Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työskenteletkö mieluummin naisten vai miesten kanssa?

Vierailija
15.06.2007 |

Miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa akkojen kuppikunnat, leiriytyminen, paskan puhuminen. Miten niillä jää edes aikaa työntekoon?

Vierailija
2/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miesten kans mieluummin. Ne ei muodosta sellasii kuppikuntia kuin ämmät, ja niiden kans tulee paljon paremmin toimeen. Kouluaikana luokka oli vain ämmiä täynnä, ei enää koskaan sellaseen kanalaumaan kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset vaan ei sovi pitemmän päälle yhteen keskenään, kumminkin joukossa on sellasia kanamaisia tyhjänkotkottajia. Toki niitä samanlaisia löytyy mieheistäkin.

Mutta tykkään ei pinnallisista ja rauhallisista huumorintajusista ihmisistä, ja usein ne on miehiä.

Vierailija
4/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina osunut todella hyvät naistyöporukat ja töissä on ollut todella mukavaa. Ei tarvii kuunnella kaksimielisiä juttuja tai taistella saadakseen puheenvuoroa kokouksissa.

Vierailija
5/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin 1. Fiksujen miesten (kuten nyt, ei mitään kiusallisen kaksimielisiä rasvajuttuja, vaikka joskus huumori on aika roisiakin)



2. Fiksujen naisten



3. typerien miesten: rasvajututkin kestää ennemmäin kuin sen kyyläämisen ja kireänkateellisen kuppikuntaisuuden



4. Typerien naisten

Vierailija
6/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä naiset tulevat ennemmin tai myöhemmin minulle vihaiseksi. En ole mikään kaunotar miesten nielijä, joten ei ole kyse siitä, että he olisivat mustasukkaisia. En vain osaa olla siten, että naiset pidemmän päälle hyväksyisivät minut - paitsi insinöörinaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nainen. :)

Vierailija
8/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kilpailee keskenään ja yrittävät kohottaa vain ja ainoastaan omaa statustaan firmassa, vaikka yhä edelleen naisten tulisi tässä yhteiskunnassa vetää yhtä köyttä eikä puukottaa toisiaan selkään.



Miehet suhtautuvat valitettavan usein vieläkin halveksuen naisia kohtaan, jolleivat suoraan, niin sitten piilovittuillen palkoista, liikakiloista jne. kaikesta mahdollisesta. Lisäksi miehet pitävät älytöntä flirttiä jatkuvasti kanssani. Se loppuu joko siihen, että totaalisesti pillastun tai annan kahta härskimmin takaisin ja sitten olenkin jo itse joku perverssi. Itse haluaisin vain tehdä töitä enkä iskeä silmää joka tunnin välein jonkun mauttoman vitsin päälle. JA ennen kaikkea KESKUSTELLA tavalllisista asioista enkä tyyliin et Aha, sul onkin syöjättären alusvaatteet tänään, kun punaista näkyy heh heh.

HUOH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei siis tietenkään kaikki, mutta valitettavan moni, ja kun tässä jompikumpi ryhmä pitää valita, niin sit naiset.