Osaako miehesi vaihtaa itse alusvaatteitaan vai laitatko ne vaihtoon/pesuun aika ajoin?
Kommentit (8)
ja laittaa jopa pyykit koriin - ja peseemyös koko perheenkin pyykit useasti.. ikää sillä on jo kuitenkin 43v, joten onhan tuo tuohon ikään ehtinyt taitoja oppiakin. Tosin osaa meillä lapsetkin noista taidoista jo 3/4:stä..
Joskus kääntää saumat ulospäin, jos on kovasti vauhtiviivoja. Vaihtaa välillä salilla, ottaa pukuhuoneesta puhtaimmat mukaan ja jättää omat tilalle. Kehun silloin.
En seuraa ukon kalsareiden vaihtotiheyttä, mutta perheen pyykinpesijänä tiedän ettei ne löyhkää eikä ole mitään vauhtiviivoja.
Kaikki me mammat valitsemme sellaisen "miehen", jolle täytyy aina erikseen sanoa oletko nyt vaihtanut kalsarit. Pesitkö nyt varmasti hyvin peppusi. Muista ajaa parta ennen kuin menet sinne töihin valtionhallintoon. Tarkista onko vetoketju kiinni. Muista pestä kädet kun tulet vessasta. Älä näyttele pippeliäsi naapurille jne...
kun käyvät pesemässä hampaansa. Kaksivuotiaskin osaa tämän pyytämättä.
Mä en ees tiiä,mulle riittää että huolehdin omista ja lasten alusvaatteiden vaihtamisesta=)
mutta vaihtaa alushousut esim. n kaksi kertaa viikossa, yök!