuolena tässä on toki se, ettei opintotuella pääse vahingossakaan rikastumaan. Mutta on niitä hyviäkin puolia sen verran, että viimeksi tänä aamuna oikein nautiskelin niitä ajatellessani.

Opiskelu on rentoa, eikä varsinkaan nyt kesällä ole edes mitään pakollisia aikatauluja. Voin puurtaa monta päivää putkeen ja putken jälkeen " ommoo lommoo" ihan niin kuin itse haluan. Tänäänkin nukuin myöhään, kävin rauhassa suihkussa ja nyt tässä pikkuhiljaa alan kirjoitella esseetä.

Alkukesän helteillä makasin kaikki päivät pihalla lukemassa tenttiin. Jos en jaksanut koko aikaa lukea, niin otin välillä pieniä tirsoja. Oli se vain niin mukavaa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vain huono äiti...

Vierailija
22/27 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelija-yh-äiti on ainakin töissä, juuri parhaillaan lounastauolla tässä, ja neljältä pääsen, sitten haen lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, tämä palsta on ehkä Suomen pimein paikka. :D

Vierailija
24/27 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai vain huono äiti...

Vierailija
25/27 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oikeasti, tämä palsta on ehkä Suomen pimein paikka. :D

Vierailija
26/27 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä äiti joka tiuskii lapsilleen ja pitää liikaa hoidossa, on huono. Ihan tosiasiallisesti.

Jokin mättää työn ja muun elämän ja luonteen tasapainossa, jos lopputulos on tuo. Ja sillekään ei kukaan muu voi mitään, ei ainakaan ne lapset.

Vierailija
27/27 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä äiti joka tiuskii lapsilleen ja pitää liikaa hoidossa, on huono. Ihan tosiasiallisesti.

Jokin mättää työn ja muun elämän ja luonteen tasapainossa, jos lopputulos on tuo. Ja sillekään ei kukaan muu voi mitään, ei ainakaan ne lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän