Liikkeistä?
Hei,
mua alkoi huolestuttamaan kun en eilen (enkä tänäänkään vielä) ole juuri tuntenut liikkeitä:=( Ehkä jotain pientä...
Viikkoja on nyt kasassa 24+5. Mulla on kyllä istukka kohdun etuseinämässä, joten muutenkin monesti tunnen liikkeet vaimeasti (siitä lääkäri mainitsi). Toki viime aikoina on ollut oikein kunnon potkujakin. Äh, jotenkin sitä vaan pelottaa kun just tein vaaville ensi hankinnatkin; turvakaukalon ja haalarin. Olen tarkoituksella pitkittänyt hankintoja, kun sen verran kuitenkin on taikauskoa pelissä, ettei koskaan tiedä mitä tapahtuu....
No viikko sitten kävin neuvolassa ja kaikki vaikutti olevan hyvin, joten en nyt hätiköi....
Ai niin sitten kuinkan paljon sf mitan on hyvä olla tässä vaiheessa?
t.Katarin + Kuutti
Kommentit (3)
taas liikkeitä on tuntunut:=) eli pumpsahdellut on mahassa päivän mittaan, pari kunnonkin potkua:=)
Uskon, että tuon istukan sijainti vaikuttaa paljonkin siihen, että liikkeet ei välillä niin tunnu.
On taas hyvä mieli! Jotenkin tuntuu, että pikkuhiljaa enemmän kiintyykiin tuohon maha-asukkiin ja tuntuis todella kurjalta, jos jotain ikävää sattuisi.
Katarin: Mun aivan pakko vastata sulle noista liikkeistä.... Mä oli ite viimekesänä aivan hermoraunio noiden vauvelin liikkeiden suhteen kun aika vähän niitä tunsin. Ja mulla oli istukka kuitenkin takana. Mutta ilmeisesti meidän vauveli oli vaan " laiska" tai rauhallinen tapaus vielä masussa. =) Ja meillä vauva liikkuin eniten aika myöhään, yleensä kun menin sänkyyn ni myllääminen alkoi ja päivät kun olin töis ja ite liikkees koko ajan ni ei varmaan niitä vaan tuntenut.
Mutta jos tuntuu et ei oo hetkeen mitään tuntunu ni mene sohvalle makaamaan, syö pari palaa suklaata, jäätelöä tai jotain muuta makeaa ja odota hetki. Se tepsi aina meillä ja kaveri ilmoitti olemassa olostaan. =)
Saattaahan se vauveli olla niinpäin ettei tunnu liikkeet. Ja aikapaljon nukkuukin näillä viikoilla. Munkin vauvalla on niitä hiljaisempia aikoja ja sitten taas monottaa senkin edestä. Mullakin istukka edessä ja varmasti vaikuttaa asiaan.