Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan haet lapsesi perjantaina?

Vierailija
15.06.2007 |

Minä haen pph:lta viikolla varttia vaille neljä ja perjantaina kolmelta. Olen ollut ymmärtävinäni, että perjantaisin on tapana hakea aikaisemmin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yllätän hoitajan ja haen 17.00.

Vierailija
2/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat tulevat 17.30 ja päivittelevät ruuhkaa kaupassa. Koko vklopun ostokset tehtynä. Minä sitten OMALLA VAPAA-AJALLA haen heidän lastensa viikon ruuat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa käyntiä että kaykää kaupassa tai asioilla ennekuin haette lapset. Siis tietysti jos ei mahdottomia hoito - ajan ylityksiä tule.

Vierailija
4/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kyllä sitä mieltä, että perjantaina ei juosta ostoksilla. Hoitajallekkin mukava suoda inhimillinen päivä. Jos vaikka haluaisi lähteä mökille. Vanhemmat tekevät vaan ne ostokset lauantaina lastensa kanssa.

Vierailija
5/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi lapsi päiväkodissa niin ei tarvi keskustella pääseekö pph ajoissa mökille

Vierailija
6/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten mitenkään kuulu hoitajalle, miten vanhemmat käyttävät aikansa ennen sopimuksessa mainittua hoitoaikaa.

No, meillä menee näin: miehen noutaessa haku~16.00

Minun hakiessa ~15.00 oli päivä mikä tahansa.

Hoitaja saa tarpeittensa mukaan (tosi harvoin pyytää) vapaapäivän, josta en vähennä maksua.

Jos toiset lapset ovat välipäivinä kotona, vien omani mummolaan, jotta hoitaja saisi pitää pidemmän vapaan.

Meillä on niin reilu ja kiva hoitaja, että koitan mahdollisuuksien mukaan joustaa hänelle vapaata. Niin ja maksan myös loma-ajalta vaikkei tarvitsisi. Raha kelpaisi itsellekin, mutta ei hänkään pyhällä hengellä elä.

Tämä rouva nimenomaa suomii minua, jollen älyä käydä kaupassa lasten hoitoaikana!

Vierailija
7/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alle tuon menevät jäävät miinustunneiksi.

MIetin vaan, kun lapseni oli tällä viikolla ainoa hoitolapsi, ja hoitopäivät olivat vain 7 h-8 h. Taisi tulla miinuksia?

Vierailija
8/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muina päivinä haen siinä 15.00-15.30. Hoitosopimuksessa lukee hoidon päättymisajaksi aina klo 16.30. Ammatiltani olen aikuiskouluttaja.

Vierailija
9/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulloin lapsiraukat joutuvatkin odottelemaan viimeisten joukossa. Niin piha olikin täynnä lapsia, mitä hoitajalle ihmettelin. Se sanoi, että pyhien alla kaikki hakevat lapset myöhään hoidosta. Siitä päättelen, että vanhemmat käy ensin kaupassa, vaikka muulloin eivät käykään. Tuollaisesta tulee äkkiä kirjoittamaton sääntö, joka leviää koko päiväkotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän