Ah, on tämä opiskelijaäidin elämä vaan niin ihanaa! :))
Yleisesti tunnettuna haittapuolena tässä on toki se, ettei opintotuella pääse vahingossakaan rikastumaan. Mutta on niitä hyviäkin puolia sen verran, että viimeksi tänä aamuna oikein nautiskelin niitä ajatellessani.
Opiskelu on rentoa, eikä varsinkaan nyt kesällä ole edes mitään pakollisia aikatauluja. Voin puurtaa monta päivää putkeen ja putken jälkeen " ommoo lommoo" ihan niin kuin itse haluan. Tänäänkin nukuin myöhään, kävin rauhassa suihkussa ja nyt tässä pikkuhiljaa alan kirjoitella esseetä.
Alkukesän helteillä makasin kaikki päivät pihalla lukemassa tenttiin. Jos en jaksanut koko aikaa lukea, niin otin välillä pieniä tirsoja. Oli se vain niin mukavaa!
Kommentit (27)
opiskelija-yh-äiti on ainakin töissä, juuri parhaillaan lounastauolla tässä, ja neljältä pääsen, sitten haen lapset.
Oikeasti, tämä palsta on ehkä Suomen pimein paikka. :D
Vierailija:
tai vain huono äiti...
Vierailija:
Oikeasti, tämä palsta on ehkä Suomen pimein paikka. :D
Mun mielestä äiti joka tiuskii lapsilleen ja pitää liikaa hoidossa, on huono. Ihan tosiasiallisesti.
Jokin mättää työn ja muun elämän ja luonteen tasapainossa, jos lopputulos on tuo. Ja sillekään ei kukaan muu voi mitään, ei ainakaan ne lapset.
Vierailija:
Mun mielestä äiti joka tiuskii lapsilleen ja pitää liikaa hoidossa, on huono. Ihan tosiasiallisesti.Jokin mättää työn ja muun elämän ja luonteen tasapainossa, jos lopputulos on tuo. Ja sillekään ei kukaan muu voi mitään, ei ainakaan ne lapset.
tai vain huono äiti...