Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukasta

Vierailija
14.06.2007 |

Menen laitattamaan huomenna hormonikierukan ja hieman jännittää. Sen takia olisin kiitollinen kokemuksistanne, eli esim:

Sain ajan huonosti ja kuukautiset ovat vasta alullaan, mahtaakohan siitä olla jotakin haittaa? Olen kuullut, että pitäisi mennä vasta kuukautisten loppupuolella tai sen jälkeen..

Vuotaako sitä tosiaan pitkään laiton jälkeen, apua meneekö koko kesä " vaipoissa" , hitsi...

Mitä olette pitäneet hormonikierukasta kaiken kaikkiaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se tuntuu hieman inhottavalta, eli alavatsassa tunsin poltetta, mutta ei sitä kivuksi voi sanoa. Sen laittamisen jälkeen meinasin pyörtyä ja makasin hetken sängyllä ennen kuin sain lähteä kotiin. Vuotoa oli kolmisen viikkoa sen jälkeen ja sen jälkeen sitä ei ole näkynyt. Ekoina päivinä oli hieman päänsärkyä ja alaselän särkyä. Nyt en tunne enää mitään. Todella loistava keksintö mun mielestä.

Vierailija
2/11 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisääkin kommentteja saa mielellään tulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtelua pari viikkoa,sitten loppui kokonaan.

Vierailija
4/11 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsiä se puoli vuotta jonka jälkeen monella oireet helpottavat!!

Vierailija
5/11 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko silloin olla kuitenkin yhdynnässä, puoli vuotta kun on pitkä aika..mutta mahtaako silloin olla kohonnut tulehdusvaara?

Vierailija
6/11 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tullut mitään tulehduksia.

Vierailija
7/11 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten alkoi vähitellen hiipua. Ennen oli aivan järkyttävän runsaat menkat, nyt selviän muutamalla pikkuhousun suojalla =) Eli kannattaa kärsiä ne alkuhankaluudet! Mulle lääkäri sanoi, että 3kk voi vuotoa olla miten sattuu, sitten pitäis alkaa asettua. Laitto ei muuten sattunu yhtään.

Vierailija
8/11 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitten rohkeasti vaan kierukan laittoon.. toivottavasti se sopii minulle, teidän toisten kokemukset ovat kyllä rohkaisevia!

Vierailija
9/11 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodot/kk :)

ja laittaminen pelotti,mutta ei ollutkaan niin paha

Vierailija
10/11 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät käyttäneet mitään ehkäisyä. Eivätkä taida ammatilaisetkaan uskoa tuohon hormonikierukasta johtuvaan masennukseen =)

Vierailija
11/11 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittämätön lapsettomuus lisääntyy koko ajan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme