Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos verenpaine liian korkea tai matala niin mitä oireita?

Vierailija
23.06.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei särje kokoajan vaan aina välillä. Kun nousen tms. Lisäksi huono olo aita välillä, siis tulee sellainen heikko ja huono olo. Yleensä silloin kun päätäkin särkee. Tunnin sisällä voi 2 kertaa jomottaa, tai useammin. Missä voin käydä mittauttamassa? Ihan hoitajalla?

Vierailija
2/8 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla matala, helpolla huippaa ja saunassa pystyy olla vaan vähän aikaa. Miehellä kohonnut ja kuulemma tietää koska kohoaa kun alkaa päätä puristaa ja tulee sellanen epämukava olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on korkea hb, yli 165 niin voiko silloin olla edes korkea verenpaine? Mua nyt jäi mietityttämään että jos mulla on kun päätä särkee ihmeellisesti eikä lääkkeet auta. Voiko 23v olla jo tuollainen? Suvussa sitä kyllä jonkin verran on

Vierailija
4/8 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä terveyskeskuksen terkka tekee mittauksia. Tai sitten sairaanhotaja, riippuen kumpi kussakin paikassa on vastaamassa terkkapalvelusta.

Vierailija
5/8 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään ajatellen paksuveri nostas paineita. Itsellä tosin hb aina vähintään 140 ja silti matalat paineet. Kyllä minä kävisin mittauksessa jos epäilisin paineita kohonneiksi ja olisi oireita.

Vierailija
6/8 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana? Sitten ehdottomasti tarkistus. Mulle terkka vannottaa heti soittamaan jos alkaa olla sellanen olo että paineet ovat koholla.

Vierailija
7/8 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään... -8- Luin väärin.

Vierailija
8/8 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla nuorellakin, äkkiseltään tunnen kaksi 20-30v joilla lääkitys korkeaan verenpaineeseen. Kannattaa ap katsastaa tilanne kuitenkin.